Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ignore Actor When Moving
#1
Bir mermim var, belli bir yönde ilerlerken önüne çıkan unit olup da çarpışırlarsa yok oluyor. Ama ben bunu belli bir hedefe ulaşana kadar diğer her şeyi yok saymasını istiyorum. Bunun için eğer çarpışılan aktör istediğimiz aktör değilse ignore actor when moving fonksiyonun kullanıyorum. Tam tersi işe yarasa bile olur. Bu resimde mermimiz belirlenen aktöre çarptığında onu yok sayıyor, ayrıca çarpışma sırasında diğer tarafında mermiyi ignorelamasını sağlıyorum fakat mermi çarpıştığı yerde duruyor.

konuorq.png
Ara
Cevapla
#2
Component hit dersen çarptığı yerde duruyordu sanırım. Onun yerine overlap diyebilirsin. daha basit bir sistemle mermide bir actor varriable yap. Instance editable ve expose on spawn olarak işaretle. Mermiyi spawn ederken target actor olarak hedeflediğin aktörü bağla. On component overlap begin de aktörü karşılaştır. True ise yapacağın şeyi yap. Yalnız fps düşük olursa hızlı mermiyse bu yöntemle overlap ları kaçırabilir. O yüzden tick te son konumu ve mevcut konumu ile arasında trace yapabilirsin kaçırmaması için.

i06ezqk.png
Ara
Cevapla
#3
Hocam şöyleki hit block mantığını kullanmamın sebeplerinden biri çarpışmanın bulunduğu noktada çarpışma rotasyonunun tam tersine particle yaratmam, diğer sebeplerden biri de mermi çok hızlıyken overlapin çalışmama durumu.
Ara
Cevapla
#4
O zaman her component hit te yok olan mermiyi tekrar spawn edeceksin kaldığı yerden devam ettirmek için. menzil için de kalan menzili yeni mermiye aktarırsın menzilden fazla gitmesin diye.
Ara
Cevapla
#5
Use CCD açarsan overlap her türlü çalışır, zaten CCD opsiyonun bütün olayı mermiler Wink

Screenshot_1.png
Ara
Cevapla
#6
Anladım hocam deniyorum şu an
Edit: Use CCD aktif ederek Overlap eventi kullanmak işe yaradı. Yani zaten işe yaramalıydı. Sizi sorgulamıyorum tabiki. Teşekkürler hocam.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [ACEMİ SORUSU] Bir Child Actor'ü Class Default'u Değiştirerek Nasıl Oluştururum. omer.hatay 2 503 21-07-2020, Saat: 16:34
Son Yorum: omer.hatay
  Line Trace Hit Actor leonscottkfm 2 576 14-05-2020, Saat: 23:32
Son Yorum: nonlinear
  Klonlar ve focus actor. ceri 2 660 08-03-2020, Saat: 18:58
Son Yorum: ceri
  Actor Mermi Sekmesi zoraki 5 1,671 26-02-2018, Saat: 02:16
Son Yorum: Ozzy
  Actor-Component. leonscottkfm 2 1,259 11-05-2017, Saat: 05:09
Son Yorum: leonscottkfm
  2 Actor Arasıdaki İlişki leonscottkfm 5 1,799 27-01-2017, Saat: 17:21
Son Yorum: kinoxsis
  Actor BP location bilgilerini kullanmak. talisca90 1 1,124 03-11-2016, Saat: 13:50
Son Yorum: cihatozdemir
  Master Actor Blueprint kopyalama hatası. talisca90 0 1,036 25-10-2016, Saat: 18:07
Son Yorum: talisca90
  Başka sahneden Actor, Blueprint export etmek. talisca90 1 1,283 24-10-2016, Saat: 15:28
Son Yorum: hydrogenx
  Karakter kamera da ,Actor kameraya geçiş talisca90 13 3,334 17-10-2016, Saat: 13:32
Son Yorum: talisca90

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.