serhatwxe

Unreal MVP
3 Ocak 2016
317
1
53
28
(34) İstanbul Avrupa
Projectile duvara (collisiona) vs. çarpınca sekiyor bu da sahnedeki bir çok düşmanın kolaylıkla ölmesini sağlıyor. Bir ara yanlışlıkla bir ayar yapmıştım test ettiğimde projectile duvara falan yapışıyordu. Nasıl yaptığımı hatırlamıyorum. Çıkan bu mermiyi düşmana çarpınca sekmek yerine yapışmasını nasıl sağlayabilirim?
 
Simulate physics aç, event hit ile simulate physics kapa, delay-apply radial damage- destroy actor. Al sana yapışkan bomba ;) hareketli objeler için apply damage öncesi attach to actor yapabilirsin. Bilgisayarım yok şu an, ayarlayamazdan istediğin gibi haber ver. Sonra video çeker atarım
 
LAcaHA.png

Kolay iş. Merminin bulunduğu actorun projetle kısmındaki "Should Bounce" yi kapatman yeterli olacaktır
 
zoraki' Alıntı:
Collision bölümünden ( Colllision enabled ) No phsics collision seçmeniz gerek.

muhammedsgrl' Alıntı:
Kolay iş. Merminin bulunduğu actorun projetle kısmındaki "Should Bounce" yi kapatman yeterli olacaktır.

Her ikisini de denedim olmadı. Özellikle Should Bounce çok mantıklı geldi ama olmuyor.

nonlinear' Alıntı:
Simulate physics aç, event hit ile simulate physics kapa, delay-apply radial damage- destroy actor. Al sana yapışkan bomba ;) hareketli objeler için apply damage öncesi attach to actor yapabilirsin. Bilgisayarım yok şu an, ayarlayamazdan istediğin gibi haber ver. Sonra video çeker atarım

Simulate physics açtığımda karakter yere düşüyor. Mesh'in Simulate phy. açtığımda ragdoll başlıyor. Merminin Simulate phy. açtığımda ve diğerlerini yaptığımda kurşun sanki havadaki oksijinlere yapışırcasına öylece durup kalıyor. Çok garip.
 
bir fps projesi oluştur ve oradaki mermi blueprintini kendi projene migrate et ve orada should bounceyi kapatıp öyle dene (demek istediğim kurşun olarak migrate ettiğin kurşunu spawnlat)
 
muhammedsgrl' Alıntı:
bir fps projesi oluştur ve oradaki mermi blueprintini kendi projene migrate et ve orada should bounceyi kapatıp öyle dene (demek istediğim kurşun olarak migrate ettiğin kurşunu spawnlat)

bir fps projesi açıp should bounce açtım. dediğin gibi duvara yapışıyordu. ben de projenin klasörüne girip manuel olarak bu sonu .uasset uzantılı olan yeni oluşturduğum projectile'ı ismini değiştirip kendi asıl projeme attım. eski oluşturduğum projectile ile bu yeni attığım projectile karıştı. sanki ue4 iki tane projectile izin vermiyormuş gibi bir projectile'da yaptığım event graph değişikliği diğerini de etkiliyordu. ben de asıl olanı silip yeni attığımı kullanmaya çalıştım ve nonlinear'ın gösterdiği videodakiler gibi apply damage falan ekleyip hasar blueprintini kopyala yapıştır yaptım.

her şey kusursuz gözükürken, oyunu test edince hatayla karşılaşıyorum.
daha önce kafadan falan sıkıp öldürebiliyordum nonlinear'ın yaptığı video sayesinde çalışmıştı bu. mermi sekiyordu ama düşmanlar ölüyordu. şimdi mermi sekmiyor ama düşmanlar ölmüyor.

oyunun şu anki hali: (video sessiz ama ileride silahı ateşliyorum mikrofon açık kalırsa ödünüz kopar dikkat.)

Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.
 
https://blueprintue.com/blueprint/uxvhn0vm/  Düşman actorunun içine bunu yaparmısın ? Burada castto edeceğin kurşunun olacak ve düşmana değdiğinde printstring yazacak eğer işe yararsa burada printsitring yerine sen düşmanın canını düşüreceksin aslında burada amaç şu kalabalıklardan bi kurtul ve sade bir şekilde çalışıp çalışmadığını yokla. ve ben genelde düşmanların canını damage ile değil direk kendi oluşturduğum integer değerleri ile düşürüyorum birde bu şekilde yapabilirsin. yani olay şu sadece firstpersonprojectleyi migrate et ve bu kurşunu spawnlat düşmanın actorune ise sadece bu kodu ver ve çalışıp çalışmıyor mu diye bak
 
muhammedsgrl' Alıntı:
https://blueprintue.com/blueprint/uxvhn0vm/  Düşman actorunun içine bunu yaparmısın ? Burada castto edeceğin kurşunun olacak ve düşmana değdiğinde printstring yazacak eğer işe yararsa burada printsitring yerine sen düşmanın canını düşüreceksin aslında burada amaç şu kalabalıklardan bi kurtul ve sade bir şekilde çalışıp çalışmadığını yokla. ve ben genelde düşmanların canını damage ile değil direk kendi oluşturduğum integer değerleri ile düşürüyorum birde bu şekilde yapabilirsin. yani olay şu sadece firstpersonprojectleyi migrate et ve bu kurşunu spawnlat düşmanın actorune ise sadece bu kodu ver ve çalışıp çalışmıyor mu diye bak

dediğini yaptım çalışıyor print ekrana yazıyor yalnız o daha önce kusursuz çalışan ama şu an hiç çalışmayan blueprinti kullanma sebebim düşmanı kafadan vurunca tek atıp particle çıkması, vücüttan vurunca farklı olmasından dolayıydı. bu yöntemle maalesef onu yapıyorum.
 
serhatwxe' Alıntı:
muhammedsgrl' Alıntı:
https://blueprintue.com/blueprint/uxvhn0vm/  Düşman actorunun içine bunu yaparmısın ? Burada castto edeceğin kurşunun olacak ve düşmana değdiğinde printstring yazacak eğer işe yararsa burada printsitring yerine sen düşmanın canını düşüreceksin aslında burada amaç şu kalabalıklardan bi kurtul ve sade bir şekilde çalışıp çalışmadığını yokla. ve ben genelde düşmanların canını damage ile değil direk kendi oluşturduğum integer değerleri ile düşürüyorum birde bu şekilde yapabilirsin. yani olay şu sadece firstpersonprojectleyi migrate et ve bu kurşunu spawnlat düşmanın actorune ise sadece bu kodu ver ve çalışıp çalışmıyor mu diye bak

dediğini yaptım çalışıyor print ekrana yazıyor yalnız o daha önce kusursuz çalışan ama şu an hiç çalışmayan blueprinti kullanma sebebim düşmanı kafadan vurunca tek atıp particle çıkması, vücüttan vurunca farklı olmasından dolayıydı. bu yöntemle maalesef onu yapıyorum.
Kafasına koyduğun collisionuda child actor olarak çağırabilirsin
 
hazır gelen projectile'ın içinden işe yaramayanları sildim sadece event hit, nonliner'ın dersinden kalan damage bp'si, branch ve destroy bıraktım. kurşun ateşleyip çarptıktan hemen sonra yok oluyor. simulate phy. açık ama bp'de sildim. sistem çalışıyor!

herkese teşekkürler.