Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Keystorelar hakkında
#1
Google play, keystore u kabul etmediği için android studio üzerinden proje için .jks olarak yeni keystore oluşturdum ancak şimdi de buna geçersiz uzantı diyor ve .keystore olarak istiyor ne yapmalıyım?

Huh Huh
Ara
Cevapla
#2
.jks kabul eder ben daha geçen ay attım bir oyun, bence .jks çıktısında bir hata yapıyorsun
Ara
Cevapla
#3
peki android studio da manifest içinde merged larda şöyle bir hata var bunu nasıl düzeltebilirim, herkes farklı bir şey söylüyor çözüm için android:export = "true" işlemini de deniyorum ama gene de hata devam ediyor tam olarak ne yapmalıyım bunun için?

android:exported needs to be explicitly specified for element <activity#com.epicgames.ue4.SplashActivity>. Apps targeting Android 12 and higher are required to specify an explicit value for `android:exported` when the corresponding component has an intent filter defined. See https://developer.android.com/guide/topi...t#exported for details. app.app main manifest (this file), line 3

// bu arada .jks için böyle hata veriyor unreal > Failed to read key key1 from store "C:\Users\****\Documents\Unreal Projects\Lunar_Dive\Build\Android\lunadivekeystore.jks": Invalid keystore format
Ara
Cevapla
#4
Bu hatayı bilen yok mu??

Huh Huh Huh
Ara
Cevapla
#5
Screenshot_3.png
ilk activity satırına bunu eklemelisin, yoksa yazdığı gibi android üst versiyonlar için hata alırsın, 


ilk paketi development olarak alıp store key oluştur, 2.de key ekleyip shipping olarak al
Ara
Cevapla
#6
Deneme 1:  vidyodakinin birebir aynısını apk ile yaptım çıkan log hatası bu 
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: FAILURE: Build failed with an exception.
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: 
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: * What went wrong:
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: Execution failed for task ':appConfusedignReleaseBundle'.
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: 71 actionable tasks: 71 executed
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: > A failure occurred while executing com.android.build.gradle.internal.tasks.Workers$ActionFacade
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr:    > Failed to read key LunarDive from store "C:\Users\tugcu\Documents\Unreal Projects\Lunar_Dive\Intermediate\Android\armv7\LunarDive.jks": Invalid keystore format
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: 
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: * Try:
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: Run with --stacktrace option to get the stack trace. Run with --info or --debug option to get more log output. Run with --scan to get full insights.
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: 
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: * Get more help at https://help.gradle.org
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: 
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: BU�LD FAILED in 1m 9s
Log.WriteException: ==============================================================================
Log.WriteException: ERROR: cmd.exe failed with args /c "C:\Users\tugcu\Documents\Unreal Projects\Lunar_Dive\Intermediate\Android\gradle\rungradle.bat" :app:bundleRelease
Log.WriteException:        (see C:\Users\tugcu\AppData\Roaming\Unreal Engine\AutomationTool\Logs\C+Program+Files+Epic+Games+UE_4.25\Log.txt for full exception trace)
Log.WriteException: 
Log.WriteException: BuildException: cmd.exe failed with args /c "C:\Users\tugcu\Documents\Unreal Projects\Lunar_Dive\Intermediate\Android\gradle\rungradle.bat" :app:bundleRelease
Log.WriteException:    konum: UnrealBuildTool.UEDeployAndroid.RunCommandLineProgramWithExceptionAndFiltering(String WorkingDirectory, String Command, String Params, String OverrideDesc, Boolean bUseShellExecute) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\UnrealBuildTool\Platform\Android\UEDeployAndroid.cs içinde: satır 1439
Log.WriteException:    konum: UnrealBuildTool.UEDeployAndroid.MakeApk(AndroidToolChain ToolChain, String ProjectName, TargetType InTargetType, String ProjectDirectory, String OutputPath, String EngineDirectory, Boolean bForDistribution, String CookFlavor, UnrealTargetConfiguration Configuration, Boolean bMakeSeparateApks, Boolean bIncrementalPackage, Boolean bDisallowPackagingDataInApk, Boolean bDisallowExternalFilesDir, Boolean bSkipGradleBuild) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\UnrealBuildTool\Platform\Android\UEDeployAndroid.cs içinde: satır 4217
Log.WriteException:    konum: UnrealBuildTool.UEDeployAndroid.PrepForUATPackageOrDeploy(FileReference ProjectFile, String ProjectName, DirectoryReference ProjectDirectory, String ExecutablePath, String EngineDirectory, Boolean bForDistribution, String CookFlavor, UnrealTargetConfiguration Configuration, Boolean bIsDataDeploy, Boolean bSkipGradleBuild) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\UnrealBuildTool\Platform\Android\UEDeployAndroid.cs içinde: satır 4433
Log.WriteException:    konum: AndroidPlatform.Package(ProjectParams Params, DeploymentContext SC, Int32 WorkingCL) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Android\AndroidPlatform.Automation.cs içinde: satır 596
Log.WriteException:    konum: Project.Package(ProjectParams Params, Int32 WorkingCL) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Scripts\PackageCommand.Automation.cs içinde: satır 35
Log.WriteException:    konum: BuildCookRun.DoBuildCookRun(ProjectParams Params) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Scripts\BuildCookRun.Automation.cs içinde: satır 210
Log.WriteException:    konum: BuildCookRun.ExecuteBuild() D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Scripts\BuildCookRun.Automation.cs içinde: satır 39
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.BuildCommand.Execute() D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\AutomationUtils\BuildCommand.cs içinde: satır 263
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.Automation.Execute(List`1 CommandsToExecute, Dictionary`2 Commands) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\AutomationUtils\Automation.cs içinde: satır 547
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.Automation.Process(String[] Arguments, StartupTraceListener StartupListener) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\AutomationUtils\Automation.cs içinde: satır 511
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.Program.MainProc(String[] Arguments, StartupTraceListener StartupListener) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Program.cs içinde: satır 176
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.Program.<>c__DisplayClass1_0.<Main>b__2() D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Program.cs içinde: satır 88
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.InternalUtils.RunSingleInstance(Func`1 Main) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\AutomationUtils\Utils.cs içinde: satır 731
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.Program.Main(String[] Arguments) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Program.cs içinde: satır 88
Log.WriteException: ==============================================================================
Program.Main: AutomationTool exiting with ExitCode=1 (Error_Unknown)

//

Deneme 2 : aynı işlemleri AAB için yaptım console da yükleme esnasında android 12 de çalışamaz hatası geldi

// 

Deneme 3 : android:exported="true" kısmı eklendi ve development olarak paketledim başarılı paketledi ancak exported yazdığım kısım paketleme sonrası kendiliğinden silindi. tekrar android:exported="true" ekledim ve bu sefer development lı aab yi studio ya atıp keystore çıkarttım/ekledim ve shipping olarak paketledim, gelen log hatası ;  * Bu arada yine android:exported kısmı silinmiş oldu paketleme sonrasında

UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: 
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: FAILURE: Build failed with an exception.
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: 
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: * What went wrong:
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: Execution failed for task ':appConfusedignReleaseBundle'.
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: > A failure occurred while executing com.android.build.gradle.internal.tasks.Workers$ActionFacade
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr:    > Failed to read key LunarDive from store "C:\Users\tugcu\Documents\Unreal Projects\Lunar_Dive\Intermediate\Android\armv7\LunarDive.jks": Invalid keystore format
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: 
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: * Try:
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: Run with --stacktrace option to get the stack trace. Run with --info or --debug option to get more log output. Run with --scan to get full insights.
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: 
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: * Get more help at https://help.gradle.org
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: 
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: BU�LD FAILED in 1m 44s
Log.WriteException: ==============================================================================
Log.WriteException: ERROR: cmd.exe failed with args /c "C:\Users\tugcu\Documents\Unreal Projects\Lunar_Dive\Intermediate\Android\gradle\rungradle.bat" :app:bundleRelease
Log.WriteException:        (see C:\Users\tugcu\AppData\Roaming\Unreal Engine\AutomationTool\Logs\C+Program+Files+Epic+Games+UE_4.25\Log.txt for full exception trace)
Log.WriteException: 
Log.WriteException: BuildException: cmd.exe failed with args /c "C:\Users\tugcu\Documents\Unreal Projects\Lunar_Dive\Intermediate\Android\gradle\rungradle.bat" :app:bundleRelease
Log.WriteException:    konum: UnrealBuildTool.UEDeployAndroid.RunCommandLineProgramWithExceptionAndFiltering(String WorkingDirectory, String Command, String Params, String OverrideDesc, Boolean bUseShellExecute) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\UnrealBuildTool\Platform\Android\UEDeployAndroid.cs içinde: satır 1439
Log.WriteException:    konum: UnrealBuildTool.UEDeployAndroid.MakeApk(AndroidToolChain ToolChain, String ProjectName, TargetType InTargetType, String ProjectDirectory, String OutputPath, String EngineDirectory, Boolean bForDistribution, String CookFlavor, UnrealTargetConfiguration Configuration, Boolean bMakeSeparateApks, Boolean bIncrementalPackage, Boolean bDisallowPackagingDataInApk, Boolean bDisallowExternalFilesDir, Boolean bSkipGradleBuild) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\UnrealBuildTool\Platform\Android\UEDeployAndroid.cs içinde: satır 4217
Log.WriteException:    konum: UnrealBuildTool.UEDeployAndroid.PrepForUATPackageOrDeploy(FileReference ProjectFile, String ProjectName, DirectoryReference ProjectDirectory, String ExecutablePath, String EngineDirectory, Boolean bForDistribution, String CookFlavor, UnrealTargetConfiguration Configuration, Boolean bIsDataDeploy, Boolean bSkipGradleBuild) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\UnrealBuildTool\Platform\Android\UEDeployAndroid.cs içinde: satır 4433
Log.WriteException:    konum: AndroidPlatform.Package(ProjectParams Params, DeploymentContext SC, Int32 WorkingCL) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Android\AndroidPlatform.Automation.cs içinde: satır 596
Log.WriteException:    konum: Project.Package(ProjectParams Params, Int32 WorkingCL) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Scripts\PackageCommand.Automation.cs içinde: satır 35
Log.WriteException:    konum: BuildCookRun.DoBuildCookRun(ProjectParams Params) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Scripts\BuildCookRun.Automation.cs içinde: satır 210
Log.WriteException:    konum: BuildCookRun.ExecuteBuild() D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Scripts\BuildCookRun.Automation.cs içinde: satır 39
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.BuildCommand.Execute() D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\AutomationUtils\BuildCommand.cs içinde: satır 263
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.Automation.Execute(List`1 CommandsToExecute, Dictionary`2 Commands) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\AutomationUtils\Automation.cs içinde: satır 547
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.Automation.Process(String[] Arguments, StartupTraceListener StartupListener) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\AutomationUtils\Automation.cs içinde: satır 511
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.Program.MainProc(String[] Arguments, StartupTraceListener StartupListener) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Program.cs içinde: satır 176
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.Program.<>c__DisplayClass1_0.<Main>b__2() D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Program.cs içinde: satır 88
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.InternalUtils.RunSingleInstance(Func`1 Main) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\AutomationUtils\Utils.cs içinde: satır 731
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.Program.Main(String[] Arguments) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Program.cs içinde: satır 88
Log.WriteException: ==============================================================================
Program.Main: AutomationTool exiting with ExitCode=1 (Error_Unknown)

Huh Huh Huh Huh Huh Huh
Ara
Cevapla
#7
Kulağı tersten tutmuşsun sanırım, önce development build al, bu build ile android studio içinde storekey oluştur. daha sonra config content plugin hariç tüm dosyaları sil, keystore ile shipping build al. son olarak intermediate-gradle ile android exported eklenmiş, oluşturduğun keystore u kullanarak release app oluştur. oluşturduğun release app i google play e yükleyeceksin. unreal dan aldığın .aab paketi değil !
Ara
Cevapla
#8
deniyorum ancak daha öncede söylediğim gibi android studio içinden .jks ile aldığımda unreal paketlemede bilinmeyen format diye hata veriyor, yine birşeyleri yanlış yapıyorum sanırım ama.. normalde ben .jks ile kabul etmiyor diye .keystore olarak prompt üzerinden keystore alıyordum.

Ekran-g-r-nt-s-2022-09-24-155454.png
https://ibb.co/rcmJ4YB

Ekran-g-r-nt-s-2022-09-24-155843.png
https://ibb.co/ykxdV1h
Ekran-g-r-nt-s-2022-09-24-160012.png
Ara
Cevapla
#9
Az önce yaptığım birkaç değişiklik ile .keystore olarak ekledim projeye ve hata halloldu ancak şuan da play console a yüklerken bu hatayı alıyorum

Your Android App Bundle is signed with the wrong key. Ensure that your App Bundle is signed with the correct signing key and try again. Your App Bundle is expected to be signed with the certificate with fingerprint:

SHA1: [b]**:****[/b]
but the certificate used to sign the App Bundle you uploaded has fingerprint:
SHA1: **:****


Undecided Undecided  sıkıldım şu hatalardan artık, herkesin yaptığını yapıyorum ama bende sürekli bir sıkıntı çıkarıyor.
Ara
Cevapla
#10
daha önce jks ile yükleme yapmışsın, o yüzden keystore kabul etmiyor, uygulama yeni ise sil. yenisini aç
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  C++ Hakkında kinglord34 7 126 17-09-2022, Saat: 11:47
Son Yorum: Cnrtnbl
  Unreal Engine 4.27.2 Android 12 hakkında. mariposaaaa 1 149 06-06-2022, Saat: 18:20
Son Yorum: nonlinear
  Hata Mesajı Hakkında mariposaaaa 1 132 27-05-2022, Saat: 13:13
Son Yorum: leonscottkfm
  [ACEMİ SORUSU] Replication Hakkında VoiclessCry 1 150 26-04-2022, Saat: 07:47
Son Yorum: erginegider
  Multiplayer oyun hakkında mariposaaaa 3 294 29-03-2022, Saat: 18:58
Son Yorum: nonlinear
  [ACEMİ SORUSU] Blender da bir çizim hakkında VoiclessCry 3 363 06-03-2022, Saat: 13:29
Son Yorum: nonlinear
  [ACEMİ SORUSU] 2D Velocity hakkında VoiclessCry 3 241 05-03-2022, Saat: 15:35
Son Yorum: VoiclessCry
  Timeline lar hakkında VoiclessCry 2 250 23-01-2022, Saat: 14:51
Son Yorum: nonlinear
  Tilemap hakkında VoiclessCry 0 181 19-12-2021, Saat: 16:33
Son Yorum: VoiclessCry
  Tilemap ler hakkında VoiclessCry 8 504 14-12-2021, Saat: 19:26
Son Yorum: nonlinear

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.