basayx

Yeni üye
21 Ağu 2015
67
1
0
(16) Bursa
Şimduk benim bizi kovalasın diye oluşturduğum bir yapay zeka var bu arkadaşın aynı normal karakterlerde olduğu gidi hazır bir charactermovement i var ben burdaki walk hızını ayarlamak istiyorum. Onun için blueprint bulamadım :D Yardımcı olursanız sevinirim.
 
CharacterMovement diye birşey olacak ona tıkladığınızda sağ taraftaki details panelinde max walk speed olacak,ordan yapabilirsiniz.
 
SoloWarrior' Alıntı:
CharacterMovement diye birşey olacak ona tıkladığınızda sağ taraftaki details panelinde max walk speed olacak,ordan yapabilirsiniz.

Şimdi statik olarak dememn sebebi tmada buydu, ben el ile değiştirmek istemiyorum :). Box trigger içinden geçildiğinde değişecek yada ne bileyim tıklamayla o event kısmını hallederiz :D
 
basayx' Alıntı:
SoloWarrior' Alıntı:
CharacterMovement diye birşey olacak ona tıkladığınızda sağ taraftaki details panelinde max walk speed olacak,ordan yapabilirsiniz.

Şimdi statik olarak dememn sebebi tmada buydu, ben el ile değiştirmek istemiyorum :). Box trigger içinden geçildiğinde değişecek yada ne bileyim tıklamayla o event kısmını hallederiz :D

O dediğin şey statik olmuyor yalnız :)

Onun için ise ''Unreal engine basic sprint" yazarak bulabilirsin.

SetMaxWalkSpeed node si ile yapılıyor fakat şu an anlatamam,unreal bozuldu konu açıyorum :D
 
SoloWarrior' Alıntı:
basayx' Alıntı:
Şimdi statik olarak dememn sebebi tmada buydu, ben el ile değiştirmek istemiyorum :). Box trigger içinden geçildiğinde değişecek yada ne bileyim tıklamayla o event kısmını hallederiz :D

O dediğin şey statik olmuyor yalnız :)

Onun için ise ''Unreal engine basic sprint" yazarak bulabilirsin.

SetMaxWalkSpeed node si ile yapılıyor fakat şu an anlatamam,unreal bozuldu konu açıyorum :D

Ben Unityde script kullanırken static değerleri uzakdan değiştirdiğimiz için bu tabiirin uygun olacağını düşünmüştüm :D Değilmiş :D
Dediğiniz node direk belirlemeye yarıyor sanırım ki zaten onuda kavrayamadım. Mümkünse bana ekleyerek arttırmak lazım. Durumunuz müsait olunca anlatırsanız sevinirim.
 
basayx' Alıntı:
SoloWarrior' Alıntı:
O dediğin şey statik olmuyor yalnız :)

Onun için ise ''Unreal engine basic sprint" yazarak bulabilirsin.

SetMaxWalkSpeed node si ile yapılıyor fakat şu an anlatamam,unreal bozuldu konu açıyorum :D

Ben Unityde script kullanırken static değerleri uzakdan değiştirdiğimiz için bu tabiirin uygun olacağını düşünmüştüm :D Değilmiş :D
Dediğiniz node direk belirlemeye yarıyor sanırım ki zaten onuda kavrayamadım. Mümkünse bana ekleyerek arttırmak lazım. Durumunuz müsait olunca anlatırsanız sevinirim.
Ekleyerek arttırmayı timeline aracılığı ile yapabilirsiniz.

Şu an yabancı foruma çürük ingilizcem ile birşeyler yazmaya çalıştım.

Bu hatayı giderene kadar mola verdim :)

Unity deki sistemi çok seviyordum.

Mesela ben tavana lamba koyuyorum ve script ekliyorum.

Işık anahtarına geldiğimde istediğim gibi o lambayı kontrol edebiliyorum fakat unreal de çook uğraştırıyor bu sistem :(
 
SoloWarrior' Alıntı:
basayx' Alıntı:
Ben Unityde script kullanırken static değerleri uzakdan değiştirdiğimiz için bu tabiirin uygun olacağını düşünmüştüm :D Değilmiş :D
Dediğiniz node direk belirlemeye yarıyor sanırım ki zaten onuda kavrayamadım. Mümkünse bana ekleyerek arttırmak lazım. Durumunuz müsait olunca anlatırsanız sevinirim.
Ekleyerek arttırmayı timeline aracılığı ile yapabilirsiniz.

Şu an yabancı foruma çürük ingilizcem ile birşeyler yazmaya çalıştım.

Bu hatayı giderene kadar mola verdim :)

Unity deki sistemi çok seviyordum.

Mesela ben tavana lamba koyuyorum ve script ekliyorum.

Işık anahtarına geldiğimde istediğim gibi o lambayı kontrol edebiliyorum fakat unreal de çook uğraştırıyor bu sistem :(
Ben hala bu dediğinizi nasıl yapacağımı anlayamadım :D. Müsait olduğunuzda anlatırsanız çok memnun olurum :)

evet :D ben javascript kullanıyordum unrealıda en başta o düşünceyle yüklemiştim ancak kod olarak sadece c++ var :( Birde ben hala bu dediğinizi anlayamadım :( Müsait olduğunuzda anlatabilirseniz çok memnun olurum .
 
basayx' Alıntı:
SoloWarrior' Alıntı:
Ekleyerek arttırmayı timeline aracılığı ile yapabilirsiniz.

Şu an yabancı foruma çürük ingilizcem ile birşeyler yazmaya çalıştım.

Bu hatayı giderene kadar mola verdim :)

Unity deki sistemi çok seviyordum.

Mesela ben tavana lamba koyuyorum ve script ekliyorum.

Işık anahtarına geldiğimde istediğim gibi o lambayı kontrol edebiliyorum fakat unreal de çook uğraştırıyor bu sistem :(

evet :D ben javascript kullanıyordum unrealıda en başta o düşünceyle yüklemiştim ancak kod olarak sadece c++ var :(

Hocam eğer bu işi ilerletip meslek yapma gibi bir düşünceniz varsa javascript ile olmuyor :)


Benim unrealde aradığım şey javascript vs. değil (c++ da daha iyiyim,4-5 sene bilmedende olsa c++ altyapısı ile birşeyler kodlamışım :) )

En sıkıntı nokta scriptler arası iletişim,blueprintler ile nasıl yapılır çözemedim.
 
SoloWarrior' Alıntı:
basayx' Alıntı:
evet :D ben javascript kullanıyordum unrealıda en başta o düşünceyle yüklemiştim ancak kod olarak sadece c++ var :(

Hocam eğer bu işi ilerletip meslek yapma gibi bir düşünceniz varsa javascript ile olmuyor :)


Benim unrealde aradığım şey javascript vs. değil (c++ da daha iyiyim,4-5 sene bilmedende olsa c++ altyapısı ile birşeyler kodlamışım :) )

En sıkıntı nokta scriptler arası iletişim,blueprintler ile nasıl yapılır çözemedim.

Meslek için doğru tabi ben android için başlamıştım unitye javascript ile c# arasında kalmıştım javascripti seçtim :D Bi arada browser için çalışmaya çalıştım :D html5 ide denedim ama onda da ilerlemedim :(

Bu arada sorununuza ikinci söylediğim yöntemide denemenizi tavsiye ederim :)