Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
İki Tane Anim Blend Montage
#1
x4N5Pb.jpeg


Şöyle bir sistem kurdum.Karakterin normal movementi üzerine , sol mouse tuşuna tıklarsa montage olarak bir yumruk animasyonu uyguluyor. Yürürken vs yapabiliyor bunu. Fakat ben yumruk yiyen kişininde hit almasını istiyorum. Dolayısıyla aynı şekilde bir de hit animasyonunu montage edip blendlemem lazım. Fakat aynı yere nasıl montage uygulayacağım ? Slot tek girişli. Bool ile kontrol ettiriyorum fakat o şekilde mi yapılıyor?

Bu kısımda ne yapmam gerekiyor tam olarak ? Yumruk atarsa yumruk montagesi oynayacak , yumruğu yerse hit montagesi.




3AbCLy.jpeg


Böyle mi oluyor acaba?
Cevapla
#2
Oyunu nasıl bir konsept ile yapıyorsun bilmiyorum ama örneğin karakter normal hareketlerinin yanına bir yumruk animasyonu eklemek istersen Bir butona karaterden anim montage ataması yaparsın ya da animasyon o sana kalmış ( animasyonda sıkıntı çıkacaktır hareket açısından düzenlemen gerekir) . Sonra en basit yöntem karakterin yumruk kısmına bir tane collision ekle o collisiona da begin overlap içine örneğin karaktere  collisiona değince hasar anim montage oynatmasını eklersin. Sonuc alırsın Ama anim montage yapıyorsan onu bir slot ekle yumruk için yine onu yaptığın gibi blend per pose yap.  Hatta Yumruk atarken start ve end notify ekle ki collisionun haberi olsun loop a girebilir.
Ara
Cevapla
#3
Birbirinden tamamen ayrı düşüneceksin. Sen sanki ikisi bir birine bağıntılı imiş gibi düşünmüşsün. Bunlar bir birinden tamamen ayrı şeyler. Mesela o vurma anim montage ında bool u vurduğu ya da vurulduğu desen ve iki duruma göre farklı anim montage desen de olacaktır. Additive animation ile yapılıyor bunlar. Ve aslında tamamen ayrı yere konumlandırılıyorlar.
Ara
Cevapla
#4
Peki bunu anlayabileceğim bir örnek verebilir misin? Bir video falan? Teşekkürler.
Cevapla
#5
Yani Anim blueprint bakımından vurma animasyonu ile vurulma animasyonu arasında hiç bir fark yok. Mesela şöyle düşün iki tane kılıç atak animasyonun olsaydı nasıl yapardın. İkisine de ayrı ayrı birer slot verebilirdin ya da aynı slot ta ikisini de oynatabilirdin  değil mi. Bunda da bir fark yok. Aynı şey. O animasyonun hangi durumda oynayacağı değişiyor sadece başka bir şey yok. Youtube a ue4 hit reaction yaz tonla video çıkar. Ancak unreal engine kanalında "animation technics " miydi neydi öyle bir seri vardır. Onun bir yerinde bunu da anlatıyordu ama şu an hepsini taramaya vaktim yok.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Blend Space Hatası(Blend Space 1D değil) ensar 1 626 03-02-2022, Saat: 12:58
Son Yorum: erginegider
  Farklı İskeletlerden Anim leonscottkfm 1 577 19-07-2021, Saat: 15:43
Son Yorum: erginegider
  Anim Montage leonscottkfm 3 966 19-04-2021, Saat: 19:54
Son Yorum: erginegider
Video AI - Play Anim Montage Sorunu MR Studio 7 1,620 26-12-2020, Saat: 06:11
Son Yorum: erginegider
  Looping Anim leonscottkfm 1 818 06-12-2020, Saat: 10:10
Son Yorum: nonlinear
  Layered Blend per Bone TornadoTT 4 1,899 24-07-2017, Saat: 00:05
Son Yorum: TornadoTT
  Blend Space Bp de yön hız satır ayarları talisca90 6 2,261 29-03-2017, Saat: 14:52
Son Yorum: talisca90
  "Retarget Anim Assest" Hakkında serhatwxe 1 1,288 16-11-2016, Saat: 17:40
Son Yorum: hydrogenx
  Karakter anim bp de yaptığım animasyon skıntısı ? KralArsla10 4 2,001 05-08-2016, Saat: 22:55
Son Yorum: KralArsla10
  Animation montage sorunu azranet 0 1,307 12-07-2016, Saat: 16:35
Son Yorum: azranet

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.