Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Koşarken Melee Atak Animasyonu?
#1
Genelde Karakter Dururken Melee atak yapan hazır animler var. Karakter koşarken Vuruş animasyonunu bulamadm. İleri geri giderkende Belden aşağı Kemikler Üstten Bağımsız Hareket etmesini istiyorum. Yani tek parça anim değil Alt kısım farklı anim yaparken Üst farklı anim yapabilmesi gibi. Özetle karakter bir başkasını kovalarken aynı zamanda duraklamadan vuruş yapabilmesini istiyorum. Anlatabildim mi bilmyorm Smile
Ara
Cevapla
#2
(12-08-2020, Saat: 11:53)mrtcnaslnts Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Genelde Karakter Dururken Melee atak yapan hazır animler var. Karakter koşarken Vuruş animasyonunu bulamadm. İleri geri giderkende Belden aşağı Kemikler Üstten Bağımsız Hareket etmesini istiyorum. Yani tek parça anim değil Alt kısım farklı anim yaparken Üst farklı anim yapabilmesi gibi. Özetle karakter bir başkasını kovalarken aynı zamanda duraklamadan vuruş yapabilmesini istiyorum. Anlatabildim mi bilmyorm Smile

Merhaba 
    Animation Blueprint te "Layered blend per bone" diye bir node kullanacaksın. Bunu kullanırken beldeki joint i değişim noktası kabul ettirip üst tarafta bir "animation montage" oynayacak alt tarafta yani bacaklarda locomotion koşma yürüme devam edecek. Bunun nasıl yapılacağını öğrenmek istiyorsan şu videoya bak. Bu video serisinde sanırım 4 önceki videodan başlayarak bu videoya kadar senin istediğin konuyu anlatıyor. İngilizcen yoksada görüntüler yeterince açıklayıcı zaten.
   https://www.youtube.com/watch?v=6aZbnldZ...s&index=20

Kolay gelsin.
Ara
Cevapla
#3
(12-08-2020, Saat: 12:04)erginegider Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(12-08-2020, Saat: 11:53)mrtcnaslnts Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Genelde Karakter Dururken Melee atak yapan hazır animler var. Karakter koşarken Vuruş animasyonunu bulamadm. İleri geri giderkende Belden aşağı Kemikler Üstten Bağımsız Hareket etmesini istiyorum. Yani tek parça anim değil Alt kısım farklı anim yaparken Üst farklı anim yapabilmesi gibi. Özetle karakter bir başkasını kovalarken aynı zamanda duraklamadan vuruş yapabilmesini istiyorum. Anlatabildim mi bilmyorm Smile

Merhaba 
    Animation Blueprint te "Layered blend per bone" diye bir node kullanacaksın. Bunu kullanırken beldeki joint i değişim noktası kabul ettirip üst tarafta bir "animation montage" oynayacak alt tarafta yani bacaklarda locomotion koşma yürüme devam edecek. Bunun nasıl yapılacağını öğrenmek istiyorsan şu videoya bak. Bu video serisinde sanırım 4 önceki videodan başlayarak bu videoya kadar senin istediğin konuyu anlatıyor. İngilizcen yoksada görüntüler yeterince açıklayıcı zaten.
   https://www.youtube.com/watch?v=6aZbnldZ...s&index=20

Kolay gelsin.

İngilizcem yok Ama izleyerek Anlayabiliyorum. Teşekkürler
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [ACEMİ SORUSU] Öldürme animasyonu eren 2 120 19-11-2020, Saat: 13:13
Son Yorum: eren
  Atak Animasyonu Sorunu kinglord34 1 164 23-07-2020, Saat: 08:53
Son Yorum: kinglord34
  maya ile düzenlediğim animasyonu export edememek ve ticari lisans ceri 12 1,307 13-02-2020, Saat: 10:49
Son Yorum: ceri
  [ACEMİ SORUSU] Silah animasyonu mcYaralı 1 862 23-11-2019, Saat: 20:10
Son Yorum: holykrp
  [ACEMİ SORUSU] Walk animasyonuna eli cebinde animasyonu verme muhammedsgrl 2 508 16-08-2019, Saat: 19:18
Son Yorum: muhammedsgrl
  Ölüm Animasyonu&Sorunlar SerceX 2 709 11-06-2019, Saat: 19:47
Son Yorum: zoraki
  Maya'dan Attığım Animasyonu UE4'te Oynatamıyorum! alpery 3 1,343 26-08-2018, Saat: 12:23
Son Yorum: alpery
  Dövüş Animasyonu [Yardım] S0meone 1 795 08-08-2018, Saat: 21:05
Son Yorum: Khubur
  Düşman Hasar Alma Animasyonu theysfkaan 3 1,239 24-07-2018, Saat: 10:27
Son Yorum: merbekta
  Karakter hız animasyonu toprakbey 3 1,397 01-11-2017, Saat: 19:36
Son Yorum: kertenkele219

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.