Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Materyaller Ayrı Ayrı Çıktı
#1
Exclamation 
Forumda yeniyim hatam varsa affedin.
Free3D den paris city dosyasını indirdim ue4 e upload ettim ama 30 küsür texture ve parça çıktı bütün bir şehir çıkmadı binalar filan ayrı ayrı. Lütfen yardım edin. Şimdiden teşekkürler.
Ara
Cevapla
#2
bende yeni başladım, bu tarz bir sorun yaşamıştım, eğer doğru anladıysam bir bütün olan bina tüm parçalarıyla ayrı ayrı görünüyor değil mi?

contentdeki tüm elemanları ( mershler ) seç. hepsini sahneye sürükle pivotlar otomatik olarak algılanacağı için modelde 3nci parti programdaki haliyle sahneye geliyor. umarım doğru anlamışımdır.
Ara
Cevapla
#3
(02-12-2017, Saat: 12:33)ahmetcannc Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Forumda yeniyim hatam varsa affedin.
Free3D den paris city dosyasını indirdim ue4 e upload ettim ama 30 küsür texture ve parça çıktı bütün bir şehir çıkmadı binalar filan ayrı ayrı. Lütfen yardım edin. Şimdiden teşekkürler.
Static mesh mi kullanıyorsunuz. Eğer static mesh kullanıyorsanız bunu uygulayın. 
a93bae0553bb043c5118b27591e2f9d8.png
Ara
Cevapla
#4
Çok teşekkürler deneyeceğim.
Ara
Cevapla
#5
statich mesh uvleri bozuyor anladığım kadarıyla. ben tavsiye etmiyorum.
Ara
Cevapla
#6
Başınıza olması gereken şey gelmiş aslında. Tüm bir şehri tek parça olarak kullanmak hem performans hem de aydınlatmada sorunlara yol açacaktır.
30 küsür parçayı teker teker nasıl level e yerleştirecem diye düşünüyorsanız da merak etmeyin. Content Browser'dan tüm meshleri seçip level içine atın, ardından hepsi seçiliyken Location değerini 0,0,0 olarak girin.
Özelden sorulan UE4 soruları cevaplanmayacaktır...
Cevapla
#7
Bir de  şöyle  bir yöntem var;

Unity deki Prefab  yontemine benzer  bir şekilde (belkide aynısı) Actor  BP  ile de  Objelerinizi  tek  bir  Mesh  haline getirebilirsiniz.
GPU: AMD MSI RX 460 2GB Vram
ANAKART:ga-Z77x-UH3D Motherboard
CPU:İntel Core İ7 Sandy Bridge Generation 
RAM:12 GB GSkill 1333 Mhz  
PSU: 500 Watt Xigmatek 
KASA: Dark Cubix  


Ara
Cevapla
#8
tek bir mesh haline getirmeyi tavsiye etmem; neden? Collsionda sıkınıt çıkıyor. Karakter olmayan yerlerde colsiyondan dolayı sanki duvar var mış gibi davranıyor. Ben en azından insan yükseklindeki yerleri ayrı çiziyorum.
Ara
Cevapla
#9
(04-12-2017, Saat: 11:01)The Darkness Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Bir de  şöyle  bir yöntem var;

Unity deki Prefab  yontemine benzer  bir şekilde (belkide aynısı) Actor  BP  ile de  Objelerinizi  tek  bir  Mesh  haline getirebilirsiniz.

Unreal Engine’de bu işlem merge actors işlemidir.Merge actors ilede yapılabilir.
...
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Unreal Engine Programına Yeni Başlayanlar İçin Ayrı Bir Bölüm lacrosttt 3 498 23-06-2018, Saat: 19:01
Son Yorum: Khubur

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.