Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Karakter animasyonları
#1
Question 
Merhaba arkadaşlar benim biraz sorum olacaktı;
Örnek olarak bir fps oyunundaki karakter ve silah animasyonlarıyla ilgili olacak;

1) Karakterin ileri,geri,sağ ve sol animasyonları standart bir şekilde var ama karakterin sağ çapraz(Kuzey-Doğu (W+A Tuşu)) yönünde veya  sol çapraz(Güney-Batı (S+A Tuşu)) yönlerinde hareket ettirileceği zaman onlar içinde ayrı animasyon'mu oluşturuluyor yoksa karakterin Ön yürüme animasyonunun(W Tuşu) bastığımız tuş yönünde hareket etmesi mi sağlanıyor(Çapraz Yönlerde (W+A, W+D, S+A, S+D Tuşları))?

2) Karakterin eline örnek olarak tüfek tarzı silah vericeğimiz de (genel olarak tutma uzunlukları benzerdir) tüm tüfek tarzı silahların, animasyonları aynı mı oluyor; yoksa her silahı eline alınca, her farklı silah için ayrı ayrı animasyonlar mı yapılıyor. Örnek olarak tabanca türü silah ve tüfek türü silahların tutma animasyonları farklıdır tüfek çift el ile tabanca tek el ile. Veya daha açık olunacaksa AK-47 ile M4A1 silahının tutuş şekli ve jarjör değiştirme animasyonu için jarjör mesafesi aynı gözüküyor, bu iki silah içinde ayrı ayrı silah tutma ve jarjör değiştirme animasyonumu yapılacak yoksa mesafeleri yeterliyse aynı animasyon kullanılabilir mi?

3) UE4 için şuanda telif haklarını ücretsiz kulana bileceğimiz(Oyunu yapıp piyasaya süreceğimiz zaman bize telif hakkı yönünden bir sıkıntı çıkarmayacak ve ue4 e aktarma da bir sıkıntı çıkarmayacak) karakter tasarlama animasyon ve eşya modelleme programları neler.
Ara
Cevapla
#2
(03-12-2017, Saat: 01:20)vatoz419 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Merhaba arkadaşlar benim biraz sorum olacaktı;
Örnek olarak bir fps oyunundaki karakter ve silah animasyonlarıyla ilgili olacak;

1) Karakterin ileri,geri,sağ ve sol animasyonları standart bir şekilde var ama karakterin sağ çapraz(Kuzey-Doğu (W+A Tuşu)) yönünde veya  sol çapraz(Güney-Batı (S+A Tuşu)) yönlerinde hareket ettirileceği zaman onlar içinde ayrı animasyon'mu oluşturuluyor yoksa karakterin Ön yürüme animasyonunun(W Tuşu) bastığımız tuş yönünde hareket etmesi mi sağlanıyor(Çapraz Yönlerde (W+A, W+D, S+A, S+D Tuşları))?

2) Karakterin eline örnek olarak tüfek tarzı silah vericeğimiz de (genel olarak tutma uzunlukları benzerdir) tüm tüfek tarzı silahların, animasyonları aynı mı oluyor; yoksa her silahı eline alınca, her farklı silah için ayrı ayrı animasyonlar mı yapılıyor. Örnek olarak tabanca türü silah ve tüfek türü silahların tutma animasyonları farklıdır tüfek çift el ile tabanca tek el ile. Veya daha açık olunacaksa AK-47 ile M4A1 silahının tutuş şekli ve jarjör değiştirme animasyonu için jarjör mesafesi aynı gözüküyor, bu iki silah içinde ayrı ayrı silah tutma ve jarjör değiştirme animasyonumu yapılacak yoksa mesafeleri yeterliyse aynı animasyon kullanılabilir mi?

3) UE4 için şuanda telif haklarını ücretsiz kulana bileceğimiz(Oyunu yapıp piyasaya süreceğimiz zaman bize telif hakkı yönünden bir sıkıntı çıkarmayacak ve ue4 e aktarma da bir sıkıntı çıkarmayacak) karakter tasarlama animasyon ve eşya modelleme programları neler.

1-)  Blendspace uygularsanız yön ve hıza göre belirli bir animasyon uygulayabilrisiniz.
Bir örnek:
 



2-) Animasyonlar, animasyon blueprintdeki transition göre başka bir state olarak değişecektir. 




3-) Ücretsiz olarak, MakeHuman 3D öneriyorum, Mixamo da var.
 Fakat ciddi bir şekilde ticari bir ürün yapacaksanız zBrush ile karakteri modelleyip Maya ile riglerini ayarlamalısınız.


Make Human 3D: http://www.makehuman.org/
Cevapla
#3
(04-12-2017, Saat: 00:43)[UETR]Khubur Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(03-12-2017, Saat: 01:20)vatoz419 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Merhaba arkadaşlar benim biraz sorum olacaktı;
Örnek olarak bir fps oyunundaki karakter ve silah animasyonlarıyla ilgili olacak;

1) Karakterin ileri,geri,sağ ve sol animasyonları standart bir şekilde var ama karakterin sağ çapraz(Kuzey-Doğu (W+A Tuşu)) yönünde veya  sol çapraz(Güney-Batı (S+A Tuşu)) yönlerinde hareket ettirileceği zaman onlar içinde ayrı animasyon'mu oluşturuluyor yoksa karakterin Ön yürüme animasyonunun(W Tuşu) bastığımız tuş yönünde hareket etmesi mi sağlanıyor(Çapraz Yönlerde (W+A, W+D, S+A, S+D Tuşları))?

2) Karakterin eline örnek olarak tüfek tarzı silah vericeğimiz de (genel olarak tutma uzunlukları benzerdir) tüm tüfek tarzı silahların, animasyonları aynı mı oluyor; yoksa her silahı eline alınca, her farklı silah için ayrı ayrı animasyonlar mı yapılıyor. Örnek olarak tabanca türü silah ve tüfek türü silahların tutma animasyonları farklıdır tüfek çift el ile tabanca tek el ile. Veya daha açık olunacaksa AK-47 ile M4A1 silahının tutuş şekli ve jarjör değiştirme animasyonu için jarjör mesafesi aynı gözüküyor, bu iki silah içinde ayrı ayrı silah tutma ve jarjör değiştirme animasyonumu yapılacak yoksa mesafeleri yeterliyse aynı animasyon kullanılabilir mi?

3) UE4 için şuanda telif haklarını ücretsiz kulana bileceğimiz(Oyunu yapıp piyasaya süreceğimiz zaman bize telif hakkı yönünden bir sıkıntı çıkarmayacak ve ue4 e aktarma da bir sıkıntı çıkarmayacak) karakter tasarlama animasyon ve eşya modelleme programları neler.

1-)  Blendspace uygularsanız yön ve hıza göre belirli bir animasyon uygulayabilrisiniz.
Bir örnek:
 



2-) Animasyonlar, animasyon blueprintdeki transition göre başka bir state olarak değişecektir. 




3-) Ücretsiz olarak, MakeHuman 3D öneriyorum, Mixamo da var.
 Fakat ciddi bir şekilde ticari bir ürün yapacaksanız zBrush ile karakteri modelleyip Maya ile riglerini ayarlamalısınız.


Make Human 3D: http://www.makehuman.org/

Teşekkürler
Ara
Cevapla
#4
3) Blender kullanabilirsin.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [ACEMİ SORUSU] Karakter Render alınır mı? GGgamer 2 114 30-09-2018, Saat: 12:27
Son Yorum: ahtek07
  fps karakter yapımı halisyor 2 406 26-08-2018, Saat: 06:11
Son Yorum: S0meone
  karakter import sorunu halisyor 2 282 18-11-2017, Saat: 00:48
Son Yorum: nazim
  Karakter hız animasyonu toprakbey 3 475 01-11-2017, Saat: 19:36
Son Yorum: kertenkele219
  Karakter tasarımı hakkında SelimGe 2 369 25-09-2017, Saat: 17:32
Son Yorum: UnLucky
  Karakter kuyruk, kulak animasyonu toprakbey 1 403 04-03-2017, Saat: 20:24
Son Yorum: Khubur
  Oynanabilir insan harici karakter yaratabilirmiyim? Donutjedi 2 559 08-01-2017, Saat: 03:22
Son Yorum: Donutjedi
  Karaktere İndirdiğim Hareket Animasyonları Sorunu KralArsla10 4 753 07-09-2016, Saat: 01:04
Son Yorum: TornadoTT
  Yaptığım Sinematik Oynarken karakter Görünüyor ? KralArsla10 2 481 10-08-2016, Saat: 12:48
Son Yorum: KralArsla10
  Karakter anim bp de yaptığım animasyon skıntısı ? KralArsla10 4 722 05-08-2016, Saat: 22:55
Son Yorum: KralArsla10

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.