Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mouse ile Karakter Kontrol
#21
(21-10-2020, Saat: 21:23)erginegider Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(21-10-2020, Saat: 21:13)MR Studio Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Her Client kendinde sorunsuz bir sekilde çalışyor ama birbirini öyle görmuyorlar. Yani client1 yürüme durduğunda kendi etrafında dönmüyor ama kendi ekraninda client2 de yine dönme oluyor. 
Artı bu sistem geçici çözüm gibi sanki gelecek vadetmiyor gibime geldi.
Bu iş bizi uğraştrcak gibi o yüzden kalsın şimdilik Smile Eline sağlık Teşekkür ederim Kral.

Hocam daha dur yeni başladık. Hemen bırakma öyle.Smile
Ben de sonradan aklıma geldi biz server ı düşünmedik diye tam ona bakıyordum. Onu da hallettim. 
Durmak yok yola devam:
dWMluH.png

Event ler RunOnServer ve reliable olacaklar.

Bu işler böyle, kod arıza çıkaracak biz çözeceğiz Smile. Yine olursa yine çözeceğiz.

Benzerini yaptım ama olmadı. Aslnda basit evet. Blueprint de çok kafa yorunca kafam çorba oluyor. Bildiğimi de uygulayamıyorum. Sendeki azimden istiyorum Smile Sağol
Ara
Cevapla
#22
Erginegider yeni konu açmak istemedim konunun anlaşılması için burdan sorayım dedim. Bu kodu halâ kullanıyorum ve düzgün bi şekilde çalışıyor ama yüksek tepelerde karakter yavaş hareket ediyor bunun sebebi ne acaba hocam çözemedm ben.
Ara
Cevapla
#23
GetActorLocation ile MakeVector yaparken (En sol altta) z yi hiç hesaplamamışız. Karakterin yukarı doğru hareket etmesini istiyoruz ama movement vector u Z hesap etmeden verdiğimiz için bu vektör yamaca paralel değil de yamaca yer düzlemine göre açılı geliyor. Buda onun yavaşlamasına sebep oluyor. Çünkü vektör yokuş yukarı değil yamaca doğru. Bunu çözmek için iki yol izelenebilir. Ya Z yide hesaplara katacaksın ki vektör her zaman yere paralel olmasın, aradaki yükseklik varkını da hesaba katsın. Z yi direk bağlarsan bu hemen olabilir ama denemek lazım.
İkinci yol ise karakter de charactermovementcomponent ta bunun bir ayarı olması lazım. Şu an tam hatırlamıyorum hangisi olduğunu.
Ara
Cevapla
#24
Hiç aklıma gelmedi. Z'yi de bağladım sorun çözüldü ama bu kezde titreme yapmaya başladı onu da çözdüm. Fakat bazı alt kısmı boş olan static Meshler üzerinde titreme yapıyor. Örn. Merdiven. Çok önemli değil aslnda idare edebilirim ama çözüm önerin varsa da fena olmaz
Ara
Cevapla
#25
Merdivenin kendisini collision olarak kullandığın için her basamakta basamağın üstüne oturduğundan titriyormuş gibi gözüküyordur. Onun yerine merdivenin basamaklarını içermeyen üçgen şeklinde collision kullanmalısın. Zaten bu sorun olmasaydı da poligondan kazanmak için normalde böyle yapmak gerekir. Bunun haricinde karakterin collision capsulünü basamak aralarına giremeyecek derecede büyütebilirsin. Bir üçüncü yolda CharacterMovementcomponent ta "Character Movement: Walking" diye bir kısım var. Oradaki parametrelerle biraz oynarsan çözebilirsin. Perch Radius Threshold vb  Ledge Check Threshold vb. bir sürü parametre var. Hangisi tam olarak bilemiyorum. Tek tek denemek gerek.
Ara
Cevapla
#26
Merdiveni örnek verdim ama bazı düz plane üzerinde de oluyor.(bu arada yer ile teması olmayan) Denerim hocam Sağol
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Karakter hızının biraz daha hızlı düşmesi. Emirhan Altaş 0 126 13-01-2021, Saat: 17:15
Son Yorum: Emirhan Altaş
  düşman karakter collision mariposaaaa 3 218 17-08-2020, Saat: 09:06
Son Yorum: mariposaaaa
  Karakter her yürüdüğünde belli bir birim ilerlemesi acemiunrealci 8 352 25-07-2020, Saat: 20:14
Son Yorum: acemiunrealci
  patlamalar oluşturan bir karakter. ceri 9 1,037 06-06-2020, Saat: 21:04
Son Yorum: leonscottkfm
  Topdown Karakter Hareket etmiyor mrtcnaslnts 1 256 20-05-2020, Saat: 19:31
Son Yorum: muhammedsgrl
  Karakter Kontrolleri Gelmiyor. leonscottkfm 5 493 08-05-2020, Saat: 12:55
Son Yorum: muhammedsgrl
Lightbulb [ACEMİ SORUSU] StaticMesh içindeki Materyalleri ayrı ayrı kontrol etme esenoguz 2 286 21-04-2020, Saat: 02:53
Son Yorum: muhammedsgrl
  To Upper özel karakter sorunu okka33 1 454 21-10-2019, Saat: 21:08
Son Yorum: TR26SkyWalker26TR
  Karakter Etkileşimi leonscottkfm 3 674 15-10-2019, Saat: 16:19
Son Yorum: İlhamPerisi
  Kontrol değişimi A.Salih 0 268 08-10-2019, Saat: 17:26
Son Yorum: A.Salih

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.