VoiclessCry

Yeni üye
8 Şub 2021
135
2
0
(16) Bursa
Google play, keystore u kabul etmediği için android studio üzerinden proje için .jks olarak yeni keystore oluşturdum ancak şimdi de buna geçersiz uzantı diyor ve .keystore olarak istiyor ne yapmalıyım?

:huh: :huh:
 
peki android studio da manifest içinde merged larda şöyle bir hata var bunu nasıl düzeltebilirim, herkes farklı bir şey söylüyor çözüm için android:export = "true" işlemini de deniyorum ama gene de hata devam ediyor tam olarak ne yapmalıyım bunun için?

android:exported needs to be explicitly specified for element <activity#com.epicgames.ue4.SplashActivity>. Apps targeting Android 12 and higher are required to specify an explicit value for `android:exported` when the corresponding component has an intent filter defined. See https://developer.android.com/guide/topics/manifest/activity-element#exported for details. app.app main manifest (this file), line 3

// bu arada .jks için böyle hata veriyor unreal > Failed to read key key1 from store "C:\Users\****\Documents\Unreal Projects\Lunar_Dive\Build\Android\lunadivekeystore.jks": Invalid keystore format
 
Screenshot_3.png

ilk activity satırına bunu eklemelisin, yoksa yazdığı gibi android üst versiyonlar için hata alırsın, 

Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.
ilk paketi development olarak alıp store key oluştur, 2.de key ekleyip shipping olarak al
 
Deneme 1:  vidyodakinin birebir aynısını apk ile yaptım çıkan log hatası bu 
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: FAILURE: Build failed with an exception.
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: 
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: * What went wrong:
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: Execution failed for task ':app:signReleaseBundle'.
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: 71 actionable tasks: 71 executed
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: > A failure occurred while executing com.android.build.gradle.internal.tasks.Workers$ActionFacade
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr:    > Failed to read key LunarDive from store "C:\Users\tugcu\Documents\Unreal Projects\Lunar_Dive\Intermediate\Android\armv7\LunarDive.jks": Invalid keystore format
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: 
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: * Try:
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: Run with --stacktrace option to get the stack trace. Run with --info or --debug option to get more log output. Run with --scan to get full insights.
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: 
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: * Get more help at https://help.gradle.org
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: 
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: BU�LD FAILED in 1m 9s
Log.WriteException: ==============================================================================
Log.WriteException: ERROR: cmd.exe failed with args /c "C:\Users\tugcu\Documents\Unreal Projects\Lunar_Dive\Intermediate\Android\gradle\rungradle.bat" :app:bundleRelease
Log.WriteException:        (see C:\Users\tugcu\AppData\Roaming\Unreal Engine\AutomationTool\Logs\C+Program+Files+Epic+Games+UE_4.25\Log.txt for full exception trace)
Log.WriteException: 
Log.WriteException: BuildException: cmd.exe failed with args /c "C:\Users\tugcu\Documents\Unreal Projects\Lunar_Dive\Intermediate\Android\gradle\rungradle.bat" :app:bundleRelease
Log.WriteException:    konum: UnrealBuildTool.UEDeployAndroid.RunCommandLineProgramWithExceptionAndFiltering(String WorkingDirectory, String Command, String Params, String OverrideDesc, Boolean bUseShellExecute) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\UnrealBuildTool\Platform\Android\UEDeployAndroid.cs içinde: satır 1439
Log.WriteException:    konum: UnrealBuildTool.UEDeployAndroid.MakeApk(AndroidToolChain ToolChain, String ProjectName, TargetType InTargetType, String ProjectDirectory, String OutputPath, String EngineDirectory, Boolean bForDistribution, String CookFlavor, UnrealTargetConfiguration Configuration, Boolean bMakeSeparateApks, Boolean bIncrementalPackage, Boolean bDisallowPackagingDataInApk, Boolean bDisallowExternalFilesDir, Boolean bSkipGradleBuild) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\UnrealBuildTool\Platform\Android\UEDeployAndroid.cs içinde: satır 4217
Log.WriteException:    konum: UnrealBuildTool.UEDeployAndroid.PrepForUATPackageOrDeploy(FileReference ProjectFile, String ProjectName, DirectoryReference ProjectDirectory, String ExecutablePath, String EngineDirectory, Boolean bForDistribution, String CookFlavor, UnrealTargetConfiguration Configuration, Boolean bIsDataDeploy, Boolean bSkipGradleBuild) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\UnrealBuildTool\Platform\Android\UEDeployAndroid.cs içinde: satır 4433
Log.WriteException:    konum: AndroidPlatform.Package(ProjectParams Params, DeploymentContext SC, Int32 WorkingCL) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Android\AndroidPlatform.Automation.cs içinde: satır 596
Log.WriteException:    konum: Project.Package(ProjectParams Params, Int32 WorkingCL) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Scripts\PackageCommand.Automation.cs içinde: satır 35
Log.WriteException:    konum: BuildCookRun.DoBuildCookRun(ProjectParams Params) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Scripts\BuildCookRun.Automation.cs içinde: satır 210
Log.WriteException:    konum: BuildCookRun.ExecuteBuild() D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Scripts\BuildCookRun.Automation.cs içinde: satır 39
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.BuildCommand.Execute() D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\AutomationUtils\BuildCommand.cs içinde: satır 263
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.Automation.Execute(List`1 CommandsToExecute, Dictionary`2 Commands) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\AutomationUtils\Automation.cs içinde: satır 547
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.Automation.Process(String[] Arguments, StartupTraceListener StartupListener) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\AutomationUtils\Automation.cs içinde: satır 511
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.Program.MainProc(String[] Arguments, StartupTraceListener StartupListener) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Program.cs içinde: satır 176
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.Program.<>c__DisplayClass1_0.<Main>b__2() D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Program.cs içinde: satır 88
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.InternalUtils.RunSingleInstance(Func`1 Main) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\AutomationUtils\Utils.cs içinde: satır 731
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.Program.Main(String[] Arguments) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Program.cs içinde: satır 88
Log.WriteException: ==============================================================================
Program.Main: AutomationTool exiting with ExitCode=1 (Error_Unknown)

//

Deneme 2 : aynı işlemleri AAB için yaptım console da yükleme esnasında android 12 de çalışamaz hatası geldi

// 

Deneme 3 : android:exported="true" kısmı eklendi ve development olarak paketledim başarılı paketledi ancak exported yazdığım kısım paketleme sonrası kendiliğinden silindi. tekrar android:exported="true" ekledim ve bu sefer development lı aab yi studio ya atıp keystore çıkarttım/ekledim ve shipping olarak paketledim, gelen log hatası ;  * Bu arada yine android:exported kısmı silinmiş oldu paketleme sonrasında

UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: 
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: FAILURE: Build failed with an exception.
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: 
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: * What went wrong:
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: Execution failed for task ':app:signReleaseBundle'.
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: > A failure occurred while executing com.android.build.gradle.internal.tasks.Workers$ActionFacade
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr:    > Failed to read key LunarDive from store "C:\Users\tugcu\Documents\Unreal Projects\Lunar_Dive\Intermediate\Android\armv7\LunarDive.jks": Invalid keystore format
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: 
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: * Try:
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: Run with --stacktrace option to get the stack trace. Run with --info or --debug option to get more log output. Run with --scan to get full insights.
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: 
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: * Get more help at https://help.gradle.org
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: 
UEDeployAndroid.FilterStdOutErr: BU�LD FAILED in 1m 44s
Log.WriteException: ==============================================================================
Log.WriteException: ERROR: cmd.exe failed with args /c "C:\Users\tugcu\Documents\Unreal Projects\Lunar_Dive\Intermediate\Android\gradle\rungradle.bat" :app:bundleRelease
Log.WriteException:        (see C:\Users\tugcu\AppData\Roaming\Unreal Engine\AutomationTool\Logs\C+Program+Files+Epic+Games+UE_4.25\Log.txt for full exception trace)
Log.WriteException: 
Log.WriteException: BuildException: cmd.exe failed with args /c "C:\Users\tugcu\Documents\Unreal Projects\Lunar_Dive\Intermediate\Android\gradle\rungradle.bat" :app:bundleRelease
Log.WriteException:    konum: UnrealBuildTool.UEDeployAndroid.RunCommandLineProgramWithExceptionAndFiltering(String WorkingDirectory, String Command, String Params, String OverrideDesc, Boolean bUseShellExecute) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\UnrealBuildTool\Platform\Android\UEDeployAndroid.cs içinde: satır 1439
Log.WriteException:    konum: UnrealBuildTool.UEDeployAndroid.MakeApk(AndroidToolChain ToolChain, String ProjectName, TargetType InTargetType, String ProjectDirectory, String OutputPath, String EngineDirectory, Boolean bForDistribution, String CookFlavor, UnrealTargetConfiguration Configuration, Boolean bMakeSeparateApks, Boolean bIncrementalPackage, Boolean bDisallowPackagingDataInApk, Boolean bDisallowExternalFilesDir, Boolean bSkipGradleBuild) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\UnrealBuildTool\Platform\Android\UEDeployAndroid.cs içinde: satır 4217
Log.WriteException:    konum: UnrealBuildTool.UEDeployAndroid.PrepForUATPackageOrDeploy(FileReference ProjectFile, String ProjectName, DirectoryReference ProjectDirectory, String ExecutablePath, String EngineDirectory, Boolean bForDistribution, String CookFlavor, UnrealTargetConfiguration Configuration, Boolean bIsDataDeploy, Boolean bSkipGradleBuild) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\UnrealBuildTool\Platform\Android\UEDeployAndroid.cs içinde: satır 4433
Log.WriteException:    konum: AndroidPlatform.Package(ProjectParams Params, DeploymentContext SC, Int32 WorkingCL) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Android\AndroidPlatform.Automation.cs içinde: satır 596
Log.WriteException:    konum: Project.Package(ProjectParams Params, Int32 WorkingCL) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Scripts\PackageCommand.Automation.cs içinde: satır 35
Log.WriteException:    konum: BuildCookRun.DoBuildCookRun(ProjectParams Params) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Scripts\BuildCookRun.Automation.cs içinde: satır 210
Log.WriteException:    konum: BuildCookRun.ExecuteBuild() D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Scripts\BuildCookRun.Automation.cs içinde: satır 39
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.BuildCommand.Execute() D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\AutomationUtils\BuildCommand.cs içinde: satır 263
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.Automation.Execute(List`1 CommandsToExecute, Dictionary`2 Commands) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\AutomationUtils\Automation.cs içinde: satır 547
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.Automation.Process(String[] Arguments, StartupTraceListener StartupListener) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\AutomationUtils\Automation.cs içinde: satır 511
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.Program.MainProc(String[] Arguments, StartupTraceListener StartupListener) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Program.cs içinde: satır 176
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.Program.<>c__DisplayClass1_0.<Main>b__2() D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Program.cs içinde: satır 88
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.InternalUtils.RunSingleInstance(Func`1 Main) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\AutomationUtils\Utils.cs içinde: satır 731
Log.WriteException:    konum: AutomationTool.Program.Main(String[] Arguments) D:\Build\++UE4\Sync\Engine\Source\Programs\AutomationTool\Program.cs içinde: satır 88
Log.WriteException: ==============================================================================
Program.Main: AutomationTool exiting with ExitCode=1 (Error_Unknown)

:huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh:
 
Kulağı tersten tutmuşsun sanırım, önce development build al, bu build ile android studio içinde storekey oluştur. daha sonra config content plugin hariç tüm dosyaları sil, keystore ile shipping build al. son olarak intermediate-gradle ile android exported eklenmiş, oluşturduğun keystore u kullanarak release app oluştur. oluşturduğun release app i google play e yükleyeceksin. unreal dan aldığın .aab paketi değil !
 
Az önce yaptığım birkaç değişiklik ile .keystore olarak ekledim projeye ve hata halloldu ancak şuan da play console a yüklerken bu hatayı alıyorum

Your Android App Bundle is signed with the wrong key. Ensure that your App Bundle is signed with the correct signing key and try again. Your App Bundle is expected to be signed with the certificate with fingerprint:

SHA1: **:****
but the certificate used to sign the App Bundle you uploaded has fingerprint:
SHA1: **:****

:-/ :-/  sıkıldım şu hatalardan artık, herkesin yaptığını yapıyorum ama bende sürekli bir sıkıntı çıkarıyor.
 
HOCAM yüklemeyi 60 70 kez denedim ama başarılı yükleme hiç yok o play console hesabında yine de deniyorum baştan oluşturmayı

yok eski hatayı vermeye başladı 

You uploaded an APK or Android App Bundle which has an activity, activity alias, service or broadcast receiver with intent filter, but without 'android:exported' property set. This file can't be installed on Android 12 or higher. See: developer.android.com/about/versions/12/behavior-changes-12#exported

//// hocam tamamdır oyunu yükledim manifest e de android:exported="true" yapınca kabul etti yardımlarınız için sağ olun.