sergioramos19

Cezalı Üye
28 Tem 2016
37
-12
0
(6) Ankara
Ünity de yapmışlar biz unreal engine de böyle bir şeyi nasıl yaparım. 
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.
 
İstediğin sistem bu sanırım 
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.

Bu sistem bir Türk tarafından yapılmış hatta geçenlerde kendisi forumda da paylaşmıştı.Her neyse istediğin sistem eğer buysa Epic Games'in marketinde 10 dolar.Bütçen varsa alabilirsin, tutorialını çekmemiş arkadaş.


Bunlarada bak.

Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.


Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.
 
Bir nesneyi seçmek için, ekranın orta noktasından başlayıp belirli bir uzaklığa kadar dik bir biçimde Line Trace göndermelisiniz. Line Tracein temas ettiği nesne etkileşilebilir bir nesne ise onu seçili nesne olarak bir değişkene atmalısınız. İlgili Input Eventinizde seçili nesne var ise Input miktarı ve yönü kadar onu döndürmelisiniz.
 
nazim' Alıntı:
İstediğin sistem bu sanırım 
Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.

Bu sistem bir Türk tarafından yapılmış hatta geçenlerde kendisi forumda da paylaşmıştı.Her neyse istediğin sistem eğer buysa Epic Games'in marketinde 10 dolar.Bütçen varsa alabilirsin, tutorialını çekmemiş arkadaş.


Bunlarada bak.

Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.


Bu içeriği görmek için üçüncü parti çerezlerine izin vermeniz gerekli.
Daha fazla detay için çerezler sayfasını ziyaret edin.




Obje İnceleme sistemi gibi çalıştıra biliyorum fakat mause X aksis ile kontrol etmek istediğim zaman karakter de dönüyor. Karakter Dönmese Sabit Kalsa sıkıntıyı çözdüm galiba.


cahitburak' Alıntı:
Bir nesneyi seçmek için, ekranın orta noktasından başlayıp belirli bir uzaklığa kadar dik bir biçimde Line Trace göndermelisiniz. Line Tracein temas ettiği nesne etkileşilebilir bir nesne ise onu seçili nesne olarak bir değişkene atmalısınız. İlgili Input Eventinizde seçili nesne var ise Input miktarı ve yönü kadar onu döndürmelisiniz.

Kamera dan line Trace yolluyorum. Seçili nesne olarak değişkene atma işini kuramadım kafamda. 
Firtstperson ile Linetrace yollarsam nesneyi secersem tus yardımı ile (carptıgı nesneyi al şeklinde) get mouse  x ile döndürme yaparken karakter de dönüyor. Karakteri sabitlemeyi yapamadım. Disable ayar yapınca da döndürme işlemi gerçekleşmiyor. ://


cahitburak' Alıntı:
Bir nesneyi seçmek için, ekranın orta noktasından başlayıp belirli bir uzaklığa kadar dik bir biçimde Line Trace göndermelisiniz. Line Tracein temas ettiği nesne etkileşilebilir bir nesne ise onu seçili nesne olarak bir değişkene atmalısınız. İlgili Input Eventinizde seçili nesne var ise Input miktarı ve yönü kadar onu döndürmelisiniz.

Kamera dan line Trace yolluyorum. Seçili nesne olarak değişkene atma işini kuramadım kafamda. 
Firtstperson ile Linetrace yollarsam nesneyi secersem tus yardımı ile (carptıgı nesneyi al şeklinde) get mouse  x ile döndürme yaparken karakter de dönüyor. Karakteri sabitlemeyi yapamadım. Disable ayar yapınca da döndürme işlemi gerçekleşmiyor. ://
 
sergioramos19' Alıntı:
cahitburak' Alıntı:
Bir nesneyi seçmek için, ekranın orta noktasından başlayıp belirli bir uzaklığa kadar dik bir biçimde Line Trace göndermelisiniz. Line Tracein temas ettiği nesne etkileşilebilir bir nesne ise onu seçili nesne olarak bir değişkene atmalısınız. İlgili Input Eventinizde seçili nesne var ise Input miktarı ve yönü kadar onu döndürmelisiniz.

Kamera dan line Trace yolluyorum. Seçili nesne olarak değişkene atma işini kuramadım kafamda. 
Firtstperson ile Linetrace yollarsam nesneyi secersem tus yardımı ile (carptıgı nesneyi al şeklinde) get mouse  x ile döndürme yaparken karakter de dönüyor. Karakteri sabitlemeyi yapamadım. Disable ayar yapınca da döndürme işlemi gerçekleşmiyor.

FPS sisteminde Mouse X aynı zamanda bakış açısını da kontrol ediyor. Bu yüzden ya seçili bir nesne olduğunda FPS kontrollerini bloke edin yada nesne çevirme işine başka bir tuş yada CTRL+Mouse X gibi bir giriş belirleyin. Seçili nesnenin kaydedilmesi için de seçmek istediğiniz nesnenin tipinde bir referans değişkeni oluşturun. Bu değişken Valid değilse seçili nesne yoktur Valid ise seçili nesne budur.
 
Evet sistemin sahibi benim aslında tam olarak dedikleriniz gibi çalışıyor sistem.

Ben diziye benzersiz olarak ekletip oradan işlem yaptırıyorum. Bunun sebebi tek olarak Actor tipindeki değişkene set edince çeşitli bug'lar olmasıydı.
B8APJj.png


Kontrolleri aşağıdaki şekilde kapatıyorum.
1Ngv11.png


Tabi benim yaptığım sistemde ek olarak; ekranda ne yazacak, hangi tuşa basınca etkileşime girecek, obje tuşla mı fareyle mi dönecek, ne kadar hızla dönecek, ne kadar mesafeden etkileşime girilecek gibi bir çok parametre bulunuyor.
dXGb4V.png


Sistemin tamamı da şu şekilde;
rE2MqB.png
 
Çok Çok teşekkür ederim. Cevaplayan Herkeze. Verdiğiniz bilgileri uygulayacağım. dumbbell' Alıntı:
Evet sistemin sahibi benim aslında tam olarak dedikleriniz gibi çalışıyor sistem.

Ben diziye benzersiz olarak ekletip oradan işlem yaptırıyorum. Bunun sebebi tek olarak Actor tipindeki değişkene set edince çeşitli bug'lar olmasıydı.
B8APJj.png


Kontrolleri aşağıdaki şekilde kapatıyorum.
1Ngv11.png


Tabi benim yaptığım sistemde ek olarak; ekranda ne yazacak, hangi tuşa basınca etkileşime girecek, obje tuşla mı fareyle mi dönecek, ne kadar hızla dönecek, ne kadar mesafeden etkileşime girilecek gibi bir çok parametre bulunuyor.
dXGb4V.png


Sistemin tamamı da şu şekilde;
rE2MqB.png