mahoni1092

Yeni üye
7 Ocak 2017
5
0
0
(34) İstanbul Anadolu
Merhabalar öncelikle UE4'e yeni merak sardım.Basit kontrol oluşturma.obje yükleme ve texture,material ekleme gibi olayları kavradım.Daha derine inmeden önce landscape oluşturduktan sonra yükselti verirken örneğin dağ oluştururken nasıl texture değişmesini sağlıyoruz.Yani Sculpt ile yükselti verirken zemin çimen,dağların kahvereingi bir texture daha sonra belli yükseltiye gelince tepenin karlı görünmesini nasıl sağlıyoruz.Araıyorum arıyorum bulamıyorum.Bir tutorial dersiniz varsa veya biliyorsanız yardımlarınız bekliyorum.

örnek resimle gösterecek olursak.

[img=720x480]http://i.hizliresim.com/6rErPP.jpg[/img]
 
Bu bahsettiğin olay, yeni bir kullanıcıya oldukça karmaşık gelecek bir material fonksiyonu yazmakla mümkün oluyor. Son derece temel olarak burada bir örnek verilmiş. Tam işini görür mü bilmiyorum. Dediğim gibi temel seviyede bir fonksiyon.

İleri seviye bir şeyler istiyorsan burada detaylı bir anlatım mevcut. Tabi epey karmaşık.

Bir de şu açıdan bakmak lazım: Bunu hazırlamak kolay olmadığı için son derece gelişmiş bir versiyonu markette 150 dolardan satılıyor. Epey rağbet görüyor. Yani demek istediğim yapması kolay olsaydı bu fiyata satılması ve çokça talep görmesi mümkün olmazdı. Bahsettiğim auto material linki: https://www.unrealengine.com/marketplace/landscape-auto-material

Yeni başladığını belirttiğin için, bu sistemi kullanmaktan ziyade, çok daha basit olan paint sistemini kullanabilirsin. Gayet basit boyama işlemidir. Gerekirse "UE4 Landscape Paint" anahtar kelimesiyle onlarca tutoriale ulaşılabilir.
 
Eyvallah usta sağolasın.Şimdi senin attığını görünce basit olmadığını anladım.Denemeye çalışıcam becerebilirsem atarım buraya ::D birisi şunu videolu olarak tutorial yapsa hairka olurdu.
 
Basitçe;

Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.

En azından haftalık olarak UE4 yazıp YouTube'u tararsaniz pek çok faydali güncel tutoriala da ulaşabilirsiniz.