Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ACEMİ SORUSU Leveller arası geçiş
#1
Herkese Merhaba Ben hikaye tabanlı oyun yapıyorum leveller arası geçişte yani haritalar arası geçişte o level bitiyor animasyon giriyor ve sıradaki levele geçiyor otomatikman bunu nasıl yapabilirim ? Bi butona atamaktansa bunu o level (harita ) bittiğinde animasyon girip animasyon bitiminde diğer levele otomatik atmasını nasıl sağlarım yardımcı olabilir misiniz rica etsem ?
Ara
Cevapla
#2
Level bitimi dediğimiz şey tamamen senin kurduğun bir mantık. Level dediğimiz şey ise kısa ve öz olarak harita demek. Level bitimine örnek olarak, level yani harita içinde 10 adet düşman var bu 10 düşman öldüğünde diğer level'a geçiş yap gibi bir mantık oluşturman gerekiyor. Level başlangıcında ve bitişinde animasyon içinse birkaç farklı yöntem var. Ama bu konudaki ana nokta level nedir ve diğer levela nasıl geçiş yapılır. Başka bir levela geçiş yapmak için "openlevel" bloğunu kullanman gerekiyor. Bir tavsiye vereyim, oyun yapımını öğrenmeye kendi projen ile başlama bence.
Ara
Cevapla
#3
Anladım demek istediğini Açıkcası TriggerBox ile level yani harita bitişini yapıyorum Buraya kadar okey demek istediğim Örnek veriyorum triggerbox koydugum yerde o harita biticek. bunu yaptım. Benim takıldığım nokta şu karakter koydugum bölgeye geldi o harita bitti animasyon girdi ve animasyon sonrası sıradaki harita levele baslangıcını otomatik geçişini  nasıl yaparım bunu sordum acıkcası bende ?
Ara
Cevapla
#4
Animasyonun ne olduğu önemli. Widget animasyonu mu yoksa sequencer olanından mı bahsediyoruz. İkisi farklı şeyler ama ikisinin de ortak yönü bittikleri zaman bir işlem yapabilmek. Yine tavsiye vereyim. Bunlar biraz orta seviye konular ve bunları öğrenmenize gerek yok şu an. Önce programlama mantığını öğrenin.
Ara
Cevapla
#5
Sorduğum soru haricinde her şeye cevap verdin oyunum bitmek üzere . Ve Yeni değilim bilmediğim bir konu vardı onu sordum aslında direkt sadece hangi kodlarla yapabiliceğimi sordum. Hepsi buydu aslında verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim.
Ara
Cevapla
#6
Diğer levelin event begin playine ne yazarsan level açıldığında o çalışır. Ona da bir animasyon yap ve begin playde onu oynat. Ekranı beyazlaştırmak mı istiyorsun ? Karartmak mı istiyorsun bunu ayarlyacaksın. Yükleme ekranını Widget ile yaparsın.
Ara
Cevapla
#7
İki yol:
1. Sequencer ına level bp den ulaşıp oradan bir ip çıkar. Assign OnFinished nodu yerleştir. Ona istediğin fonksiyonu bağlayabilirsin. Bir fonksiyon yapıp "open level" diye bilirisin.
2. Sequencer a bir "event track" ekle. Bitmesine yakın bir yere bir key frame ekle. Sonra o key e çift tıkla ve oradan yine bir ip uzatarak "open level" i çalıştır.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Projeler arası veri gönderme A.Salih 2 1,112 19-12-2017, Saat: 01:34
Son Yorum: A.Salih
  web yazılımdan udk'ya geçiş Mersky 2 777 02-02-2017, Saat: 00:50
Son Yorum: Mersky
Exclamation Level Arası Geçiş hugo1474 1 1,250 25-02-2016, Saat: 20:32
Son Yorum: Thunderbolt

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.