huso

Yeni üye
27 Eki 2015
46
2
0
(34) İstanbul Avrupa
Arkadaşlar herkese selam.

Bir sorum olacak, karakterimin anlık pozisyonunu hesaplayıp ekrana yazdırmak istiyorum(x,y,z şeklinde vector olarak) fakat, get actor location gibi nodelar ile sadece karakterin oyunda başladığı yerin koordinatlarını ekrana veriyor daha sonra da printscreen zamanı bitince siliniyor. 

Ben sürekli ekranda dursun ve karakterin ekranda ki pozisyon ne ise onu yazdırsın interaktif olarak onu istiyorum ama başaramadım bir türlü.

Onu yaptıracak bir node var mı yoksa nodları kullanarak, mesela ilk lokasyon + hareket vektörü gibi bir şeyi an ve an hesaplatıp sürekli ekrana yazdıracak bir network mü oluşturmamız gerekiyor ?

Yanlış anlamayın bu kadar kolay olması gereken bir şeyi neden bulamadım ben de anlamadım :)
 
Get Actor Location kullanacaksın yine ve Nitt0'ın söylediği gibi ya event tick(çok gerekli birşey olmadığı sürece event tick kullanmamaya özen göster) veya bir Timer(Timeline değil) ayarlayıp onunla sürekli gözlemleyebilirsin.
 
huso' Alıntı:
Arkadaşlar herkese selam.

Bir sorum olacak, karakterimin anlık pozisyonunu hesaplayıp ekrana yazdırmak istiyorum(x,y,z şeklinde vector olarak) fakat, get actor location gibi nodelar ile sadece karakterin oyunda başladığı yerin koordinatlarını ekrana veriyor daha sonra da printscreen zamanı bitince siliniyor. 

Ben sürekli ekranda dursun ve karakterin ekranda ki pozisyon ne ise onu yazdırsın interaktif olarak onu istiyorum ama başaramadım bir türlü.

Onu yaptıracak bir node var mı yoksa nodları kullanarak, mesela ilk lokasyon + hareket vektörü gibi bir şeyi an ve an hesaplatıp sürekli ekrana yazdıracak bir network mü oluşturmamız gerekiyor ?

Yanlış anlamayın bu kadar kolay olması gereken bir şeyi neden bulamadım ben de anlamadım :)

Network oluşturmak doğru bir terim değil bunun için. Tekrardan belirtmekte ihtiyaç var o terimin doğru olarak belirtilmesi, scripting(betiklemek) "network veya networking değil".

Sürekli ekranda durmasını istiyorsanız bir Widget Blueprint'e ihtiyacınız var. Unreal Motion Graphics üzerinden yaratacağınız herhangi bir Text Block içerisinden bind edeceğiniz şey ise şu anki oyun dünyasında bulunan karakterin aktör lokasyonu. Aşağıdaki videoda çok benzer şekilde var. Vektörü parçalara ayırmak için sağ tıklayıp "Split Struct Pin" seçeneği çıkacaktır.


UMG Text Bind Etmek:
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.
 
Khubur' Alıntı:
huso' Alıntı:
Arkadaşlar herkese selam.

Bir sorum olacak, karakterimin anlık pozisyonunu hesaplayıp ekrana yazdırmak istiyorum(x,y,z şeklinde vector olarak) fakat, get actor location gibi nodelar ile sadece karakterin oyunda başladığı yerin koordinatlarını ekrana veriyor daha sonra da printscreen zamanı bitince siliniyor. 

Ben sürekli ekranda dursun ve karakterin ekranda ki pozisyon ne ise onu yazdırsın interaktif olarak onu istiyorum ama başaramadım bir türlü.

Onu yaptıracak bir node var mı yoksa nodları kullanarak, mesela ilk lokasyon + hareket vektörü gibi bir şeyi an ve an hesaplatıp sürekli ekrana yazdıracak bir network mü oluşturmamız gerekiyor ?

Yanlış anlamayın bu kadar kolay olması gereken bir şeyi neden bulamadım ben de anlamadım :)

Network oluşturmak doğru bir terim değil bunun için. Tekrardan belirtmekte ihtiyaç var o terimin doğru olarak belirtilmesi, scripting(betiklemek) "network veya networking değil".

Sürekli ekranda durmasını istiyorsanız bir Widget Blueprint'e ihtiyacınız var. Unreal Motion Graphics üzerinden yaratacağınız herhangi bir Text Block içerisinden bind edeceğiniz şey ise şu anki oyun dünyasında bulunan karakterin aktör lokasyonu. Aşağıdaki videoda çok benzer şekilde var. Vektörü parçalara ayırmak için sağ tıklayıp "Split Struct Pin" seçeneği çıkacaktır.


UMG Text Bind Etmek:
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.
Cevap için çok teşekkür ederim :)