Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mobile cihazlarda widget uyumsuzluğu
#1
Rainbow 

Input kısmından eklediğim Josytick'e istediğim komutu veremediğimden widget kullanmayı tercih ediyorum. Widget kullandığım zaman ise malum ekran uyumsuzluğu denen illet ile karşılaşıyorum.

zyv2JO.jpg

Oan3yz.jpg


yj8Az9.jpg


6M7lyE.jpg


Allignment kısmından da kurcaladım diğer kısımdan da fakat istediğime ulaşamadım. Var mı öneriniz?
"Yapamayacağınızı düşündüğünüz şeyleri yapmaya çalışmalısınız." Eleanor Roosevelt
Ara
Cevapla
#2
Joysticke tam olarak ne yaptırmak istiyorsun biraz daha açarsan yardımcı oluruz
Lonewolf
Ara
Cevapla
#3
(05-02-2020, Saat: 18:21)nonlinear Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Joysticke tam olarak ne yaptırmak istiyorsun biraz daha açarsan yardımcı oluruz

Zıplama butonunu Widget ekleyerek yapabiliyorum aslında.

Çalışan Widget:

PG4qQb.jpg


Çalışan Widgetin Blueprinti:
(Konu bu olmadığından detaya inmiyorum. Karakterin Blueprintinde Create Beginplay, create widget falan var. Widget çalışıyor tamamen çalışıyor.)

7QEkAr.jpg


Widget çalışıyor ama mobile ekranlarda ekran uyumsuzluğu olduğu için Joystick eklemek daha mantıklı fakat aynı zıplama butonunu bunda yapamıyorum.

Input:

17myg1.jpg


Oluşturduğum Joystick:


qy1YEV.jpg

Karakterin Blueprinti:

MR5Ek7.jpg

Nerede hata yapıyorum?
"Yapamayacağınızı düşündüğünüz şeyleri yapmaya çalışmalısınız." Eleanor Roosevelt
Ara
Cevapla
#4
[img]RGLYG6.png[/img]

Uyumsuzluktan kastını ilk başta anlamamıştım, ekran uyumu diye bir durum yok aslında, sen sabitlenmiş değer girersen hangi ekran boyutunda olursa olsun olması gerektiği yerde olur,

Fotoda en üstte anchor kısmında önce sabit noktanı belirleyeceksin, mesela örnekte butonu ben sol alt köşeye sabitlemişim, daha sonra position X-Y değerlerinden ziyade Alignment değerlerini girersen hem senin için animasyon vs. yaparken kolaylık olur hemde ekran türü seçmeksizin boyuta göre senin veridiğin değerler kadar ekranda yerini alır.
Lonewolf
Ara
Cevapla
#5
(05-02-2020, Saat: 22:11)nonlinear Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  [img]RGLYG6.png[/img]

Uyumsuzluktan kastını ilk başta anlamamıştım, ekran uyumu diye bir durum yok aslında, sen sabitlenmiş değer girersen hangi ekran boyutunda olursa olsun olması gerektiği yerde olur,

Fotoda en üstte anchor kısmında önce sabit noktanı belirleyeceksin, mesela örnekte butonu ben sol alt köşeye sabitlemişim, daha sonra position X-Y değerlerinden ziyade Alignment değerlerini girersen hem senin için animasyon vs. yaparken kolaylık olur hemde ekran türü seçmeksizin boyuta göre senin veridiğin değerler kadar ekranda yerini alır.

Çok teşekkür ederim sayende sorun halloldu. 

Hazır seni yakalamışken bir soru daha sorayım. Eğer bunu joystick ile yapmaya çalışsaydım hatam nerede olurdu? Yukarıda input kısmında Gamepad Face Buton Buttom kısmında mı hata var yoksa karakterin blueprintinde mi çok merak ettim.
"Yapamayacağınızı düşündüğünüz şeyleri yapmaya çalışmalısınız." Eleanor Roosevelt
Ara
Cevapla
#6
Amacın joystick i tuş gibi kullanmaksa malesef yaptığın işlemler seni bir sonuca götürmez, mobil joystick için kolun üstüne basma gibi bir fonksiyon yok. gerçek joysticklerdeki face buttonları da atıyorum PS  X O gibi biz zaten bunları widget üzerinde button atayarak oluşturuyoruz
Lonewolf
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Mobil cihazlarda multiplayer nonlinear 2 225 09-01-2020, Saat: 21:15
Son Yorum: nonlinear
  widget kaydetme ? ahtek07 4 812 20-08-2018, Saat: 16:28
Son Yorum: ahtek07

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.