Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Game Analytics"-SDK Entegrasyonları hk.
#1
Arkadaşlar selamlar,
Konu hakkında yeterince kan döktüğümüz halde çözemediğimiz bu problemde yardımcı olursanız sevinirim. Mevcut oyunumuz GPlay de sorunsuz yayınlanmakta, admob-firebase entegrasyonları sorunsuz çalışmakta ve adroid sürüm 5 üzeri neredeyse her cihazda da indirilebilir ve oynanabilir haldeyken, iletişimde olduğumuz yayıncının GameAnalytics SDK entegrasyonu talebi sonrası sıkışıp kaldık. GameAnalytics platformunun yönergeleri doğrultusunda gerekenleri yaptık ancak package ederken hata alır olduk.


1. Öncelike, Bundle Identifier, Prj settings/Google Play Services de kullandığımız Games App ID mi (firebase tarafından admob için tarafımza sağlanan), yoksa GPlay Console daki "com.YourCompany.ProjectName" mi?

https://drive.google.com/file/d/1c7McRIP...sp=sharing

2. Aşağıdaki linkteki hata satırını, GameAnalytics/Bundle Identifier girişine  (yukarıdaki) her iki ihtimali girsek de alıyoruz. Asıl problemimiz bu.

https://drive.google.com/file/d/1VW-gvq6...sp=sharing


Bu aşamaya gelmiş ve bu sorunu yaşamış arkadaşlar yardımcı olursa seviniriz. İlk paketlemeden yayınlamaya, reklam gösterimlerinden Sdk entegrasyonlarına kadar bu güne dek geçirdiğimiz her süreci (dilimiz döndüğünce) bir konu başlığı altında toplayacağız. Zira yetersiz altyapıya sahip kişileri yarı yoldan caydırır bu işler. Bir algıdır gidiyor Unreal Engine ile mobil geliştirmek zormuş. Yayıncı bile neden unity ile yapmadınız diyor. Kırmak gerek bu saçma ön yargıyı.
Hepinize kolaylıklar diliyorum.
Ara
Cevapla
#2
- Öncelikle Proje klasöründeki "Intermediate ve Saved" klasörlerini silip tekrar denemenizi tavsiye ederim.

- Bir de başka bir firmanın kaynağında "ABCDE12345.com.cocoacasts.scribbles" bu şekilde bir yazım şekli gördüm. Deneyebilirsiniz. (Kaynak : https://cocoacasts.com/what-are-app-ids-and-bundle-identifiers/)
(ABCDE12345 = AppID)

Dediğim gibi bildiğim veya yaşadığım bir şey değil. Öyle bir kısaca nette göz gezdirdim. Tavsiyelerim bunlar eğer denemediyseniz.
Cevapla
#3
Malesef çözüm olmadı. Tuhaf bir şekilde de bu konuda kaynak yok gibi bir şey. + Facebook SDK entegrasyonu daha da büyük bir sorun olarak bizleri beklemekte.
Ara
Cevapla
#4
Analitik SDK entegrasyonunu başardık arkadaşlar. Game Analytics' e takılı kalmak yerine Firebase analitiği seçtik ve hem Firebase default event lerini hem de spesifik girdiğimiz eventler i konsolda izleyebiliyoruz. (Ayrıca Google Analytics in FB den bu verileri senkronluyor olması +avantaj gibi görünüyor)
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  API 30 Sonrası Game Instance ile kurulan Save Sisteminin Çalışmayı Bırakması umberforge 1 863 19-11-2020, Saat: 18:37
Son Yorum: umberforge

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.