Moribillo

Yeni üye
28 Nis 2019
6
0
0
(7) Antalya
Projenin bir kısmı

Merhaba
Halihazırda uğraştığım "hayatta kalma" oyunu projem ile ilgili doğru hissettirmeyen bazı şeyler var

1-Folige kullanmaktan korkuyorum çünkü daha sonra nasıl kesilebilinen ağaç,toplanabilir taş yapabilirim bilmiyorum.
2-Etki ve tepki ile ilgili hiçbir fikrim yok *Örneğin; ağaca vurunca kesilme animasyonu*
3-Örneğin The Forset'daki gibi bir craft sistemi yapmak istiyorum fakat o da yok.
4-Yürüme,vurma sesleri için Decay kullanmam gerekiyor galiba fakat emin değilim.
5-Kullandığım Nature Pack'deki meshi kullanıyorum fakat Blueprinti ile biraz oynamanın ardından artık taş layerim kullanılamaz halde..

Sanırım her şeye biraz erkenden atladım biraz daha yoğrulmam lazım benim..
Herhangi bir öneriniz veya bu projeye nasıl devam edebilirim, fikriniz varsa büyük bir mutlulukla dinlerim  :)

İyi günler
 
Moribillo' Alıntı:
Projenin bir kısmı

Merhaba
Halihazırda uğraştığım "hayatta kalma" oyunu projem ile ilgili doğru hissettirmeyen bazı şeyler var

1-Folige kullanmaktan korkuyorum çünkü daha sonra nasıl kesilebilinen ağaç,toplanabilir taş yapabilirim bilmiyorum.
2-Etki ve tepki ile ilgili hiçbir fikrim yok *Örneğin; ağaca vurunca kesilme animasyonu*
3-Örneğin The Forset'daki gibi bir craft sistemi yapmak istiyorum fakat o da yok.
4-Yürüme,vurma sesleri için Decay kullanmam gerekiyor galiba fakat emin değilim.
5-Kullandığım Nature Pack'deki meshi kullanıyorum fakat Blueprinti ile biraz oynamanın ardından artık taş layerim kullanılamaz halde..

Sanırım her şeye biraz erkenden atladım biraz daha yoğrulmam lazım benim..
Herhangi bir öneriniz veya bu projeye nasıl devam edebilirim, fikriniz varsa büyük bir mutlulukla dinlerim  :)

İyi günler
Merhaba oradaki!

1- Oyuncunun giriş yaptığı belirli bir yarı-çap için kesilebilen aktörler oluşturabilirsiniz foliage üretiminden bağımsız olarak. Foliage bileşenlerinizi toplu olarak birleştirebileceğinizi unutmayın
2- Pekala, Ağaç ve Karakterin bir aktör olduğunu varsayarsak, eğer Karakterde bulunan bir silah bileşeni veya mesh bir Ağaç aktörü ile çarpıştığındaki olayı yakalamak istiyorsanız Event Hit olayına bakın. Her iki meshin de collision olduğundan emin olun. Bonus (Detaylı çarpışmaları incelemek istiyorsanız fizik çarpışmaları hesaplanırken AABB collision detection kullanılır). Animasyon oynatma ise animasyon blueprintteki state machinelerin değişmesi ile meydana geliyor.
3- Forest oyununu bilmiyorum, craft sistemi için bir sürü tutorial var onlara bakarak yola çıkabilirsiniz. Fakat bunun basit olarak aggregation ile belirli sınıflar arasındaki belirli arrayleri yaratmak ve bunlar arasındaki ilişkiyi belirlemek olacak. Mesela inventory bir array olarak düşünürsen içerisindeki veri tipinde  Bunları arrayler arasında tipleri bulman ile alakalı. İnternetten bakabilirsin, zor bir şey değil.
4- Şanslısın ki var olan yürüme animasyonunun belirli karelerinde Anim Notify ile entegre ederek tam yere bastığı anda belirli bir ses oynatma imkanın animasyonlarla mevcut :)
5- Yapacak hiçbir şey yok, o pack nedir bilmiyorum. Onun hakkında biraz aydınlatırsan belki bir şey diyebiliriz.
 
Khubur' Alıntı:
Moribillo' Alıntı:
Projenin bir kısmı

Merhaba
Halihazırda uğraştığım "hayatta kalma" oyunu projem ile ilgili doğru hissettirmeyen bazı şeyler var

1-Folige kullanmaktan korkuyorum çünkü daha sonra nasıl kesilebilinen ağaç,toplanabilir taş yapabilirim bilmiyorum.
2-Etki ve tepki ile ilgili hiçbir fikrim yok *Örneğin; ağaca vurunca kesilme animasyonu*
3-Örneğin The Forset'daki gibi bir craft sistemi yapmak istiyorum fakat o da yok.
4-Yürüme,vurma sesleri için Decay kullanmam gerekiyor galiba fakat emin değilim.
5-Kullandığım Nature Pack'deki meshi kullanıyorum fakat Blueprinti ile biraz oynamanın ardından artık taş layerim kullanılamaz halde..

Sanırım her şeye biraz erkenden atladım biraz daha yoğrulmam lazım benim..
Herhangi bir öneriniz veya bu projeye nasıl devam edebilirim, fikriniz varsa büyük bir mutlulukla dinlerim  :)

İyi günler
Merhaba oradaki!

1- Oyuncunun giriş yaptığı belirli bir yarı-çap için kesilebilen aktörler oluşturabilirsiniz foliage üretiminden bağımsız olarak. Foliage bileşenlerinizi toplu olarak birleştirebileceğinizi unutmayın
2- Pekala, Ağaç ve Karakterin bir aktör olduğunu varsayarsak, eğer Karakterde bulunan bir silah bileşeni veya mesh bir Ağaç aktörü ile çarpıştığındaki olayı yakalamak istiyorsanız Event Hit olayına bakın. Her iki meshin de collision olduğundan emin olun. Bonus (Detaylı çarpışmaları incelemek istiyorsanız fizik çarpışmaları hesaplanırken AABB collision detection kullanılır). Animasyon oynatma ise animasyon blueprintteki state machinelerin değişmesi ile meydana geliyor.
3- Forest oyununu bilmiyorum, craft sistemi için bir sürü tutorial var onlara bakarak yola çıkabilirsiniz. Fakat bunun basit olarak aggregation ile belirli sınıflar arasındaki belirli arrayleri yaratmak ve bunlar arasındaki ilişkiyi belirlemek olacak. Mesela inventory bir array olarak düşünürsen içerisindeki veri tipinde  Bunları arrayler arasında tipleri bulman ile alakalı. İnternetten bakabilirsin, zor bir şey değil.
4- Şanslısın ki var olan yürüme animasyonunun belirli karelerinde Anim Notify ile entegre ederek tam yere bastığı anda belirli bir ses oynatma imkanın animasyonlarla mevcut :)
5- Yapacak hiçbir şey yok, o pack nedir bilmiyorum. Onun hakkında biraz aydınlatırsan belki bir şey diyebiliriz.

Öncelike yorumunuz için teşekkür ederim!

Yaklaşık 1.5 hafta yabancı kaynak araştırma yapmamın ardından, Persistent Level kullanarak kendime yeni bir dünya yarattım Blueprint kullanarak herşeyi baştan aşşağı yeniden inşa ettim. Sonuç olarak geriye sadece daha kaliteli animasyonlar ve craft sistemi kaldı yakında projemin ilk sürümünün fotoğraflarını burada paylaşmak için sabırsızlanıyorum. İyi akşamlar!