Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ACEMİ SORUSU Fotogrametrik Model
#1
Herkese merhabalar , Unreal Engine öğrenme aşamasındayım.

RealityCapture ve Blender kullanarak hazırladığım .obj uzantılı fotogrametrik modeli Unreal Engine import ediyorum.

Model yüzeyindeki bozulmaların ve modelin aynalı gelmesinin sebebi ne olabilir ?

Blender

a9MrgU.jpg


Unreal Engine

a9My8H.jpg
Ara
Cevapla
#2
Modelinde boşluklar var gibi duruyor. Boşlukları Zbrush gibi bir programda kapatmalısın. Blender da yapılıyor olabilir ama ben bilmiyorum.
Ara
Cevapla
#3
Modelde boşluklar yok hocam , hatta blender görüntüsünde görebilirsiniz. Fakat ue4' te açtığımda sanki mesh gibi değilde nokta bulutu gibi görünüyor.
Ara
Cevapla
#4
Wireframe olarak bir ekran görüntüsü paylaşırmısın. Seçilmiş halde
Ara
Cevapla
#5
Şu an bilgisayarım yok açıp bakamıyorum ancak skeletal mesh lerde recompute normals seçeneği var. Statik meshte de varsa onu kapat bozulmalar ortadan kalkacaktır. Yoksa materyallerin masked olmadığına emin ol. Ayrıca texture boyutların da küçük olabilir, en az 2k ayarlamalısın. Ue4 içinde import edilmiş textureleri de gözden geçir, bu boşluklar oralarda da mevcut ise, textureleri ayrıca import edip aynı sorunun oluşup oluşmadığını da kontrol edebilirsin.
Ara
Cevapla
#6
(12-01-2021, Saat: 17:33)erginegider Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Wireframe olarak bir ekran görüntüsü paylaşırmısın. Seçilmiş halde


Blender ve UE4'den ikişet adet ekran görüntüsü aldım , Blender'da kapalı olan mesh , UE4'de açık gibi.

awVFPe.jpg


awVleR.jpg

awV8Xc.jpg

awV3nt.jpg
Ara
Cevapla
#7
Bana mesh açık gibi geliyor. Belki blender da gozukmuyordur. Maya da olsan mesh cleanup yap derim. Onun eşlenigi birşey varsa blenderda onu yapmanı öneririm ya da yakından incelersen bazı poligonları görebilirsin.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fbx model boyutları mariposaaaa 4 683 12-11-2019, Saat: 16:40
Son Yorum: Khubur
  Unreal Engine 4 3D Model Ekleme ebubekir 4 2,529 30-08-2019, Saat: 19:25
Son Yorum: hasankoccak35
  Oyunlarda model ve doku lisansları hakkında mustafasahinfb 3 954 29-06-2018, Saat: 12:02
Son Yorum: mustafasahinfb
  Gereksiz model çıkarma. enoes241 4 1,152 06-06-2018, Saat: 17:32
Son Yorum: enoes241
  MODEL YÜKLEME libasss 4 1,019 13-05-2018, Saat: 16:49
Son Yorum: libasss
  Model import ve max material missing bybenjo 2 1,133 16-08-2016, Saat: 17:05
Son Yorum: bybenjo
Information Telif Hakkı İçermeyen Model,Ses,Materyal SezgiN 1 1,139 31-07-2016, Saat: 05:30
Son Yorum: nazim
  Model ve Tasarım Satısı leotry0 1 1,238 05-07-2016, Saat: 23:33
Son Yorum: Jacky
  IMPORT EDILEN FBX MODEL YUZUNDEN OLUŞAN LAUNCH HATASI gultekinU 3 1,006 23-04-2016, Saat: 21:22
Son Yorum: cahitburak
  Model Lisansı Thunderbolt 4 1,101 31-01-2016, Saat: 14:52
Son Yorum: Thunderbolt

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.