ClimbDown

Cezalı Üye
11 Tem 2015
1,147
-18
0
(53) Rize
Mixamo dan yapıp riglediğim karakteri motora atıyorum iskelet olarak.

Sonra mixamodan indirdiğim animasyonu o iskeleti seçerek atıyorum motora ve işlem fail oluyor.

Çıkan yazı şöyle;

Mesh contains root bone as root but animation doesn't contain thr root track.

Bir yardım edelim lütfen  :)
 
Kardeş emin değilim ama sorun fbx dosyanı export etmeden önce kaynaklanmış. fail mesajında diyorki; objede root bone var ama animasyonunuzda tanımlanmış bir root bone yok yada izi belirtilmemiş.

Şöyle yapmış olabilirmisin? Önce kendin bir iskelet sistemi kurup istediğiniz elde edemeyince bir skeletal sistem import ettin ve bone'lar çalkıştı?

Tecrübelerime dayanarak bu kadar yardımcı olabiliyorum.

İyi çalışmalar dileklerimle,
 
Mixamo dan karakteri rigledim ve kendi iskeleti ile attım.

Sonra animasyonları da mixamo dan indirip atmak istedim ve durum bu.
 
fbx dosyanı animasyonlarla birlikte blender'a import edip animasyon dosyandaki root bone ile rigdeki root bone ları karşılaştırmanı tavsiye ederim.