Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hacivat Game isimli Oyunum
#1
Photo 
Merhaba.
   Uzun uğraşlar sonunda 10 Mart - 24 Nisan 2017 tarihleri arasında tek başıma internetten edindiğim bilgiler, bir yıllık tecrübe, hayalgücü ve büyük sabırla Hacivat Oyunu projemi Google Play de yayınladım.
   #edit: Android için sorunsuz UE4 versiyonu [b]windows 10 işletim sistemi üzerinde 4.14[/b]
   #edit: IOS için sorunsuz UE4 versiyonu [b]windows 10 işletim sistemi üzerinde 4.8[/b]
   Oyun ile ilgili ne varsa; tüm modelleme, kodlama, çizimler, fikir, lisans tarafıma aittir.
   Oyun için açtığım resmi web adresi: http://hacivat.eniyislayt.com
   Google Play linki: https://play.google.com/store/apps/detai...eckinfikir
   Kendimi geliştirmek adına her türlü eleştiriye (ahlak kuralları içerisinde) açığım.

Oyunun Özellikleri:
- 12 Dil mevcut. (Mayıs sonu güncellemesi ile Arapça ve Hintçe ekleyeceğim.) 
Türkçe, İngilizce, Rusça, Almanca, Japonca, Korece, Çince, Portekizce, İspanyolca, İtalya, İsveççe, Fransa
- #edit: Android için UE4.14 ile geliştirdim.
- #edit: IOS için UE4.8 ile geliştirdim.
- Tüm evleri Sketchup ile modelledim. (Mayıs sonu güncellemesi ile ev sayısını arttıracağım.)
- 8 Karakter mevcut. (Mayıs ortası güncellemesi ile diğerleri aktif olacaktır.)
Hacivat, Karagöz, Çelebi, Tuzsuz Deli Bekir, Kanlı Nigar, Salkım İnci  Beberuhi, Zenne
- Karakter koşma, yürüme efektlerini 3DMax ile hazırladım. (Zıplama efektinin daha iyileştirilmiş hali mayıs ortası güncellemesi ile)
- PHP tabanlı web site üzerinden entegreli olarak hazırladım.
- Toplam 665 MB boyutunda.
- 10+10 level mevcut.
- Her levelde engeller olarak; uçurumlar, yakan kırmızı objeler, geri sayım sayacı mevcut.
- XP ve Mücevher toplama sistemi mevcut.
- Toplanan XP ve Mücevherler ile yeni karakterler açılabilir, ek süre alınabilir.
- Şu an çeşitli zorluklarda seviyeler mevcut. 
- Multiplayer sistemi hazırladım ancak indirme sayısı yüksek olursa aktif edeceğim.
- Uçurumlara akan akarsular mevcut. Kullanıcı ayar menüsünden akarsuları kapatarak oyun performansı sağlayabilir. Aynı şekilde arka ışıklar, yer mumları, bina ışıkları içinde geçerli.

   Çok daha fazla detay, özellik mevcut ancak onları da oyuncuların keşfetmesine bırakıyorum Smile
   İndirenler, olumlu/olumsuz eleştirenler, destek verenler için şimdiden teşekkürler.

#edit: Bugün webrazzi web sitesinde oyunla ilgili bir haber yayınlandı. http://webrazzi.com/2017/04/28/hacivat-v...goz-mobil/
Böyle haberler ve eleştiriler görmek, insana yaptığı işin daha iyisini yapması konusunda moral ve güç veriyor.


Oyundan Görseller

oyun6.jpg







oyun7.jpg


oyun_tr_1.jpg



oyun_tr_7.jpg


oyun_tr_2.jpg


oyun_tr_3.jpg


oyun_tr_4.jpg


oyun_tr_5.jpg
"İyi tecrübeler, kötü sonuçlarla öğrenilir. Kötü sonuçlar iyi tecrübeleri doğurur." – The Mechanic 
Cevapla
#2
(26-04-2017, Saat: 00:39)seckin Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Merhaba.
   Uzun uğraşlar sonunda 10 Mart - 24 Nisan 2017 tarihleri arasında tek başıma internetten edindiğim bilgiler, bir yıllık tecrübe, hayalgücü ve büyük sabırla Hacivat Oyunu projemi Google Play de yayınladım.
   Android oyunlarının kopyalanma sorunu sebebiyle asıl hedefim oyunu IOS platformunda yayınlamaktı.
   Yaşadığım IOS sorunları sebebiyle daha fazla projemi bekletmek istemedim.
   Eğer IOS üzerinde yayınlayabilecek veya oyun haklarını satın almak isteyen kişi/ekip varsa talep ettikleri makul ölçüdeki şartları kabul edebilirim.
   Oyun ile ilgili ne varsa; tüm modelleme, kodlama, çizimler, fikir, lisans tarafıma aittir.
   Oyun için açtığım resmi web adresi: http://hacivat.eniyislayt.com
   Google Play linki: https://play.google.com/store/apps/detai...eckinfikir
   Kendimi geliştirmek adına her türlü eleştiriye (ahlak kuralları içerisinde) açığım.

Oyunun Özellikleri:
- 12 Dil mevcut. (Mayıs sonu güncellemesi ile Arapça ve Hintçe ekleyeceğim.) 
Türkçe, İngilizce, Rusça, Almanca, Japonca, Korece, Çince, Portekizce, İspanyolca, İtalya, İsveççe, Fransa
- UE4.14 ile geliştirdim.
- Tüm evleri Sketchup ile modelledim. (Mayıs sonu güncellemesi ile ev sayısını arttıracağım.)
- 8 Karakter mevcut. (Mayıs ortası güncellemesi ile diğerleri aktif olacaktır.)
Hacivat, Karagöz, Çelebi, Tuzsuz Deli Bekir, Kanlı Nigar, Salkım İnci  Beberuhi, Zenne
- Karakter koşma, yürüme efektlerini 3DMax ile hazırladım. (Zıplama efektinin daha iyileştirilmiş hali mayıs ortası güncellemesi ile)
- PHP tabanlı web site üzerinden entegreli olarak hazırladım.
- Toplam 665 MB boyutunda.
- 10+10 level mevcut.
- Her levelde engeller olarak; uçurumlar, yakan kırmızı objeler, geri sayım sayacı mevcut.
- XP ve Mücevher toplama sistemi mevcut.
- Toplanan XP ve Mücevherler ile yeni karakterler açılabilir, ek süre alınabilir.
- Şu an çeşitli zorluklarda seviyeler mevcut. 
- Multiplayer sistemi hazırladım ancak indirme sayısı yüksek olursa aktif edeceğim.
- Uçurumlara akan akarsular mevcut. Kullanıcı ayar menüsünden akarsuları kapatarak oyun performansı sağlayabilir. Aynı şekilde arka ışıklar, yer mumları, bina ışıkları içinde geçerli.

   Çok daha fazla detay, özellik mevcut ancak onları da oyuncuların keşfetmesine bırakıyorum Smile

   Etrafımdakiler her sorun yaşadığımı gördüklerinde "Gerek yok, yapma, uğraşma, vakit kaybı,.." dediler.
Yine de araştırdım, pes etmedim, kendimce emek verip hazırladım, yayınladım.
Okul harcım çıkacak kadar gelir elde edeyim de çok yükseler de gözüm yok. Sağ olsunlar heves kırdılar.
 
   Ben şu IOS için tekrar araştırmalara devam edeyim. Hala vakit varken pes etmek olmaz. 
Yaşadığım sorunları ve çözümleri forumda mutlaka paylaşacağım. 
Oyun, yazılım geliştirme konusunda ana fikrimi anlatması için, eskiden kişisel web sitemde yazdığım şu yazıyı paylaşarak aranızdan ayrılıyorum: 

" ...Çünkü zor yolları başkaları bize kolaylaştırmadığı için bu kadar yorulduk. Sende başkalarına yardımcı ol ki hep beraber hızlı ilerleyelim."

İndirenler, olumlu/olumsuz eleştirenler, destek verenler için şimdiden teşekkürler.


Oyundan Görseller

oyun6.jpg







oyun7.jpg


oyun_tr_1.jpg



oyun_tr_7.jpg


oyun_tr_2.jpg


oyun_tr_3.jpg


oyun_tr_4.jpg


oyun_tr_5.jpg

Çok güzel olmuş eline sağlık bayağı iyi yapmışsın.Bir de o level sistemini nasıl yaptın merak ediyorum umg menüsü ile mi leveller arası geçiş yaparken seçiyorsun ya level 1 level 2 level 3 diye Big Grin
Ara
Cevapla
#3
(26-04-2017, Saat: 12:28)leonscottkfm Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(26-04-2017, Saat: 00:39)seckin Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Merhaba.
   Uzun uğraşlar sonunda 10 Mart - 24 Nisan 2017 tarihleri arasında tek başıma internetten edindiğim bilgiler, bir yıllık tecrübe, hayalgücü ve büyük sabırla Hacivat Oyunu projemi Google Play de yayınladım.
   Android oyunlarının kopyalanma sorunu sebebiyle asıl hedefim oyunu IOS platformunda yayınlamaktı.
   Yaşadığım IOS sorunları sebebiyle daha fazla projemi bekletmek istemedim.
   Eğer IOS üzerinde yayınlayabilecek veya oyun haklarını satın almak isteyen kişi/ekip varsa talep ettikleri makul ölçüdeki şartları kabul edebilirim.
   Oyun ile ilgili ne varsa; tüm modelleme, kodlama, çizimler, fikir, lisans tarafıma aittir.
   Oyun için açtığım resmi web adresi: http://hacivat.eniyislayt.com
   Google Play linki: https://play.google.com/store/apps/detai...eckinfikir
   Kendimi geliştirmek adına her türlü eleştiriye (ahlak kuralları içerisinde) açığım.

Oyunun Özellikleri:
- 12 Dil mevcut. (Mayıs sonu güncellemesi ile Arapça ve Hintçe ekleyeceğim.) 
Türkçe, İngilizce, Rusça, Almanca, Japonca, Korece, Çince, Portekizce, İspanyolca, İtalya, İsveççe, Fransa
- UE4.14 ile geliştirdim.
- Tüm evleri Sketchup ile modelledim. (Mayıs sonu güncellemesi ile ev sayısını arttıracağım.)
- 8 Karakter mevcut. (Mayıs ortası güncellemesi ile diğerleri aktif olacaktır.)
Hacivat, Karagöz, Çelebi, Tuzsuz Deli Bekir, Kanlı Nigar, Salkım İnci  Beberuhi, Zenne
- Karakter koşma, yürüme efektlerini 3DMax ile hazırladım. (Zıplama efektinin daha iyileştirilmiş hali mayıs ortası güncellemesi ile)
- PHP tabanlı web site üzerinden entegreli olarak hazırladım.
- Toplam 665 MB boyutunda.
- 10+10 level mevcut.
- Her levelde engeller olarak; uçurumlar, yakan kırmızı objeler, geri sayım sayacı mevcut.
- XP ve Mücevher toplama sistemi mevcut.
- Toplanan XP ve Mücevherler ile yeni karakterler açılabilir, ek süre alınabilir.
- Şu an çeşitli zorluklarda seviyeler mevcut. 
- Multiplayer sistemi hazırladım ancak indirme sayısı yüksek olursa aktif edeceğim.
- Uçurumlara akan akarsular mevcut. Kullanıcı ayar menüsünden akarsuları kapatarak oyun performansı sağlayabilir. Aynı şekilde arka ışıklar, yer mumları, bina ışıkları içinde geçerli.

   Çok daha fazla detay, özellik mevcut ancak onları da oyuncuların keşfetmesine bırakıyorum Smile

   Etrafımdakiler her sorun yaşadığımı gördüklerinde "Gerek yok, yapma, uğraşma, vakit kaybı,.." dediler.
Yine de araştırdım, pes etmedim, kendimce emek verip hazırladım, yayınladım.
Okul harcım çıkacak kadar gelir elde edeyim de çok yükseler de gözüm yok. Sağ olsunlar heves kırdılar.
 
   Ben şu IOS için tekrar araştırmalara devam edeyim. Hala vakit varken pes etmek olmaz. 
Yaşadığım sorunları ve çözümleri forumda mutlaka paylaşacağım. 
Oyun, yazılım geliştirme konusunda ana fikrimi anlatması için, eskiden kişisel web sitemde yazdığım şu yazıyı paylaşarak aranızdan ayrılıyorum: 

" ...Çünkü zor yolları başkaları bize kolaylaştırmadığı için bu kadar yorulduk. Sende başkalarına yardımcı ol ki hep beraber hızlı ilerleyelim."

İndirenler, olumlu/olumsuz eleştirenler, destek verenler için şimdiden teşekkürler.


Oyundan Görseller

oyun6.jpg







oyun7.jpg


oyun_tr_1.jpg



oyun_tr_7.jpg


oyun_tr_2.jpg


oyun_tr_3.jpg


oyun_tr_4.jpg


oyun_tr_5.jpg

Çok güzel olmuş eline sağlık bayağı iyi yapmışsın.Bir de o level sistemini nasıl yaptın merak ediyorum umg menüsü ile mi leveller arası geçiş yaparken seçiyorsun ya level 1 level 2 level 3 diye Big Grin


Teşekkürler, her level geçildikten sonra yeni level açılıyor.
"İyi tecrübeler, kötü sonuçlarla öğrenilir. Kötü sonuçlar iyi tecrübeleri doğurur." – The Mechanic 
Cevapla
#4
Merhaba, oyun ücretsiz olup reklam modelinde yapsaydınız daha iyi olurdu.

Ek olarak bir üsteki mesaja cevap vermek için alıntı yapmak çok aşırı gereksiz ve iletiyi bulmayı zorlaştırmaktadır. Lütfen çok gerekmedikçe mesajı alıntılamayın.
Cevapla
#5
Yorumunuz için teşekkürler.
FindMyCat adlı oyunumu reklam modelinde, Hacivat Oyunu'ndan 7-8 ay önce ücretsiz yayınladım.
Ancak Android için yazdığım Chat uygulamasının kazandırdığı paranın %5'ni dahi kazandırmadı.
"İyi tecrübeler, kötü sonuçlarla öğrenilir. Kötü sonuçlar iyi tecrübeleri doğurur." – The Mechanic 
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  iWs Game Geliştirilebilir okçu oyunu ve Skil iwsgame 1 1,148 05-11-2018, Saat: 09:30
Son Yorum: TornadoTT
  iWs Game Gta Tip Proje iwsgame 4 338 01-11-2018, Saat: 21:22
Son Yorum: Jacky
Video Run Game Denemesi ^^ RecLast 6 1,290 03-08-2015, Saat: 00:58
Son Yorum: SonKaan

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.