Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jump Start Asset'i bulamıyorum
#1
Merhabalar, Unreal Engine'nin 4.25.1 sürümünü kullanmaktayım. Jump Start'dan jump Loop'a geçiş için Jump Start Asset'e ihtiyaç duyuyorum ama bir türlü bulamadım. Halbuki hazır ThirdPerson projede mevcut. Yardımcı olabilir misiniz?
Ara
Cevapla
#2
JumpStart asset aslında bir animation asset. Karakterin Jump Anim. Cycle'ı animation blueprint'te üçe bölünmüş. Jump Start > Jump > Jump End. Karakterinizi Mixamo aracılığıyla riglerseniz orada işinizi görecek animasyonlar bulabilirsiniz, ya da Maya / Blender gibi bir animasyon editörü olan program aracılığıyla Jump Start'a uyacak bir animasyon üretmeniz lazım.
Ara
Cevapla
#3
Animasyon varda çağıramıyoruz.
Ara
Cevapla
#4
(14-07-2020, Saat: 17:21)TR26SkyWalker26TR Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Animasyon varda çağıramıyoruz.

Nereden nereye çağırmak istiyorsunuz? Anim BP içerisinde mi? Character BP içerisinde mi? Yoksa başka bir şekilde mi?
Ara
Cevapla
#5
UE'nin third person örneğinde yaptığı gibi jumpstart, jumploop ve jumpend yapacağız.
Ara
Cevapla
#6
cB0zHYR.png

Karakterinizin skeleton assetine sağ tıklayıp 'Create' menüsünden 'Animation Blueprint' seçin.

Ardından AnimGraph tabına geçtiğinizde, sağ tıklayıp 'Add New State Machine' aracılığıyla bir State Machine node'u ekleyin ve bir isim verin. Bunu output'a bağlayın.

StateMachin'e çift tıklayıp açtığınızda, karakterinize ait animasyonları eklediğim görseldeki gibi görebileceksiniz. Oradan sürükleyip node editore bırakabilirsiniz. Farklı animasyonlar arasında blueprint nodeları gibi yollar ekleyerek 'state/condition' oluşturarak fonksiyonalite ekleyebilirsiniz.
Ara
Cevapla
#7
Yaptık, yaptık ama jumpstart to jumploop rulesine koymamız gereken nodeyi bulamıyoruz.
Ara
Cevapla
#8
nhSjDS1.png

Jump Start animasyonunun kalan süresini kontrol edip süre 0,1 gibi kısa bir değerden küçükse geçiş yapabilir halde yaparsanız sanırım sorununuz çözülecek. Aynısını Jump End'den Idle'a geçiş için de kullanabilirsiniz. Jump Loop'tan Jump End'e geçiş için IsInAir'ı kontrol ettirmeniz lazım.
Ara
Cevapla
#9
(15-07-2020, Saat: 00:27)umberforge Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  nhSjDS1.png

Jump Start animasyonunun kalan süresini kontrol edip süre 0,1 gibi kısa bir değerden küçükse geçiş yapabilir halde yaparsanız sanırım sorununuz çözülecek. Aynısını Jump End'den Idle'a geçiş için de kullanabilirsiniz. Jump Loop'tan Jump End'e geçiş için IsInAir'ı kontrol ettirmeniz lazım.

Işte sorun bunlar değil, Jump Start Asset'in sağ tik yapıp arama yaptığımızda çıkmaması. Ama Ye hazır projede nasıl kullandı? Yanı mutlaka var. Ama neden bulamıyoruz?
Ara
Cevapla
#10
Bahsetmiş olduğunuz animation sequence oluşturduğunuz animation blueprint karakteri ile uyumlu mu? Yani karakteriniz animasyon ile aynı skeletonu paylaşıyor mu? Paylaşmıyor ise animation blueprint üstünde göremezsiniz.
Özelden sorulan Unreal Engine soruları cevaplanmayacaktır.
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yapay Zeka(Jump Scare) S0meone 7 960 19-10-2018, Saat: 19:29
Son Yorum: S0meone
  Jump Aninasyonu Sorunu theysfkaan 6 1,158 22-01-2018, Saat: 19:55
Son Yorum: theysfkaan
Exclamation Asset Browser'da animasyonlar gözükmüyor.. UnstoppableS90 1 522 23-02-2017, Saat: 11:06
Son Yorum: gigalian
Question TimeRemaining Ratio bulamıyorum Trepidation 10 1,875 29-01-2016, Saat: 17:06
Son Yorum: Trepidation

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.