Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Material hk, versiyon uyuşmazlığı, lightmap
#1

İyi akşamlar,

Ben görselleştirme işiyle uğraşıyorum. Max’ten export edip unrealde açmayı deniyorum. Buraya kadar herşey tamam. Fakat export etmeden önce izlediğim tutlara göre detach edilen yer genelde ufak yer kaplayan yer oluyor. Bunun mantığını kendi kafamda oluşturdum. Duvarlarda bu iş tamam. Fakat atıyorum bir koltuk modelledim. Koltuğu nasıl ve neye göre detach edeceğim ? Yada bir yorgan yada bir araba yada bir sandalye bunları neye göre detach edeceğim ? Bu kısımda zorlanıyorum. Objenin kapladığı yer ne kadar büyükse lightmap res. İde bu oranda büyük olmalı diye oluşturdum kendi kafamda. Buda render süresini etkileyeceğini biliyorum. Bunun için detach edilmeli diye bir yorumlama yaptım. Fakat neye göre ? İşte burada tıkanıyorum. Neye göre detach edeceğim ?

Material hakkında ise editörde sağ tıkladığımda bir sürü node çıkıyor Smile) Hazır sahnede yapılan bir ahşap örneğindeki alınan sonuç ile benim yaptığım basit 3 parametreyle aynı sonucu görüyorum. Belkide sadece görüyorum bilmiyorum. İllaki farklılıklar vardır ama bunları nasıl yorumlayacağım ?

Son sorum ise ; döviz kuru malum. Herşeyi marketplaceden almak sanırım bir servet :Smile O yüzden farklı yollarla edinmeye çalışıyorum. Fakat kullandığım UE sürümü ile edinmek istediğimin UE sürümü farklı. Bunu nasıl kullanabilirim ? Hayırlı kandiller. İyi akşamlar.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Unreal Engine Material mucahittan 3 305 03-01-2019, Saat: 00:17
Son Yorum: Jacky
  Lightmap hatası BaNd1994 2 565 04-04-2017, Saat: 00:12
Son Yorum: BaNd1994
  Material hakkında ufak sıkıntı toprakbey 2 755 12-09-2016, Saat: 16:17
Son Yorum: toprakbey
Photo fbx VE obj Material hatası Lusiados 0 581 18-06-2016, Saat: 07:05
Son Yorum: Lusiados
  material render sorunu guvengunes 0 633 01-03-2016, Saat: 12:32
Son Yorum: guvengunes
  Lightmap Hakkında alpery 6 957 28-02-2016, Saat: 19:30
Son Yorum: alpery
  Dirt material nasıl yapabilirim colosuss 6 1,010 25-02-2016, Saat: 00:37
Son Yorum: colosuss
  deferred decals material görünmüyor colosuss 12 1,966 17-02-2016, Saat: 05:41
Son Yorum: Trepidation
  Material Problemi guvengunes 4 926 11-02-2016, Saat: 23:26
Son Yorum: DeveloperPHOBOS
Question Lightmap, Build ve HDRI hakkında mustafasahinfb 22 4,276 30-08-2015, Saat: 21:05
Son Yorum: mustafasahinfb

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.