Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Merminin sekmesi hakkında
#1
Projectile duvara (collisiona) vs. çarpınca sekiyor bu da sahnedeki bir çok düşmanın kolaylıkla ölmesini sağlıyor. Bir ara yanlışlıkla bir ayar yapmıştım test ettiğimde projectile duvara falan yapışıyordu. Nasıl yaptığımı hatırlamıyorum. Çıkan bu mermiyi düşmana çarpınca sekmek yerine yapışmasını nasıl sağlayabilirim?
"Yapamayacağınızı düşündüğünüz şeyleri yapmaya çalışmalısınız." Eleanor Roosevelt
Ara
Cevapla
#2
Merminin collision ayarlarından "worldstatic" seçeneğini "ignore" ya da "overlap" yapın.
Ara
Cevapla
#3
(14-05-2020, Saat: 22:57)TR26SkyWalker26TR Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Merminin collision ayarlarından "worldstatic" seçeneğini "ignore" ya da "overlap" yapın.

Maalesef değişen bir şey olmuyor.
"Yapamayacağınızı düşündüğünüz şeyleri yapmaya çalışmalısınız." Eleanor Roosevelt
Ara
Cevapla
#4
Simulate physics aç, event hit ile simulate physics kapa, delay-apply radial damage- destroy actor. Al sana yapışkan bomba Wink hareketli objeler için apply damage öncesi attach to actor yapabilirsin. Bilgisayarım yok şu an, ayarlayamazdan istediğin gibi haber ver. Sonra video çeker atarım
Ara
Cevapla
#5
Collision bölümünden ( Colllision enabled ) No phsics collision seçmeniz gerek.
By Zoraki
Ara
Cevapla
#6
LAcaHA.png
Kolay iş. Merminin bulunduğu actorun projetle kısmındaki "Should Bounce" yi kapatman yeterli olacaktır
İnsan; gücü olmadığı için değil, hedefi olmadığı için yol alamaz.
Ara
Cevapla
#7
(14-05-2020, Saat: 23:30)zoraki Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Collision bölümünden ( Colllision enabled ) No phsics collision seçmeniz gerek.

(14-05-2020, Saat: 23:36)muhammedsgrl Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Kolay iş. Merminin bulunduğu actorun projetle kısmındaki "Should Bounce" yi kapatman yeterli olacaktır.

Her ikisini de denedim olmadı. Özellikle Should Bounce çok mantıklı geldi ama olmuyor.

(14-05-2020, Saat: 23:28)nonlinear Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Simulate physics aç, event hit ile simulate physics kapa, delay-apply radial damage- destroy actor. Al sana yapışkan bomba Wink hareketli objeler için apply damage öncesi attach to actor yapabilirsin. Bilgisayarım yok şu an, ayarlayamazdan istediğin gibi haber ver. Sonra video çeker atarım

Simulate physics açtığımda karakter yere düşüyor. Mesh'in Simulate phy. açtığımda ragdoll başlıyor. Merminin Simulate phy. açtığımda ve diğerlerini yaptığımda kurşun sanki havadaki oksijinlere yapışırcasına öylece durup kalıyor. Çok garip.
"Yapamayacağınızı düşündüğünüz şeyleri yapmaya çalışmalısınız." Eleanor Roosevelt
Ara
Cevapla
#8
bir fps projesi oluştur ve oradaki mermi blueprintini kendi projene migrate et ve orada should bounceyi kapatıp öyle dene (demek istediğim kurşun olarak migrate ettiğin kurşunu spawnlat)
İnsan; gücü olmadığı için değil, hedefi olmadığı için yol alamaz.
Ara
Cevapla
#9
(15-05-2020, Saat: 03:02)muhammedsgrl Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  bir fps projesi oluştur ve oradaki mermi blueprintini kendi projene migrate et ve orada should bounceyi kapatıp öyle dene (demek istediğim kurşun olarak migrate ettiğin kurşunu spawnlat)

bir fps projesi açıp should bounce açtım. dediğin gibi duvara yapışıyordu. ben de projenin klasörüne girip manuel olarak bu sonu .uasset uzantılı olan yeni oluşturduğum projectile'ı ismini değiştirip kendi asıl projeme attım. eski oluşturduğum projectile ile bu yeni attığım projectile karıştı. sanki ue4 iki tane projectile izin vermiyormuş gibi bir projectile'da yaptığım event graph değişikliği diğerini de etkiliyordu. ben de asıl olanı silip yeni attığımı kullanmaya çalıştım ve nonlinear'ın gösterdiği videodakiler gibi apply damage falan ekleyip hasar blueprintini kopyala yapıştır yaptım.

her şey kusursuz gözükürken, oyunu test edince hatayla karşılaşıyorum.
daha önce kafadan falan sıkıp öldürebiliyordum nonlinear'ın yaptığı video sayesinde çalışmıştı bu. mermi sekiyordu ama düşmanlar ölüyordu. şimdi mermi sekmiyor ama düşmanlar ölmüyor.

oyunun şu anki hali: (video sessiz ama ileride silahı ateşliyorum mikrofon açık kalırsa ödünüz kopar dikkat.)



"Yapamayacağınızı düşündüğünüz şeyleri yapmaya çalışmalısınız." Eleanor Roosevelt
Ara
Cevapla
#10
https://blueprintue.com/blueprint/uxvhn0vm/  Düşman actorunun içine bunu yaparmısın ? Burada castto edeceğin kurşunun olacak ve düşmana değdiğinde printstring yazacak eğer işe yararsa burada printsitring yerine sen düşmanın canını düşüreceksin aslında burada amaç şu kalabalıklardan bi kurtul ve sade bir şekilde çalışıp çalışmadığını yokla. ve ben genelde düşmanların canını damage ile değil direk kendi oluşturduğum integer değerleri ile düşürüyorum birde bu şekilde yapabilirsin. yani olay şu sadece firstpersonprojectleyi migrate et ve bu kurşunu spawnlat düşmanın actorune ise sadece bu kodu ver ve çalışıp çalışmıyor mu diye bak
İnsan; gücü olmadığı için değil, hedefi olmadığı için yol alamaz.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Al (Düşman Controller)hakkında mariposaaaa 9 604 05-01-2020, Saat: 00:10
Son Yorum: nonlinear
  Steam ve multiplayer hakkında MR Studio 1 477 27-11-2018, Saat: 15:55
Son Yorum: Ozzy
  Actor Mermi Sekmesi zoraki 5 905 26-02-2018, Saat: 02:16
Son Yorum: Ozzy
  Replication sistemi ve mantığı hakkında detaylı bilgi [Soru] furkanxdgs4 8 1,574 21-04-2017, Saat: 12:11
Son Yorum: furkanxdgs4
  Top down kamera rotation hakkında [Çözüldü] Ersnbyrz 9 1,584 16-01-2017, Saat: 13:28
Son Yorum: Ersnbyrz
  Remove All Widgets Hakkında nazim 4 933 28-11-2016, Saat: 07:07
Son Yorum: gigalian
  Karakterin eğilmesi hakkında yardım. coldwar 10 1,577 05-09-2016, Saat: 04:32
Son Yorum: coldwar
  Touch Interface Hakkında VahapZTL 1 768 26-07-2016, Saat: 17:41
Son Yorum: Phyrexian
  Etkileşimli Notlar Hakkında ? Sipahi 4 1,248 29-02-2016, Saat: 01:47
Son Yorum: SamsunLee
  Actor BP hakkında soru Korbey 1 885 25-09-2015, Saat: 22:37
Son Yorum: cahitburak

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.