25-12-2015, Saat: 18:57
Konuyu Oyla:
İç Mekan Mimari Görselleştirme
|
31-12-2015, Saat: 03:32
ellerine sağlık artık yavaş yavaş mimari piyasada render için ue öncelik taşımaya başlıcak malum render süreleri ve render ayarları.. tekrardan ellerine sağlık alıştıkca konuşturmaya başlarsın artık : iyi çalışmalar...
31-12-2015, Saat: 17:06
Sistem özellikleriniz nedir?
31-12-2015, Saat: 23:32
(31-12-2015, Saat: 03:32)muratsozen Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ellerine sağlık artık yavaş yavaş mimari piyasada render için ue öncelik taşımaya başlıcak malum render süreleri ve render ayarları.. tekrardan ellerine sağlık alıştıkca konuşturmaya başlarsın artık : iyi çalışmalar... unreal'a gelene kadar mimaride thea render ile cinema 4d üzerinde hem gpu hem cpu kullanarak mekanı bake edebilirsin hem daha kaliteli hemde daha hızlı üstelik ue4de objelerle ilgili sürekli çıkan overlaping gibi hatalarlada boğuşmazsın
31-12-2015, Saat: 23:53
(31-12-2015, Saat: 23:32)enoes241 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: unreal'a gelene kadar mimaride thea render ile cinema 4d üzerinde hem gpu hem cpu kullanarak mekanı bake edebilirsin hem daha kaliteli hemde daha hızlı üstelik ue4de objelerle ilgili sürekli çıkan overlaping gibi hatalarlada boğuşmazsın Elma ile portakalı kıyaslıyorsunuz...
Özelden sorulan UE4 soruları cevaplanmayacaktır...
04-01-2016, Saat: 04:41
Ellerine sağlık güzel olmuş. Lightmass.ini ayarlarını kaç olarak ayarladın. eksiklik olarak post kullanarak daha efektif görseller oluştura bilirdin ve birde güzel animasyon yapsan ue4 dün tam hakkını verirdin. tekrardan tebrikler
04-01-2016, Saat: 13:02
(31-12-2015, Saat: 17:06)1305 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sistem özellikleriniz nedir?Dell T7610 Quadro K5000 (04-01-2016, Saat: 04:41)colosuss Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ellerine sağlık güzel olmuş. Lightmass.ini ayarlarını kaç olarak ayarladın. eksiklik olarak post kullanarak daha efektif görseller oluştura bilirdin ve birde güzel animasyon yapsan ue4 dün tam hakkını verirdin. tekrardan tebrikler Lightmass.ini için unreal engine forum sayfasında açılan bir konuyu uzun süredir takip ediyordum. Gerek onların değerleri gerekse benim birkaç ayarlamam ile uygun ışıklandırmayı Medium kalite ayarında alabiliyorum. Projeyi exe haline getirmeden önce Production kalitesinde render alarak bilgisayarı yaklaşık 7 8 saat render işlemi için açık tutmak zorundayım. Ne kadar çok çekirdek, o kadar hızlı render. https://forums.unrealengine.com/showthre...standable)
03-02-2016, Saat: 11:26
eline sağlık güzel olmuş ışık ayarını çok sevdim yakında işallah güzel bi projeyle bende burda olucam
Ekmeğini yalnız yiyen, yükünü yalnız taşır.
15-02-2019, Saat: 20:03
ışığın dağılımı cok hos elinize sağlık , ışık ile ilgili bir ders cekebilirmisiniz veya yardımcı olabilirseniz sevinirim bana
|
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi