ensar

Yeni üye
25 Ocak 2022
4
0
0
Belirtilmemiş
Öncelikle Merhaba, Ben karaktrimi FPS olarak ypaıyorum oyunda animasyon işlerini hallettim herşey olması gerektiği gibi fakat animasyonun heryerde çalışmasına rağmen wiewport sadece idle hali oluyo

blueprintini yaptım
state machine işini hallettim 
anim class ı düzgün yaptım
 ama hiç bir şekilde wiewport da hızlanması gösterilmiyor
 
Bir yerde hata yapıyorsun. Nerde yaptığını bir şekilde bulacaksın. Hız değerini alıyor mu animasyon blueprinti, ona bakman gerekiyor. Eğer alıyorsa animasyon blueprinti içinde kendin hız değeriyle oyna hız değişince animasyon değişiyor mu onu kontrol et. Mesh için animasyon blueprinti ataması yaptın mı onu kontrol et.
 
Yani "her yerde çalışıyor" derken gerçekten oyun içerisinde tüm sistem çalışıyor fakat animation blueprint viewport ta göremiyorum diyorsan :
Yukarıda play buttonunun yanında bir debug text box ı var. Orada Preview Instance varsa senin viewport ta gözüken karakter bağlı o AnimGrapha demektir. Orada "no debug object selected" yazıyorsa şu an hiç bir şeye bağlı değil demektir. Başka bir karakter yazıyorsa oyun esnasında o karakteri gösterecek demektir. Öyleyse sende "Preview Instance" ta bulunacak. "Anim Preview Editor" diye bir panel var. Bulamıyorsan Window menusünden açabilirsin. Orada "speed" ya da her ne varsa değişkenlerini göreceksin. Orada speed ini arttırdığın zaman viewport taki karakterinin de koşmaya başladığını göreceksin. Ya da jump diye bir bool un varsa orada onu işaretlediğinde karakterinin zıpladığını göreceksin.
 Umarım sorununu doğru anlamışımdır.