Merhabalar,
Çizdiğim objeleri 3ds max'den unreale atıyordum fakat unrealde build deyince light map overlapping hatası alıyordum (index'i 1 yapmam ve resolution'u yükseltmeme rağmen). Bende 3ds max'de
[size=small]uv map'i ayarlarken unwrap map'de angle'ı düşürdüm birde spacing 0.01 yaptım hata düzeldi fakat mesh'ler halen ekran görüntülerindeki gibi bozuk gözüküyor. Sorun nedir acaba?
[size=small]
Çizdiğim objeleri 3ds max'den unreale atıyordum fakat unrealde build deyince light map overlapping hatası alıyordum (index'i 1 yapmam ve resolution'u yükseltmeme rağmen). Bende 3ds max'de
[size=small]uv map'i ayarlarken unwrap map'de angle'ı düşürdüm birde spacing 0.01 yaptım hata düzeldi fakat mesh'ler halen ekran görüntülerindeki gibi bozuk gözüküyor. Sorun nedir acaba?
[size=small]