Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
maya ile düzenlediğim animasyonu export edememek ve ticari lisans
#1
Mixamo'dan indirdiğim karakterime root bone eklemek için autodesk maya programını indirdim ve root bone ekledim. Ancak tam animasyonumu export edecekken export edilebilen formatlar arasında fbx olmadığını gördüm. Sanırım bunun nedeni kullandığım programı öğrenci lisansı ile kullanmam. Ve ayrıca bu konuyu araştırırken biryerde öğrenci lisansı ile yapılan animasyon, model vb ürünlerin ticari olarak kullanılamadığına dair bir yazı gördüm. Bu doğru mudur? Lisans satın almadan yasal olarak fbx formatı kullanmam mümkün değil mi? Eğer böyle ise  yapacağım işlemi hangi programdan yapmamı önerirsiniz? Konu ile alakalı bilgisi olan varsa aydınlatabilirse sevinirm.
BoşluğunYerlileri
Ara
Cevapla
#2
Üzgünüm ama ne öğrenci ne lisanslı versiyon olarak elimde yok o programlar, birşey diyemedim şimdi. ben indir demiştim sana sonuçta, diğer format seçeneklerin neler? Maya live link çalışıyor mu denedin mi?
Ara
Cevapla
#3
(06-02-2020, Saat: 16:14)nonlinear Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Üzgünüm ama ne öğrenci ne lisanslı versiyon olarak elimde yok o programlar, birşey diyemedim şimdi. ben indir demiştim sana sonuçta, diğer format seçeneklerin neler? Maya live link çalışıyor mu denedin mi?

Hocam şimdi baktıklarıma göre o programların öğrenci versiyonları ticari olarak kullanılamıyor. Ve fbx olarak export edilemiyor(.maya gibi birşey vardı diğerleri de hiç duymadığım şeyler). Zaten ticari olarak kullanmadığım sürece fbx olsa bile işime yaramaz. Lisans satın alayım dedim ama benim gibi bir öğrenci için çok pahalıymış Blush . Artık blender kullanacağım galiba. Siz demiş olsanız da sorun değil hocam öğrenmiş oldum en azından. Big Grin
BoşluğunYerlileri
Ara
Cevapla
#4
Üst bardan Windows'a tıkla.
Setting /Preferences > Plug-in Manager. Aşağıya in "fbxmaya" tarzı bir terimle karşılaştığında aktif et. (Loaded ve Auto Load aktif olacak)

5.jpg
Demonsomnia
Ara
Cevapla
#5
(06-02-2020, Saat: 19:01)serhatwxe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Üst bardan Windows'a tıkla.
Setting /Preferences > Plug-in Manager. Aşağıya in "fbxmaya" tarzı bir terimle karşılaştığında aktif et. (Loaded ve Auto Load aktif olacak)

5.jpg
Ah be hocam maya'yı silmiştim. Blender da nasıl yapacağımı biliyorsanız yardımcı olur musunuz? Bir tutorial izledim yapan kişi bir pulign kullanıyordu ama bende çalışmadı. Eğer blender biliyorsanız eklentisiz yapanın yolu var mı?
BoşluğunYerlileri
Ara
Cevapla
#6
şu paketleme işleri bir bitsin senin için bir göz atıcam ceri
Ara
Cevapla
#7
(06-02-2020, Saat: 20:00)ceri Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(06-02-2020, Saat: 19:01)serhatwxe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Üst bardan Windows'a tıkla.
Setting /Preferences > Plug-in Manager. Aşağıya in "fbxmaya" tarzı bir terimle karşılaştığında aktif et. (Loaded ve Auto Load aktif olacak)

5.jpg
Ah be hocam maya'yı silmiştim. Blender da nasıl yapacağımı biliyorsanız yardımcı olur musunuz? Bir tutorial izledim yapan kişi bir pulign kullanıyordu ama bende çalışmadı. Eğer blender biliyorsanız eklentisiz yapanın yolu var mı?


File - User Preferences - Addons - Sol üstten arama kısmına fbx yazıp çıkanı aktif edip save deyin. 
Olmazsa yine buralardayım ben.
Demonsomnia
Ara
Cevapla
#8
ceri biraz uğraştım da bu acıyı çekmeye gerçekten değmez, mixamo dan karakter indirdim ve blenderda root bone attım, daha sonra yine mixamodan root motion gerektiren bir animasyon indirdim ve retarget ile karaktere attım ama mixamo animasyonu yine ben root bone ile çalışmam dercesine karakteri root motion açık olduğu halde geri çekti, taktik değiştireyim dedim ve ue4 karakterden aldığım bir root motion animasyonu retarget ettim, tabii ki çalıştı ama 13 bölüm ızdırap tek tek bone ları tanımla falan filan. serhatta free versiyon var ki bu bilgiyi veriyor bence onun dediğini dene ve maya kur, maya ile gerçekten çok basit oluyor böyle çekilecek çile değil yani yok illa ki ben blender ile yapıcam dersen anlatıcam nasıl yapıldığını
Ara
Cevapla
#9
(07-02-2020, Saat: 00:16)nonlinear Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  ceri biraz uğraştım da bu acıyı çekmeye gerçekten değmez, mixamo dan karakter indirdim ve blenderda root bone attım, daha sonra yine mixamodan root motion gerektiren bir animasyon indirdim ve retarget ile karaktere attım ama mixamo animasyonu yine ben root bone ile çalışmam dercesine karakteri root motion açık olduğu halde geri çekti, taktik değiştireyim dedim ve ue4 karakterden aldığım bir root motion animasyonu retarget ettim, tabii ki çalıştı ama 13 bölüm ızdırap tek tek bone ları tanımla falan filan. serhatta free versiyon var ki bu bilgiyi veriyor bence onun dediğini dene ve maya kur, maya ile gerçekten çok basit oluyor böyle çekilecek çile değil yani yok illa ki ben blender ile yapıcam dersen anlatıcam nasıl yapıldığını
Hocam maya ile ilgili izlediğim tutorialda adam direkt olarak animasyon üzerinden robot bone eklemişti bu şekilde olmaz mı acaba blenderda?

(07-02-2020, Saat: 00:16)nonlinear Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  ceri biraz uğraştım da bu acıyı çekmeye gerçekten değmez, mixamo dan karakter indirdim ve blenderda root bone attım, daha sonra yine mixamodan root motion gerektiren bir animasyon indirdim ve retarget ile karaktere attım ama mixamo animasyonu yine ben root bone ile çalışmam dercesine karakteri root motion açık olduğu halde geri çekti, taktik değiştireyim dedim ve ue4 karakterden aldığım bir root motion animasyonu retarget ettim, tabii ki çalıştı ama 13 bölüm ızdırap tek tek bone ları tanımla falan filan. serhatta free versiyon var ki bu bilgiyi veriyor bence onun dediğini dene ve maya kur, maya ile gerçekten çok basit oluyor böyle çekilecek çile değil yani yok illa ki ben blender ile yapıcam dersen anlatıcam nasıl yapıldığını
Olmadı 30 günlük deneme sürümünde öğrenci versiyonu gibi kısıtlama yokmuş. Onu indirir otuz günde kullanacağım tüm karakterlere rootbone eklerim.
BoşluğunYerlileri
Ara
Cevapla
#10
bilemiyorum hiç denemedim, ben karakter animasyonlarını cascadeur üzerinden yaptım hep, blenderda animasyon olaylarına hiç aşina değilim o yüzden net birşey diyemeyeceğim biraz kurcalamam lazım ama vaktim çok sınırlı açıkçası, ben foruma paket, build, upload filan yaparken bakıyorum. sen maya olayını biraz mıncıkla işin içinden çıkamazsan haber ver, bir şekilde vakit ayırır bakarım blender ile ne yapılabilir diye.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Animasyonu ters çevirme mrtcnaslnts 7 716 01-02-2023, Saat: 00:57
Son Yorum: mrtcnaslnts
Question [ACEMİ SORUSU] İki Zıplama Animasyonu Kullanma Celerkez 3 358 28-12-2022, Saat: 17:26
Son Yorum: leonscottkfm
  [ACEMİ SORUSU] Öldürme animasyonu eren 2 972 19-11-2020, Saat: 13:13
Son Yorum: eren
  Skeleton Export ve Düzenleme? mrtcnaslnts 1 727 12-09-2020, Saat: 14:07
Son Yorum: erginegider
  Koşarken Melee Atak Animasyonu? mrtcnaslnts 2 963 12-08-2020, Saat: 12:45
Son Yorum: mrtcnaslnts
  Atak Animasyonu Sorunu kinglord34 1 850 23-07-2020, Saat: 08:53
Son Yorum: kinglord34
  [ACEMİ SORUSU] Silah animasyonu mcYaralı 1 1,508 23-11-2019, Saat: 20:10
Son Yorum: holykrp
  [ACEMİ SORUSU] Walk animasyonuna eli cebinde animasyonu verme muhammedsgrl 2 1,268 16-08-2019, Saat: 19:18
Son Yorum: muhammedsgrl
  Ölüm Animasyonu&Sorunlar SerceX 2 1,455 11-06-2019, Saat: 19:47
Son Yorum: zoraki
  Maya'dan Attığım Animasyonu UE4'te Oynatamıyorum! alpery 3 2,218 26-08-2018, Saat: 12:23
Son Yorum: alpery

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.