Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Grafiklere Göre Render Süreleri ve Render Yapılacak Ortalama Bilgisayar
#1
Arkadaşlar iyi bir oyun renderlamak için gayet iyi bilgisayarlara ihtiyacımız var.Benim sizlere iki tane sorum olacak; Low grafikte ve Epic grafikte render yapmak kadar süre fark eder? İkinci sorum ise, boyutu 1GB'lık oyun yaptık diyelim Medium ayarlarda bunu renderlamak için ortalama nasıl bir bilgisayar özelliklerine sahip olmalıyız?

Sorduğum soruların oyun yapmaya yeni başlamış ve yapmayı düşünen arkadaşlar için çok faydalı olacağını düşünüyorum.
...
Ara
Cevapla
#2
Hiçbir bilgisi olan arkadaş yok mu?
...
Ara
Cevapla
#3
Hocam ilk öncelikle ram boyunu benden tavsiye minimum 16 gb olsun. Ben 32 gb lik ram kapasitemi arttırmayı düşünüyorum çünkü sahne büyüdükçe ve arkadaki programlar arttıkça yer kalmıyor. SSD şart söyleyeyim. İşlemci olarak minimum i5 (Bol hız aşırtmalı kullanmak lazım) ,tavsiye olarak paranızın alabildiği en pahalı işlemciyi öneririm. Ekran kartı olarak bende 970 slı var. Çift kartla unreal engine de tam performans alınmıyor. Eğer alınıyorsada benim bir bilgim yok (bana şuanlık yetiyor)
Ara
Cevapla
#4
(25-09-2016, Saat: 00:36)nazim Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Arkadaşlar iyi bir oyun renderlamak için gayet iyi bilgisayarlara ihtiyacımız var.Benim sizlere iki tane sorum olacak; Low grafikte ve Epic grafikte render yapmak kadar süre fark eder? İkinci sorum ise, boyutu 1GB'lık oyun yaptık diyelim Medium ayarlarda bunu renderlamak için ortalama nasıl bir bilgisayar özelliklerine sahip olmalıyız?

Sorduğum soruların oyun yapmaya yeni başlamış ve yapmayı düşünen arkadaşlar için çok faydalı olacağını düşünüyorum.

render süresiyle yaptığınız projenin boyu arasında bir ilişki yoktur. örneğin 2000lerde çıkan yüksek gb lı oyunları bugünün alt seviye bilgisayarları anlık render yaparken günümüz oyunlarının demosunu bile (düşük gb lı diye söylüyorum) en iyi bilgisayarlar anlık olarak zar zor renderleyebilmekte.

render süresi sahnedeki poly sayısıyla doğru orantılıdır (uvmaterial kalitesi ne derece etkiler bilmiyorum). poly dediğimizde bilmiyenler için söyleyelim çisimler için netlik diyebiliriz. bir daire 6 polyden oluşuyorsa o gerçekte 6 gen 60 polyden oluşuyorsa o 60 gendir ki daireye daha yakındır ve bilgisayar her poly için renderleme yapar. modelleme yaparken dikkat etmelisin ğrojede modellenen bir tabak geri kalan tüm objelerin toplamından daha fazla poly içierebilir ve bu render süresini uzatır.

yanlışımız varsa düzeltiniz!!!
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Render Sorunu burak 0 655 03-08-2016, Saat: 19:21
Son Yorum: burak
  Movie Dediğim Zaman Video Render Alamamam akarazad07 3 719 03-08-2016, Saat: 16:54
Son Yorum: akarazad07
  Dusuk kalitede render sonucu aliyorum. yunusbbayram 1 506 28-07-2016, Saat: 15:01
Son Yorum: Jacky
  Animasyon ve Render 4d plan 3 1,144 12-04-2016, Saat: 14:33
Son Yorum: UnRealKilled
  material render sorunu guvengunes 0 553 01-03-2016, Saat: 12:32
Son Yorum: guvengunes
  Materyaller Render olmuyor qukla 8 1,316 06-09-2015, Saat: 22:58
Son Yorum: Leralonde
  Oyun bitişinde render hakkında sorular SamsunLee 2 639 21-08-2015, Saat: 02:11
Son Yorum: SamsunLee

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.