17-12-2015, Saat: 15:19
(Son Düzenleme: 22-12-2015, Saat: 18:26, Düzenleyen: Distortion.)
Konuyu Oyla:
İç Mekan Mimari Görselleştirme
|
17-12-2015, Saat: 15:59
Güzel olmuş kardeşim. Eline sağlık.
17-12-2015, Saat: 18:39
(17-12-2015, Saat: 15:59)karahan91 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Güzel olmuş kardeşim. Eline sağlık. Teşekkür ederim. Gözüne çarpan eksiklikler varsa söyleyebilir misin? Sahnenin boşluğu canımı sıkıyor. Masaya bir laptop ve masa lambası eklemeyi düşünüyorum. Galeri için korkulukların önüne komidin ya da halının üstüne orta sehpa düşünüyorum. Sizinde fikirlerinizi almak isterim.
17-12-2015, Saat: 19:29
Harika olmuş, material'ler üzerinde kendiniz mi çalıştınız yoksa hazır mı kullandınız tamamen?
17-12-2015, Saat: 20:36
(Son Düzenleme: 17-12-2015, Saat: 20:43, Düzenleyen: cahitburak.)
Genelde gölgelendirmeler kusurlu gibi gelirdi. Burada ışık-gölgelendirme mükemmel geldi bana. Çok başarılı. Böyle bir şeye daha ne yapılabilir diye düşündüm ve aklıma sadece "Detail Map""Large Scale Tiling" gibi bir yöntem ile tekrar eden görüntülerden kurtulmak geldi.
18-12-2015, Saat: 01:07
Gayet başarılı olmuş, elinize sağlık. Bir tek perde gerçekçiliği bozuyor biraz, onun dışında hiçbir sorun yok. Perdeye translucent materyal kullandıysanız bir de SSS ile deneyin isterseniz. Perdenin arkasını görmenizi engeller ama gölgelendirmede daha iyi sonuç verebilir.
Özelden sorulan UE4 soruları cevaplanmayacaktır...
18-12-2015, Saat: 10:31
(17-12-2015, Saat: 19:29)dyanikoglu Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Harika olmuş, material'ler üzerinde kendiniz mi çalıştınız yoksa hazır mı kullandınız tamamen?Dokuları cgtextures ve evermotion paketlerinden aldım. Materialler için kendim oluşturduğum base materiali kullanıyorum. BaseMaterial, BaseGlass, BaseFresnel ve BaseFluid materialleri şuanlık işimi görüyor. (17-12-2015, Saat: 20:36)cahitburak Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Genelde gölgelendirmeler kusurlu gibi gelirdi. Burada ışık-gölgelendirme mükemmel geldi bana. Çok başarılı. Böyle bir şeye daha ne yapılabilir diye düşündüm ve aklıma sadece "Detail Map""Large Scale Tiling" gibi bir yöntem ile tekrar eden görüntülerden kurtulmak geldi.Gölgeler için 2 hafta Lightmass.ini dosyası üzerinde oynamalar yaptım. Varsayılan ayarlarda render süresi 5 dakika. Kendi ayarlarımla 1 - 1.5 saat gibi bir sürede bitiyor. Böylece lekelenmeler ve ışık süzmeleri en aza indi. Large Scale Tiling olayını biraz araştırayım BaseLST materiali yaparım artık (18-12-2015, Saat: 01:07)Jacky Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Gayet başarılı olmuş, elinize sağlık. Bir tek perde gerçekçiliği bozuyor biraz, onun dışında hiçbir sorun yok. Perdeye translucent materyal kullandıysanız bir de SSS ile deneyin isterseniz. Perdenin arkasını görmenizi engeller ama gölgelendirmede daha iyi sonuç verebilir.Perdeler için sss kullanıyordum. Tül yapmak istedim ama beceremedim. İstediğim görüntüyü elde edemezsem mecburen sss kullanacağım.
18-12-2015, Saat: 12:10
22-12-2015, Saat: 18:25
22-12-2015, Saat: 18:51
|
|
Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi