Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Head Topology Problemi(Resimli)
#1
Arkadaşlar fazla polygon kullanmadan nasıl çözebileceğimi bulamadım sanırım 3.açıdan bakan bir göze,sizlerinkine ihtiyacım var.
Linkler doğru ise ilk resimde kırmızı alanda bulunan yerde sıkıntı yaşıyorum.



https://drive.google.com/open?id=0B6nrUJ...jVSRGZEcnc
https://drive.google.com/open?id=0B6nrUJ...nNzZFdJTXM
Ara
Cevapla
#2
https://drive.google.com/open?id=0BynyKW...DQ0T1dhXzA

Biraz üstün körü çizdim ama bu çözüm olacaktır Smile
Ara
Cevapla
#3
Öncelikle teşekkür ederim.Kesinlikle daha iyi oldu.Acaba gelebileceği en iyi nokta bu mudur belki bir kaç fikir daha gelebilir.
Ara
Cevapla
#4
(23-01-2017, Saat: 22:50)Qonquerly Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Öncelikle teşekkür ederim.Kesinlikle daha iyi oldu.Acaba gelebileceği en iyi nokta bu mudur belki bir kaç fikir daha gelebilir.

Önceki durumda sana sorun yaratan 6 köşeli bir kutup noktası oluşmasıydı. Bundan her zaman her nokta kaçınmak gerekiyor. Alındaki 6 köşeli kutuptan kurtulmanın en kolay yolu böyle. Eğer hala sorun yaşıyorsan bu vertexlerinin yerleşiminden kaynaklı olabilir. Çok içeride ya da çok dışarıda kalmış olabilirler. Başka bir yöntem daha var ancak o zaman kafanın arkasına doğru uzanan iki edge flow daha eklemen lazım ki önermem. Bir diğer seçenek bu gösterdiğim işlemi işaretlediği face flowda değil de onun yatayda bir paralel yukarısında bulunan face flowda yapabilirsin.
Ara
Cevapla
 


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.