Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MultiPlayer Replication
#1
Arkadaşlar bu replication olayı kafamı baya karıştırıyor bir türlü anlayamadım olayını.
Aslında olayı biliyorum örnek verecek olursak Server hertürlü veriyi alır ve gönderir. Fakat bunu ya Server>oyuncu arasında yapar yada Server>oyuncular arasında yapar yani serverin gönderdiği veriyi bir oyuncu görebilir yada tüm oyuncular görebilir. Mesela yerde bir silah mermisi bulunmakta biz bunu aldığımızda bu mermi bizim için yok olabilir ve diğer oyuncular için hala orada var olabilir fakat biz bu mermiyi aldığımızda herkesten de gidebilir. Anladığım kadarıyla olay bundan ibaret.
Fakat bunu nasıl kodda çalıştıracağımı birtürlü anlayamadım. İç içe custom event kullanıyoruz sürekli hem server için kod yazmalıyız hemde ayrı bir custom event yapıp onuda multicast yapıp server custom eventi ile onuda çalıştırmamız lazım . Yapıyorum fakat olmuyor .
Bana çok küçük bir örnek gösterebilecek var mı yada hızlıca yapabilecek?

Mesela 2 oyuncu var karşıda bir obje spawnlandığında ikiside görecek yada bir yazı yazdırılacak print ile ve ikiside görecek böyle basit bir örnek yapabilen olursa ben devamını getiririm.
Teşekkürler...
Ara
Cevapla
#2
Hocam temel bilgi olarak. Tüm oyuncularda  nesne veya bilgileri göstermek için. Gerekli kodumuzu sunucuda çalıştırıp,
oyunculara iletilecek verileri multicast (bp veya c++) olarak motorun bize sunmuş olduğu alt yapı sayesinde  oyunculara sunucudan veri akışı sağlamış olursunuz.
By Zoraki
Ara
Cevapla
#3
(14-03-2020, Saat: 20:49)zoraki Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Hocam temel bilgi olarak. Tüm oyuncularda  nesne veya bilgileri göstermek için. Gerekli kodumuzu sunucuda çalıştırıp,
oyunculara iletilecek verileri multicast (bp veya c++) olarak motorun bize sunmuş olduğu alt yapı sayesinde  oyunculara sunucudan veri akışı sağlamış olursunuz.

Teşekkürler bilgi aktarımı gerçekleşiyor fakat ben her oyuncunun kafasında isminin gözükmesini ve onlarında birbirlerinde bunu görmesini istiyorum fakat yalnızca ben yani (server) görebiliyor.
Ara
Cevapla
#4
Hocam cevap zaten yukarıda verdim, tüm oyuncularda gözükmesi için sunucudan multicast etmelisiniz.
Kaynak kodlarınız nasıl bilmiyorum. Bu işlevin birden fazla yöntemi var. 
En basit yöntem ile değişken oluşturarak değişkeni raplicate etmeniz.
Ardından Karakteri spawn ederken Information, değişkene (oyuncu ismi) atamanız daha mantılı bir yol izlenimi olur.
By Zoraki
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Multiplayer PlayerIndex leonscottkfm 1 65 13-03-2020, Saat: 23:57
Son Yorum: nonlinear
  Multiplayer skor sistemi TR26SkyWalker26TR 4 168 28-01-2020, Saat: 19:57
Son Yorum: TR26SkyWalker26TR
  Multiplayer Player Name Visiable zoraki 1 167 24-09-2019, Saat: 15:15
Son Yorum: Khubur
  Multiplayer PktLag sevanberkay 9 708 27-02-2019, Saat: 14:27
Son Yorum: sevanberkay
  [Bilgi]Alan Hasarı(Multiplayer) sevanberkay 5 581 20-12-2018, Saat: 23:12
Son Yorum: Joseph_Micheal
  Multiplayer Server ve client acemiunrealci 6 798 13-12-2018, Saat: 12:36
Son Yorum: Ozzy
  Steam ve multiplayer hakkında MR Studio 1 419 27-11-2018, Saat: 15:55
Son Yorum: Ozzy
  Multiplayer Bilgi LetsGoPop 6 966 27-11-2017, Saat: 18:50
Son Yorum: LetsGoPop
  Replication sistemi ve mantığı hakkında detaylı bilgi [Soru] furkanxdgs4 8 1,425 21-04-2017, Saat: 12:11
Son Yorum: furkanxdgs4
Question Multiplayer Oyuncu Veri alışı alcak0001 2 760 18-01-2017, Saat: 20:54
Son Yorum: alcak0001

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.