Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mounted Weapon
#1
Eveet öylesine bir minigun modeli tasarlamıştım ve bunu mounted edip çalıştırasım geldi nedense Big Grin İlk kez böyle bir şeye giriştim ve mount etmek için birkaç kod yazdım.

C6Hwi9.png


FirstPersonBP karakterimin mouse eventleri içerisinde böyle bir kod bütünlüğü oluştu. Fakat şöyle bir sorun var AxisTurn deki Axis Valueyi Yaw kısmına bağlarsam silah yukarı aşağı dönerken sağa solada dönüyor iyi güzel fakat dönüş yaparken dönüşü bozuluyor mesela yuvarlanıyorda sanki. Çaprazlanıyor gibi ekseni kayıyor. Bunu nasıl önlerim?
Ara
Cevapla
#2
(23-06-2020, Saat: 16:32)leonscottkfm Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Eveet öylesine bir minigun modeli tasarlamıştım ve bunu mounted edip çalıştırasım geldi nedense Big Grin İlk kez böyle bir şeye giriştim ve mount etmek için birkaç kod yazdım.

C6Hwi9.png


FirstPersonBP karakterimin mouse eventleri içerisinde böyle bir kod bütünlüğü oluştu. Fakat şöyle bir sorun var AxisTurn deki Axis Valueyi Yaw kısmına bağlarsam silah yukarı aşağı dönerken sağa solada dönüyor iyi güzel fakat dönüş yaparken dönüşü bozuluyor mesela yuvarlanıyorda sanki. Çaprazlanıyor gibi ekseni kayıyor. Bunu nasıl önlerim?

iki axistende clas all çekmişsin ondan dolayı olaiblir
İnsan; gücü olmadığı için değil, hedefi olmadığı için yol alamaz.
Ara
Cevapla
#3
(25-06-2020, Saat: 01:00)muhammedsgrl Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(23-06-2020, Saat: 16:32)leonscottkfm Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Eveet öylesine bir minigun modeli tasarlamıştım ve bunu mounted edip çalıştırasım geldi nedense Big Grin İlk kez böyle bir şeye giriştim ve mount etmek için birkaç kod yazdım.

C6Hwi9.png


FirstPersonBP karakterimin mouse eventleri içerisinde böyle bir kod bütünlüğü oluştu. Fakat şöyle bir sorun var AxisTurn deki Axis Valueyi Yaw kısmına bağlarsam silah yukarı aşağı dönerken sağa solada dönüyor iyi güzel fakat dönüş yaparken dönüşü bozuluyor mesela yuvarlanıyorda sanki. Çaprazlanıyor gibi ekseni kayıyor. Bunu nasıl önlerim?

iki axistende clas all çekmişsin ondan dolayı olaiblir

Ondan dolayı değil dönüşü yapılırken ilki kullanılmıyor zaten anlamadım neden olduğunu...
Ara
Cevapla
 


Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.