Arkadaşlar selamlar,
Konu hakkında yeterince kan döktüğümüz halde çözemediğimiz bu problemde yardımcı olursanız sevinirim. Mevcut oyunumuz GPlay de sorunsuz yayınlanmakta, admob-firebase entegrasyonları sorunsuz çalışmakta ve adroid sürüm 5 üzeri neredeyse her cihazda da indirilebilir ve oynanabilir haldeyken, iletişimde olduğumuz yayıncının GameAnalytics SDK entegrasyonu talebi sonrası sıkışıp kaldık. GameAnalytics platformunun yönergeleri doğrultusunda gerekenleri yaptık ancak package ederken hata alır olduk.
1. Öncelike, Bundle Identifier, Prj settings/Google Play Services de kullandığımız Games App ID mi (firebase tarafından admob için tarafımza sağlanan), yoksa GPlay Console daki "com.YourCompany.ProjectName" mi?
https://drive.google.com/file/d/1c7McRIP7PwlcuLhhjBijHj2EU8oMVK64/view?usp=sharing
2. Aşağıdaki linkteki hata satırını, GameAnalytics/Bundle Identifier girişine (yukarıdaki) her iki ihtimali girsek de alıyoruz. Asıl problemimiz bu.
https://drive.google.com/file/d/1VW-gvq6ZOMVwCVmZQayKEeWvSEckYnny/view?usp=sharing
Bu aşamaya gelmiş ve bu sorunu yaşamış arkadaşlar yardımcı olursa seviniriz. İlk paketlemeden yayınlamaya, reklam gösterimlerinden Sdk entegrasyonlarına kadar bu güne dek geçirdiğimiz her süreci (dilimiz döndüğünce) bir konu başlığı altında toplayacağız. Zira yetersiz altyapıya sahip kişileri yarı yoldan caydırır bu işler. Bir algıdır gidiyor Unreal Engine ile mobil geliştirmek zormuş. Yayıncı bile neden unity ile yapmadınız diyor. Kırmak gerek bu saçma ön yargıyı.
Hepinize kolaylıklar diliyorum.
Konu hakkında yeterince kan döktüğümüz halde çözemediğimiz bu problemde yardımcı olursanız sevinirim. Mevcut oyunumuz GPlay de sorunsuz yayınlanmakta, admob-firebase entegrasyonları sorunsuz çalışmakta ve adroid sürüm 5 üzeri neredeyse her cihazda da indirilebilir ve oynanabilir haldeyken, iletişimde olduğumuz yayıncının GameAnalytics SDK entegrasyonu talebi sonrası sıkışıp kaldık. GameAnalytics platformunun yönergeleri doğrultusunda gerekenleri yaptık ancak package ederken hata alır olduk.
1. Öncelike, Bundle Identifier, Prj settings/Google Play Services de kullandığımız Games App ID mi (firebase tarafından admob için tarafımza sağlanan), yoksa GPlay Console daki "com.YourCompany.ProjectName" mi?
https://drive.google.com/file/d/1c7McRIP7PwlcuLhhjBijHj2EU8oMVK64/view?usp=sharing
2. Aşağıdaki linkteki hata satırını, GameAnalytics/Bundle Identifier girişine (yukarıdaki) her iki ihtimali girsek de alıyoruz. Asıl problemimiz bu.
https://drive.google.com/file/d/1VW-gvq6ZOMVwCVmZQayKEeWvSEckYnny/view?usp=sharing
Bu aşamaya gelmiş ve bu sorunu yaşamış arkadaşlar yardımcı olursa seviniriz. İlk paketlemeden yayınlamaya, reklam gösterimlerinden Sdk entegrasyonlarına kadar bu güne dek geçirdiğimiz her süreci (dilimiz döndüğünce) bir konu başlığı altında toplayacağız. Zira yetersiz altyapıya sahip kişileri yarı yoldan caydırır bu işler. Bir algıdır gidiyor Unreal Engine ile mobil geliştirmek zormuş. Yayıncı bile neden unity ile yapmadınız diyor. Kırmak gerek bu saçma ön yargıyı.
Hepinize kolaylıklar diliyorum.