elvancetin

Yeni üye
21 Ocak 2016
15
1
0
27
(34) İstanbul Avrupa


Resimde çizdiğim yer hata veriyor. Araştırma yaptım kaynaklar var ama döngüler farklı o yüzden çözüm bulamadım. Kendim de bir kaç şey denedim ama yine de bu sorunu çözemedim. Window - Developer Tools - Message Log'u açtığım zaman 2 türlü hata var olarak görünüyor onlar da şunlar;

1-) Error Blueprint Runtime Error: Attempted to access BP_Longsword_158 via property CallFunc_Array_Get_Item, but BP_Longsword_158 is pending kill from function: 'GetBestIntractable' from node: Get Center Of Mass in graph: GetBestIntractable in object: CH_MyCharacter with description: Attempted to access BP_Longsword_158 via property CallFunc_Array_Get_Item, but BP_Longsword_158 is pending kill


2-) Error Blueprint Runtime Error: Accessed None from function: 'GetBestIntractable' from node: Get Center Of Mass in graph: GetBestIntractable in object: CH_MyCharacter with description: Accessed None


Yukarı da ki hataları alıyorum. Şimdiden teşekkür ediyorum. İyi Forumlar.
 
Error Blueprint Runtime Error: Attempted to access BP_Longsword_158 via property CallFunc_Array_Get_Item, but BP_Longsword_158 is pending kill from function: 'GetBestIntractable' from node: Get Center Of Mass in graph: GetBestIntractable in object: CH_MyCharacter with description: Attempted to access BP_Longsword_158 via property CallFunc_Array_Get_Item, but BP_Longsword_158 is pending kill.  

Söylemiş işte burada sorunu???  Kılıcın cenaze namazını kılıyoruz sen hala onunla konuşmaya çalışıyorsun diyor.
 
elvancetin' Alıntı:


Resimde çizdiğim yer hata veriyor. Araştırma yaptım kaynaklar var ama döngüler farklı o yüzden çözüm bulamadım. Kendim de bir kaç şey denedim ama yine de bu sorunu çözemedim. Window - Developer Tools - Message Log'u açtığım zaman 2 türlü hata var olarak görünüyor onlar da şunlar;

1-) Error Blueprint Runtime Error: Attempted to access BP_Longsword_158 via property CallFunc_Array_Get_Item, but BP_Longsword_158 is pending kill from function: 'GetBestIntractable' from node: Get Center Of Mass in graph: GetBestIntractable in object: CH_MyCharacter with description: Attempted to access BP_Longsword_158 via property CallFunc_Array_Get_Item, but BP_Longsword_158 is pending kill


2-) Error Blueprint Runtime Error: Accessed None from function: 'GetBestIntractable' from node: Get Center Of Mass in graph: GetBestIntractable in object: CH_MyCharacter with description: Accessed None


Yukarı da ki hataları alıyorum. Şimdiden teşekkür ediyorum. İyi Forumlar.
Bu hatayı bir blueprinti yok etmeye çalışırken alırsınız. Yani önce aktörü yok ediyorsunuz, ondan sonra o aktör üzerine işlem uyguluyorsunuz.

Bir de Bone Name'yi bir kemiğe bağlamamışsın. Kütlenin merkezini almak istiyorsun fakat hangi kemiğin?  Boneyi bağladıktan sonra  Destroy Actor Blueprint düğümü  yerine "Auto Destroy When Finished" blueprinti uygularsan sorun kalmayabilir.
 
Khubur' Alıntı:
elvancetin' Alıntı:


Resimde çizdiğim yer hata veriyor. Araştırma yaptım kaynaklar var ama döngüler farklı o yüzden çözüm bulamadım. Kendim de bir kaç şey denedim ama yine de bu sorunu çözemedim. Window - Developer Tools - Message Log'u açtığım zaman 2 türlü hata var olarak görünüyor onlar da şunlar;

1-) Error Blueprint Runtime Error: Attempted to access BP_Longsword_158 via property CallFunc_Array_Get_Item, but BP_Longsword_158 is pending kill from function: 'GetBestIntractable' from node: Get Center Of Mass in graph: GetBestIntractable in object: CH_MyCharacter with description: Attempted to access BP_Longsword_158 via property CallFunc_Array_Get_Item, but BP_Longsword_158 is pending kill


2-) Error Blueprint Runtime Error: Accessed None from function: 'GetBestIntractable' from node: Get Center Of Mass in graph: GetBestIntractable in object: CH_MyCharacter with description: Accessed None


Yukarı da ki hataları alıyorum. Şimdiden teşekkür ediyorum. İyi Forumlar.
Bu hatayı bir blueprinti yok etmeye çalışırken alırsınız. Yani önce aktörü yok ediyorsunuz, ondan sonra o aktör üzerine işlem uyguluyorsunuz.

Bir de Bone Name'yi bir kemiğe bağlamamışsın. Kütlenin merkezini almak istiyorsun fakat hangi kemiğin?  Boneyi bağladıktan sonra  Destroy Actor Blueprint düğümü  yerine "Auto Destroy When Finished" blueprinti uygularsan sorun kalmayabilir.

Teşekkürler sayeniz de sorunu çözdüm. +1 rep..