mariposaaaa

Yeni üye
10 Eyl 2019
136
0
0
(48) Muğla
Oyuna yeni bir level oluşturdum ama ilk leveldaki herhangi bir şeyi kullanamıyorum örneğin trigger box ile yeni level a tranport oldum ama yanımdaki silah gitti yeni leveldaki düşman bana ateş ediyor ama canım azalmıyor sebebi nedir ?
 
mariposaaaa' Alıntı:
Oyuna yeni bir level oluşturdum ama ilk leveldaki herhangi bir şeyi kullanamıyorum örneğin trigger box ile yeni level a tranport oldum ama yanımdaki silah gitti yeni leveldaki düşman bana ateş ediyor ama canım azalmıyor sebebi nedir ?

Her level yeni bir karakter yaratılır. Eğer Playerstate yöntemini, gameinstance yöntemini, ya da level argument list yöntemini kullanmassan her şey yeniden sıfırdan başlar. Bunu önlemek için her level başladığında yapmak istediğin şeyleri baştan yapılmasını sağlayacaksın ya da demin bahsettiğim yöntemlerden birisi ile durumu diğer levele kaybolmadan ulaştırmaya çalışacaksın. Geçmiş mesajlarımda bu konuda yazılan mesajlarım var bakılabilir.
  Mesela üzerine silah alıyorsan bir levelde sonra diğer levele geçiyorsan  o silah artık yok olur. Diğer levelin başında tekrar silah aldıracaksın ya da , bir önceki levelden bir şekilde veri aktaracaksın yukarıdaki tekniklerden birisi ile.
 Kolay gelsin.
 
erginegider' Alıntı:
mariposaaaa' Alıntı:
Oyuna yeni bir level oluşturdum ama ilk leveldaki herhangi bir şeyi kullanamıyorum örneğin trigger box ile yeni level a tranport oldum ama yanımdaki silah gitti yeni leveldaki düşman bana ateş ediyor ama canım azalmıyor sebebi nedir ?

Her level yeni bir karakter yaratılır. Eğer Playerstate yöntemini, gameinstance yöntemini, ya da level argument list yöntemini kullanmassan her şey yeniden sıfırdan başlar. Bunu önlemek için her level başladığında yapmak istediğin şeyleri baştan yapılmasını sağlayacaksın ya da demin bahsettiğim yöntemlerden birisi ile durumu diğer levele kaybolmadan ulaştırmaya çalışacaksın. Geçmiş mesajlarımda bu konuda yazılan mesajlarım var bakılabilir.
  Mesela üzerine silah alıyorsan bir levelde sonra diğer levele geçiyorsan  o silah artık yok olur. Diğer levelin başında tekrar silah aldıracaksın ya da , bir önceki levelden bir şekilde veri aktaracaksın yukarıdaki tekniklerden birisi ile.
 Kolay gelsin.

Level streaming volume ile yapsam istediğimi elde edebilir miyim peki hocam .Bu yöntemleri bilmiyorum game instance konusunda biraz bilgim var ama ilerleyince işler karışabilir.
 
mariposaaaa' Alıntı:
erginegider' Alıntı:
Her level yeni bir karakter yaratılır. Eğer Playerstate yöntemini, gameinstance yöntemini, ya da level argument list yöntemini kullanmassan her şey yeniden sıfırdan başlar. Bunu önlemek için her level başladığında yapmak istediğin şeyleri baştan yapılmasını sağlayacaksın ya da demin bahsettiğim yöntemlerden birisi ile durumu diğer levele kaybolmadan ulaştırmaya çalışacaksın. Geçmiş mesajlarımda bu konuda yazılan mesajlarım var bakılabilir.
  Mesela üzerine silah alıyorsan bir levelde sonra diğer levele geçiyorsan  o silah artık yok olur. Diğer levelin başında tekrar silah aldıracaksın ya da , bir önceki levelden bir şekilde veri aktaracaksın yukarıdaki tekniklerden birisi ile.
 Kolay gelsin.

Level streaming volume ile yapsam istediğimi elde edebilir miyim peki hocam .Bu yöntemleri bilmiyorum game instance konusunda biraz bilgim var ama ilerleyince işler karışabilir.

Yapabilirsin ama daha kompleks olur. Daha çok uğraşırsın.Level streaming in maksadı bu değil sonuçta.
 
erginegider' Alıntı:
mariposaaaa' Alıntı:
Level streaming volume ile yapsam istediğimi elde edebilir miyim peki hocam .Bu yöntemleri bilmiyorum game instance konusunda biraz bilgim var ama ilerleyince işler karışabilir.

Yapabilirsin ama daha kompleks olur. Daha çok uğraşırsın.Level streaming in maksadı bu değil sonuçta.

Önerebileceğin bir örnek var mı hocam youtube den senin methotlarla ilgili ben bulamadım. Biraz uğraştım olmadı bu gece yapamazsam level streaming e döncem sanırım.Ama bunu da öğrenmem lazım sonradan lazım olcak yine .
 
mariposaaaa' Alıntı:
erginegider' Alıntı:
Yapabilirsin ama daha kompleks olur. Daha çok uğraşırsın.Level streaming in maksadı bu değil sonuçta.

Önerebileceğin bir örnek var mı hocam youtube den senin methotlarla ilgili ben bulamadım. Biraz uğraştım olmadı bu gece yapamazsam level streaming e döncem sanırım.Ama bunu da öğrenmem lazım sonradan lazım olcak yine .

Daha önce playerstate yöntemi ile ilgili video çekmiştim.(Benim önceki mesajlarıma bakarsan "market sorunu" konusu altında baya bir mesaj yazmıştım.)
  https://drive.google.com/file/d/1c5x1ew5ormjzO9ZvGiu6UoFb9xEJQwwk/view?usp=sharing
Bu yöntem uygulanması gereken tercih edilen  yöntem. Online sistemlere uyumlu. Ama biraz daha karmaşık.

Online olmayacaksa daha basit bir sistem Gameinstance sistemi. Onunla ilgili video çekmedim çünkü çok basit. Burda ingilizce var ama konuşmayı dinlemeye bile gerek yok. Bu sistemde bir değişken yapacaksın. Mesela hangi silahın elinde olduğu ile ilgili bir integer olabilir enum olabilir. Hatta direk silahı bile bir değişken olarak gameinstance ta kaydedebilirsin. Diğer levele geçtiğinde gameinstance kaybolmadığından oradan yeniden çekeceksin. Karakter beginplayinde gameinstance a gidip orada ne kayıtlıysa bir önceki levelden onu alıp silah olarak oyuna devam edeceksin. Bu konuda değişken aktarma:
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.

Burda sonuncuda mesela score u saklamaş adam sen tabancanı da saklayabilirsin.
  Not : Diğer bir yöntemde savegame object.
 
erginegider' Alıntı:
mariposaaaa' Alıntı:
Önerebileceğin bir örnek var mı hocam youtube den senin methotlarla ilgili ben bulamadım. Biraz uğraştım olmadı bu gece yapamazsam level streaming e döncem sanırım.Ama bunu da öğrenmem lazım sonradan lazım olcak yine .

Daha önce playerstate yöntemi ile ilgili video çekmiştim.(Benim önceki mesajlarıma bakarsan "market sorunu" konusu altında baya bir mesaj yazmıştım.)
  https://drive.google.com/file/d/1c5x1ew5ormjzO9ZvGiu6UoFb9xEJQwwk/view?usp=sharing
Bu yöntem uygulanması gereken tercih edilen  yöntem. Online sistemlere uyumlu. Ama biraz daha karmaşık.

Online olmayacaksa daha basit bir sistem Gameinstance sistemi. Onunla ilgili video çekmedim çünkü çok basit. Burda ingilizce var ama konuşmayı dinlemeye bile gerek yok. Bu sistemde bir değişken yapacaksın. Mesela hangi silahın elinde olduğu ile ilgili bir integer olabilir enum olabilir. Hatta direk silahı bile bir değişken olarak gameinstance ta kaydedebilirsin. Diğer levele geçtiğinde gameinstance kaybolmadığından oradan yeniden çekeceksin. Karakter beginplayinde gameinstance a gidip orada ne kayıtlıysa bir önceki levelden onu alıp silah olarak oyuna devam edeceksin. Bu konuda değişken aktarma:
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.

Burda sonuncuda mesela score u saklamaş adam sen tabancanı da saklayabilirsin.
  Not : Diğer bir yöntemde savegame object.

Teşekkürler hocam.playerstart ile hallettim