Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Landscape Painting Sorunu
#1
Photo 
Merhaba Benim birkaç sorum olcak size.

1-- Landscap'e paintig yaptığım bölgelerde "Shaders Compiling" işlemi bittikten sonra bazı kısımlar kare seklinde kalıyor ve hic bir şekilde düzelmiyor.
 Ayrıyetten Layers kısmından farklı bi materyal seçip yüzeyleri boyamak için dokundurduğumda SC işlemi tekrarlıyor. Material Değistirene kadar sorun olmuyor boyuyorum ama değistirdiğimde yeniden SC işlemi yapıyor ve bu durum zaman kaybına neden oluyor.

https://i.hizliresim.com/OrV0ln.jpg

2. Layers kısmındaki materyallerin kaplamaları gözükmüyor. Layerinfo ları silip tekrar Create etsem düzelir mi veya baska basit bi yolu var mı? (CÖZÜLDÜ. Build yapınca düzeliyo)


3. Çimen eklediğimde görüntu bozuk duryuyor sanki günes vurmuyormuş gibi karanlık bi görüntü var.

https://i.hizliresim.com/P7n0b6.jpg



4. Boyadığım bazı kısımlar yağ dökülmüş gibi parlamaması için ne yapmalıyız?.

Teşekkürler.
Ara
Cevapla
#2
1, 2-) Dostum performans için 4 zorlarsan 6 layer kullanman gerekiyor. Sen 14-15 layer kullanmışsın mat. içinde. Böyle bir hatayla karşılaşman anormal değil normal. Big Grin Buraya bi gös atın. (https://docs.unrealengine.com/en-US/Engi...index.html


3-) Aydınlatmada staic, dinamic ayarları var. Sen hangisini kullandın bilmiyorum ama oradan ayarlayabilirsin uv sistemine göre.

4-) Metallik ve roughness kullanman gerekiyor.
By Zoraki
Ara
Cevapla
#3
(24-07-2019, Saat: 18:15)zoraki Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  1, 2-) Dostum performans için 4 zorlarsan 6 layer kullanman gerekiyor. Sen 14-15 layer kullanmışsın mat. içinde. Böyle bir hatayla karşılaşman anormal değil normal. Big Grin Buraya bi gös atın. (https://docs.unrealengine.com/en-US/Engi...index.html


3-) Aydınlatmada staic, dinamic ayarları var. Sen hangisini kullandın bilmiyorum ama oradan ayarlayabilirsin uv sistemine göre.

4-) Metallik ve roughness kullanman gerekiyor.

Metalik ve rougness textures var ama 15 tanesini alıp ayarlamak uzun iş. Onun yerine sayı kutucuğu oluşturup bağlasam ve sayı ile ayarlasam olur dmi? 1+Sol click ile çıkan kutucuk
Ara
Cevapla
#4
(24-07-2019, Saat: 18:15)zoraki Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  1, 2-) Dotum performans için 4 zorlarsan 6 layer kullanman gerekiyor. Sen 14-15 layer kullanmışsın mat. içinde. Böyle bir hatayla karşılaşman anormal değil normal. Big Grin Buraya bi gös atın. (https://docs.unrealengine.com/en-US/Engi...index.html


3-) Aydınlatmada staic, dinamic ayarları var. Sen hangisini kullandın bilmiyorum ama oradan ayarlayabilirsin uv sistemine göre.

4-) Metallik ve roughness kullanman gerekiyor.

Dostum sen dediklerimi anladın mı...? ben diyorum layer 4 veya 6 ya kadar kullanabilirsin. Sen diyorsun 15 tanesine Metallik ve roughness hepsine birden uygulamanın yolunu soruyorsun. 15 layers fazla performansına zarar verir. Üsteki Linke  landscape Auto materials kullanımını anlatıyor. Sen bi oraya göz kezdir anlarsın.
By Zoraki
Ara
Cevapla
#5
(24-07-2019, Saat: 18:53)zoraki Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(24-07-2019, Saat: 18:15)zoraki Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  1, 2-) Dotum performans için 4 zorlarsan 6 layer kullanman gerekiyor. Sen 14-15 layer kullanmışsın mat. içinde. Böyle bir hatayla karşılaşman anormal değil normal. Big Grin Buraya bi gös atın. (https://docs.unrealengine.com/en-US/Engi...index.html


3-) Aydınlatmada staic, dinamic ayarları var. Sen hangisini kullandın bilmiyorum ama oradan ayarlayabilirsin uv sistemine göre.

4-) Metallik ve roughness kullanman gerekiyor.

Dostum sen dediklerimi anladın mı...? ben diyorum layer 4 veya 6 ya kadar kullanabilirsin. Sen diyorsun 15 tanesine Metallik ve roughness hepsine birden uygulamanın yolunu soruyorsun. 15 layers fazla performansına zarar verir. Üsteki Linke  landscape Auto materials kullanımını anlatıyor. Sen bi oraya göz kezdir anlarsın.
O dediğin mevzuyu anladım kardes layer düşürcem..  Parlaklık olayını sormuştum bem ama çözdüm. Teşekkür ederim

(24-07-2019, Saat: 18:53)zoraki Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(24-07-2019, Saat: 18:15)zoraki Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  1, 2-) Dotum performans için 4 zorlarsan 6 layer kullanman gerekiyor. Sen 14-15 layer kullanmışsın mat. içinde. Böyle bir hatayla karşılaşman anormal değil normal. Big Grin Buraya bi gös atın. (https://docs.unrealengine.com/en-US/Engi...index.html


3-) Aydınlatmada staic, dinamic ayarları var. Sen hangisini kullandın bilmiyorum ama oradan ayarlayabilirsin uv sistemine göre.

4-) Metallik ve roughness kullanman gerekiyor.

Dostum sen dediklerimi anladın mı...? ben diyorum layer 4 veya 6 ya kadar kullanabilirsin. Sen diyorsun 15 tanesine Metallik ve roughness hepsine birden uygulamanın yolunu soruyorsun. 15 layers fazla performansına zarar verir. Üsteki Linke  landscape Auto materials kullanımını anlatıyor. Sen bi oraya göz kezdir anlarsın.
Çimeni nasıl ayarlicamı ayrıntılı anlatabilir misin. Aydınlatma dedin mesela o ayar tam olarak nerede. 
Bu arada hazır çimen kulanıyorum
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Ağaç sorunu Emirhan Altaş 4 138 06-05-2020, Saat: 21:19
Son Yorum: Emirhan Altaş
  Gölge sorunu Emirhan Altaş 5 276 04-05-2020, Saat: 22:29
Son Yorum: nonlinear
  Unreal Aniden FPS düşüp çıkma sorunu muhammedsgrl 6 272 06-04-2020, Saat: 08:29
Son Yorum: muhammedsgrl
  Displacment Sorunu rlsaka 1 164 27-03-2020, Saat: 15:59
Son Yorum: Jacky
  Gölge Keskinleştirme Sorunu rlsaka 5 282 26-03-2020, Saat: 17:29
Son Yorum: muhammedsgrl
  object has wrapping uvs sorunu muhammedsgrl 6 359 15-03-2020, Saat: 05:14
Son Yorum: muhammedsgrl
  Mixamo Karakter Yükleme Sorunu MR Studio 9 510 28-01-2020, Saat: 16:59
Son Yorum: MR Studio
  Blender'dan Substance Painting'e Model import Sorunu MR Studio 1 266 18-12-2019, Saat: 11:41
Son Yorum: MR Studio
  Landscape Painting Kaplama Sorunu MR Studio 3 389 02-12-2019, Saat: 19:26
Son Yorum: Samiko
Question UE4 Collision Sorunu. [Çözüldü] Samiko 6 729 01-11-2019, Saat: 23:34
Son Yorum: Samiko

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.