Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mesh'ler bozuk gözüküyor
#1
Merhabalar,



Çizdiğim objeleri 3ds max'den unreale atıyordum fakat unrealde build deyince light map overlapping hatası alıyordum (index'i 1 yapmam ve resolution'u yükseltmeme rağmen). Bende 3ds max'de 

uv map'i ayarlarken unwrap map'de angle'ı düşürdüm birde spacing 0.01 yaptım hata düzeldi fakat mesh'ler halen ekran görüntülerindeki gibi bozuk gözüküyor. Sorun nedir acaba?CtAmKFf.jpg
HeSHQ2S.jpg
HV3JRwG.jpgUBAAEzV.jpg
Ara
Cevapla
#2
(29-01-2017, Saat: 20:08)elrohiremre Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Merhabalar,



Çizdiğim objeleri 3ds max'den unreale atıyordum fakat unrealde build deyince light map overlapping hatası alıyordum (index'i 1 yapmam ve resolution'u yükseltmeme rağmen). Bende 3ds max'de 

uv map'i ayarlarken unwrap map'de angle'ı düşürdüm birde spacing 0.01 yaptım hata düzeldi fakat mesh'ler halen ekran görüntülerindeki gibi bozuk gözüküyor. Sorun nedir acaba?CtAmKFf.jpg
HeSHQ2S.jpg
HV3JRwG.jpgUBAAEzV.jpg

Öncelikle "Build" sekmesine tıklayarak ışıkları tekrardan inşa edin. Bunun dışında lightmap eksiğinden dolayı objeniz bu durumu alıyor olabilir. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Lightmap
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/c...Sample.png
Cevapla
#3
(30-01-2017, Saat: 22:13)Khubur Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(29-01-2017, Saat: 20:08)elrohiremre Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Merhabalar,



Çizdiğim objeleri 3ds max'den unreale atıyordum fakat unrealde build deyince light map overlapping hatası alıyordum (index'i 1 yapmam ve resolution'u yükseltmeme rağmen). Bende 3ds max'de 

uv map'i ayarlarken unwrap map'de angle'ı düşürdüm birde spacing 0.01 yaptım hata düzeldi fakat mesh'ler halen ekran görüntülerindeki gibi bozuk gözüküyor. Sorun nedir acaba?CtAmKFf.jpg
HeSHQ2S.jpg
HV3JRwG.jpgUBAAEzV.jpg

Öncelikle "Build" sekmesine tıklayarak ışıkları tekrardan inşa edin. Bunun dışında lightmap eksiğinden dolayı objeniz bu durumu alıyor olabilir. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Lightmap
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/c...Sample.png
Ss almak için engine'i tekrar açmıştım. O yüzden build diyor, build edincede böyle. Lightmap dediğiniz 2. olan oluyor değil mi? Yani channel 1?
Ara
Cevapla
#4
Gölgelendirmenin sorun yaratacağını düşündüm ama lightmaplar ile daha iyi bir çözüm yaratacağınız anlamına gelir. Gölgeleri kapatmayı deneyin olmazsa bir lightmap oluşturmayı deneyin.

Cast Shadow kapatma(gölge yok): https://youtu.be/gQHIT07H-LE
Lightmap oluşturma ve UE4: https://youtu.be/joKnmShAdJE
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Static mesh üzerinde belli materyale foilage yapmak? ahmetkarkac 6 303 12-10-2021, Saat: 12:41
Son Yorum: nonlinear
Photo [ACEMİ SORUSU] Bozuk Yansıma hk. bilgisistem 2 454 14-07-2020, Saat: 17:03
Son Yorum: bilgisistem
  Skeletal Mesh Birleştirme mcYaralı 3 873 12-02-2019, Saat: 18:02
Son Yorum: mcYaralı
  static mesh için materials element bölümü onr__clk 2 1,238 19-12-2016, Saat: 19:38
Son Yorum: onr__clk
  KiteDemo ve Kalıcı Mesh Oluşturma Hakkında Yardım ! Burak0626 2 1,238 15-03-2016, Saat: 03:05
Son Yorum: Burak0626
  Mesh'e eklenen objenin gozukmemesi SamsunLee 2 1,276 27-02-2016, Saat: 19:34
Son Yorum: SamsunLee
  Mesh ve Asset Nedir? 1305 0 1,279 01-02-2016, Saat: 21:58
Son Yorum: 1305
Rainbow Modelin gölgelerinin bozuk olmasi SamsunLee 10 3,257 21-01-2016, Saat: 13:45
Son Yorum: SamsunLee
  Blender modellerinin bozuk gözükmesi SamsunLee 4 2,104 10-01-2016, Saat: 18:40
Son Yorum: serhatwxe
Question Mesh İmport TornadoTT 5 1,913 30-11-2015, Saat: 22:15
Son Yorum: cahitburak

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.