Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Merminin sekmesi hakkında
#1
Projectile duvara (collisiona) vs. çarpınca sekiyor bu da sahnedeki bir çok düşmanın kolaylıkla ölmesini sağlıyor. Bir ara yanlışlıkla bir ayar yapmıştım test ettiğimde projectile duvara falan yapışıyordu. Nasıl yaptığımı hatırlamıyorum. Çıkan bu mermiyi düşmana çarpınca sekmek yerine yapışmasını nasıl sağlayabilirim?
Demonsomnia
Ara
Cevapla
#2
Merminin collision ayarlarından "worldstatic" seçeneğini "ignore" ya da "overlap" yapın.
Ara
Cevapla
#3
(14-05-2020, Saat: 22:57)TR26SkyWalker26TR Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Merminin collision ayarlarından "worldstatic" seçeneğini "ignore" ya da "overlap" yapın.

Maalesef değişen bir şey olmuyor.
Demonsomnia
Ara
Cevapla
#4
Simulate physics aç, event hit ile simulate physics kapa, delay-apply radial damage- destroy actor. Al sana yapışkan bomba Wink hareketli objeler için apply damage öncesi attach to actor yapabilirsin. Bilgisayarım yok şu an, ayarlayamazdan istediğin gibi haber ver. Sonra video çeker atarım
Ara
Cevapla
#5
Collision bölümünden ( Colllision enabled ) No phsics collision seçmeniz gerek.
By Zoraki
Ara
Cevapla
#6
LAcaHA.png
Kolay iş. Merminin bulunduğu actorun projetle kısmındaki "Should Bounce" yi kapatman yeterli olacaktır
İnsan; gücü olmadığı için değil, hedefi olmadığı için yol alamaz.
Ara
Cevapla
#7
(14-05-2020, Saat: 23:30)zoraki Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Collision bölümünden ( Colllision enabled ) No phsics collision seçmeniz gerek.

(14-05-2020, Saat: 23:36)muhammedsgrl Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Kolay iş. Merminin bulunduğu actorun projetle kısmındaki "Should Bounce" yi kapatman yeterli olacaktır.

Her ikisini de denedim olmadı. Özellikle Should Bounce çok mantıklı geldi ama olmuyor.

(14-05-2020, Saat: 23:28)nonlinear Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Simulate physics aç, event hit ile simulate physics kapa, delay-apply radial damage- destroy actor. Al sana yapışkan bomba Wink hareketli objeler için apply damage öncesi attach to actor yapabilirsin. Bilgisayarım yok şu an, ayarlayamazdan istediğin gibi haber ver. Sonra video çeker atarım

Simulate physics açtığımda karakter yere düşüyor. Mesh'in Simulate phy. açtığımda ragdoll başlıyor. Merminin Simulate phy. açtığımda ve diğerlerini yaptığımda kurşun sanki havadaki oksijinlere yapışırcasına öylece durup kalıyor. Çok garip.
Demonsomnia
Ara
Cevapla
#8
bir fps projesi oluştur ve oradaki mermi blueprintini kendi projene migrate et ve orada should bounceyi kapatıp öyle dene (demek istediğim kurşun olarak migrate ettiğin kurşunu spawnlat)
İnsan; gücü olmadığı için değil, hedefi olmadığı için yol alamaz.
Ara
Cevapla
#9
(15-05-2020, Saat: 03:02)muhammedsgrl Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  bir fps projesi oluştur ve oradaki mermi blueprintini kendi projene migrate et ve orada should bounceyi kapatıp öyle dene (demek istediğim kurşun olarak migrate ettiğin kurşunu spawnlat)

bir fps projesi açıp should bounce açtım. dediğin gibi duvara yapışıyordu. ben de projenin klasörüne girip manuel olarak bu sonu .uasset uzantılı olan yeni oluşturduğum projectile'ı ismini değiştirip kendi asıl projeme attım. eski oluşturduğum projectile ile bu yeni attığım projectile karıştı. sanki ue4 iki tane projectile izin vermiyormuş gibi bir projectile'da yaptığım event graph değişikliği diğerini de etkiliyordu. ben de asıl olanı silip yeni attığımı kullanmaya çalıştım ve nonlinear'ın gösterdiği videodakiler gibi apply damage falan ekleyip hasar blueprintini kopyala yapıştır yaptım.

her şey kusursuz gözükürken, oyunu test edince hatayla karşılaşıyorum.
daha önce kafadan falan sıkıp öldürebiliyordum nonlinear'ın yaptığı video sayesinde çalışmıştı bu. mermi sekiyordu ama düşmanlar ölüyordu. şimdi mermi sekmiyor ama düşmanlar ölmüyor.

oyunun şu anki hali: (video sessiz ama ileride silahı ateşliyorum mikrofon açık kalırsa ödünüz kopar dikkat.)

Demonsomnia
Ara
Cevapla
#10
https://blueprintue.com/blueprint/uxvhn0vm/  Düşman actorunun içine bunu yaparmısın ? Burada castto edeceğin kurşunun olacak ve düşmana değdiğinde printstring yazacak eğer işe yararsa burada printsitring yerine sen düşmanın canını düşüreceksin aslında burada amaç şu kalabalıklardan bi kurtul ve sade bir şekilde çalışıp çalışmadığını yokla. ve ben genelde düşmanların canını damage ile değil direk kendi oluşturduğum integer değerleri ile düşürüyorum birde bu şekilde yapabilirsin. yani olay şu sadece firstpersonprojectleyi migrate et ve bu kurşunu spawnlat düşmanın actorune ise sadece bu kodu ver ve çalışıp çalışmıyor mu diye bak
İnsan; gücü olmadığı için değil, hedefi olmadığı için yol alamaz.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Actor component hakkında mrtcnaslnts 1 71 10-03-2024, Saat: 04:53
Son Yorum: leonscottkfm
  Enemy_BP'lerin Aynı Ortak Blueprinti kullanması hakkında serhatwxe 2 212 03-05-2023, Saat: 15:49
Son Yorum: serhatwxe
  [ACEMİ SORUSU] Replication Hakkında felixpatron12 9 466 14-04-2023, Saat: 15:49
Son Yorum: leonscottkfm
  Multiplayer Hakkında birkaç soru mrtcnaslnts 12 776 08-12-2022, Saat: 23:00
Son Yorum: mrtcnaslnts
Question Unreal Engine 5 ile kaldırılan EditableMesh Hakkında ewranus 0 236 28-09-2022, Saat: 12:33
Son Yorum: ewranus
  Animasyon hakkında mrtcnaslnts 4 510 13-06-2022, Saat: 08:56
Son Yorum: erginegider
  NPC'lerin dükkana gelmesi hakkında dgnsparta 2 439 04-05-2022, Saat: 01:37
Son Yorum: dgnsparta
  [ACEMİ SORUSU] blueprintue.com kullanımı hakkında soru mertler48 6 1,202 09-08-2021, Saat: 13:26
Son Yorum: erginegider
  Shop Menu Hakkında mariposaaaa 3 1,057 10-05-2021, Saat: 02:12
Son Yorum: NooXRii
  Nav MeshVolume hakkında mariposaaaa 3 1,128 09-05-2021, Saat: 14:16
Son Yorum: mariposaaaa

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.