Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
NVIDIA GameWorks Entegrasyon Nasıl Yapılır?
#1
Merhaba arkadaşlar,


Geçen hafta çok güzel bir toplama bilgisayar aldım ve Unreal Engine'in 4.9.2 ile 4.10.4 yüklü durumda. Bu iki sürüm içerisinde NVIDIA GameWorks eklentilerinin hepsini kullanmak istiyorum fakat Unreal Engine'in içerisine nasıl entegre edeceğimi bulamadım. Bilen biri var ise bana yardımcı olabilir mi?
Cevapla
#2
Yazılanlara göre github linki üstünden verilen source'yi visual üstünden build ediyormuşsun. Tabi bu source direk nvidia gameworks entegreli bir client mi yoksa normal source'in üstüne yazılan third-party mi; bilemiyorum. @cahitburak büyük ihtimal çözer bu işi ^^
https://github.com/NvPhysX/UnrealEngine


--
https://github.com/NvPhysX/UnrealEngine#windows
Özelden sorulan Unreal Engine soruları cevaplanmayacaktır.
Cevapla
#3
(21-04-2016, Saat: 16:28)Phyrexian Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Yazılanlara göre github linki üstünden verilen source'yi visual üstünden build ediyormuşsun. Tabi bu source direk nvidia gameworks entegreli bir client mi yoksa normal source'in üstüne yazılan third-party mi; bilemiyorum. @cahitburak büyük ihtimal çözer bu işi ^^
https://github.com/NvPhysX/UnrealEngine


--
https://github.com/NvPhysX/UnrealEngine#windows

Sanırım GitHub kodlarını indirip build edeceğiz ama asıl merak ettiğim; VXAO, HFTS, FleX, VXGI, HBAO+, TXAA, vb. diğer öğeleri manuel olarak indirdiğimizde, build yapmadan önce hangi klasöre atıp build edeceğim, onu bilmiyorum. Onu bilsem, hemen 4.9 ve 4.10'a uygulayıp build yapacağım. Sad
Cevapla
#4
GameWorks kullanmadım daha önce. Phyrexian'ın vermiş olduğu linkte nasıl entegre edileceği de anlatılmış. Yeni bir UE4 sürümü build etmeniz gerekiyor. İlgili bölüm (Windows için):


Alıntı:
  1. nstall GitHub for Windows then fork and clone our repository. To use Git from the command line, see the Setting up Git and Fork a Repo articles.
    If you'd prefer not to use Git, you can get the source with the 'Download ZIP' button on the right. The built-in Windows zip utility will mark the contents of zip files downloaded from the Internet as unsafe to execute, so right-click the zip file and select 'Properties...' and 'Unblock' before decompressing it. Third-party zip utilities don't normally do this.


  2. Install Visual Studio 2013. All desktop editions of Visual Studio 2013 can build UE4, including Visual Studio Community 2013, which is available for free. Be sure to include the MFC libraries as part of the install (it's included by default), which we need for ATL support.

  3. Open your source folder in Explorer and run Setup.bat. This will download binary content for the engine, as well as installing prerequisites and setting up Unreal file associations. On Windows 8, a warning from SmartScreen may appear. Click "More info", then "Run anyway" to continue.
    A clean download of the engine binaries is currently around 2.5gb, which may take some time to complete. Subsequent checkouts only require incremental downloads and will be much quicker.


  4. Run GenerateProjectFiles.bat to create project files for the engine. It should take less than a minute to complete.

  5. Load the project into Visual Studio by double-clicking on the UE4.sln file. Set your solution configuration toDevelopment Editor and your solution platform to Win64, then right click on the UE4 target and select Build. It may take anywhere between 10 and 40 minutes to finish compiling, depending on your system specs.

  6. After compiling finishes, you can load the editor from Visual Studio by setting your startup project to UE4 and pressingF5 to debug.
Cevapla
#5
(22-04-2016, Saat: 10:26)cahitburak Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  GameWorks kullanmadım daha önce. Phyrexian'ın vermiş olduğu linkte nasıl entegre edileceği de anlatılmış. Yeni bir UE4 sürümü build etmeniz gerekiyor.

Bunu biliyorum fakat benim demek istediğim bu değil! Bütün eklentileri manuel olarak indirip, Unreal Engine içerisinde nereye atacağımı bilmiyorum. Pek ingilizcem yok ve bu yüzden de Unreal Engine resmi forumdaki yazılanlardan hiçbir şey anlamadım! Bu yüzden buraya yazmak istedim ama burada da bilen yok Sad
Cevapla
#6
(22-04-2016, Saat: 16:30)ululemr Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(22-04-2016, Saat: 10:26)cahitburak Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  GameWorks kullanmadım daha önce. Phyrexian'ın vermiş olduğu linkte nasıl entegre edileceği de anlatılmış. Yeni bir UE4 sürümü build etmeniz gerekiyor.

Bunu biliyorum fakat benim demek istediğim bu değil! Bütün eklentileri manuel olarak indirip, Unreal Engine içerisinde nereye atacağımı bilmiyorum. Pek ingilizcem yok ve bu yüzden de Unreal Engine resmi forumdaki yazılanlardan hiçbir şey anlamadım! Bu yüzden buraya yazmak istedim ama burada da bilen yok Sad

Eklenti indirip atma gibi bir olay yok. Nvidia Gameworks Unreal Engine'e tamamen entegre bir sistem. Gereken dosyaları Unreal Engine kaynak dosyalarına ekleyip Visual Studio üzerinde kaynak kodundan build etmen gerekiyor. 20-30 dakika sürüyor bu işlemde.

Ben o işlerden anlamam diyorsan; burada entegre edilmiş hali var: https://github.com/GalaxyMan2015/UnrealE...IDIA_Techs . Github üzerinden Clone'layıp(Github desktop uygulamasını yüklemen gerekiyor) bilgisayarına inen dosyalar üzerinden "UE4.sln" dosyasını açarak build etmen gerek. .sln uzantılı bu dosyayı açmak için de Visual Studio 2013 kurmalısın(2015 desteklenmiyor, eski versiyonu bu Unreal Engine'in). Build işlemi sonucu oluşturulan .exe uzantılı dosyayı açarak normalce kullanmaya başlayabilirsin.

Ben bir aralar build etmiştim bu branch'i, sıkıntısızca kullanılıyor. Yalnız şu anda 4.11 dururken değmez, yeni branch'in çıkmasını bekle 4.11 için.

Not: Link açılmıyorsa Github hesabını Unreal Engine repository için kaydettirmen gerekiyor. Onu da buradan yapabilirsin: https://www.unrealengine.com/ue4-on-github
PROJECT BOREλLIS | Gameplay Systems Programmer

Cevapla
#7
(22-04-2016, Saat: 18:25)dyanikoglu Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Eklenti indirip atma gibi bir olay yok. Nvidia Gameworks Unreal Engine'e tamamen entegre bir sistem. Gereken dosyaları Unreal Engine kaynak dosyalarına ekleyip Visual Studio üzerinde kaynak kodundan build etmen gerekiyor. 20-30 dakika sürüyor bu işlemde.

Ben o işlerden anlamam diyorsan; burada entegre edilmiş hali var: https://github.com/GalaxyMan2015/UnrealE...IDIA_Techs . Github üzerinden Clone'layıp(Github desktop uygulamasını yüklemen gerekiyor) bilgisayarına inen dosyalar üzerinden "UE4.sln" dosyasını açarak build etmen gerek. .sln uzantılı bu dosyayı açmak için de Visual Studio 2013 kurmalısın(2015 desteklenmiyor, eski versiyonu bu Unreal Engine'in). Build işlemi sonucu oluşturulan .exe uzantılı dosyayı açarak normalce kullanmaya başlayabilirsin.

Ben bir aralar build etmiştim bu branch'i, sıkıntısızca kullanılıyor. Yalnız şu anda 4.11 dururken değmez, yeni branch'in çıkmasını bekle 4.11 için.

Not: Link açılmıyorsa Github hesabını Unreal Engine repository için kaydettirmen gerekiyor. Onu da buradan yapabilirsin: https://www.unrealengine.com/ue4-on-github


Evet çalışıyor. Ben de trueSKY için simul şirketinin entegre ettiği 4.9 sürümünü kullanıyordum. Build yapmak kolay ama bu linkteki de 4.9.2 sürümü. Bana 4.10 sürümü gerek.

Sürüm konusunda haklısın, 4.11 ve üzeri DX12 destekleyecek ama 4.11 için ne zaman çıkar bilmiyorum Sad

Peki ya birşey soracam, ben bu "VXGI, HBAO+, WaveWorks, HairWorks, FLEX, Volumetric Lighting, Turf Effects, ShadowWorks, PostWorks ve Turbulence" kodlarını indirip, UE4 içerisine aktararak kendim nasıl branch yapamaz mıyım?
Cevapla
#8
(22-04-2016, Saat: 21:02)ululemr Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(22-04-2016, Saat: 18:25)dyanikoglu Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Eklenti indirip atma gibi bir olay yok. Nvidia Gameworks Unreal Engine'e tamamen entegre bir sistem. Gereken dosyaları Unreal Engine kaynak dosyalarına ekleyip Visual Studio üzerinde kaynak kodundan build etmen gerekiyor. 20-30 dakika sürüyor bu işlemde.

Ben o işlerden anlamam diyorsan; burada entegre edilmiş hali var: https://github.com/GalaxyMan2015/UnrealE...IDIA_Techs . Github üzerinden Clone'layıp(Github desktop uygulamasını yüklemen gerekiyor) bilgisayarına inen dosyalar üzerinden "UE4.sln" dosyasını açarak build etmen gerek. .sln uzantılı bu dosyayı açmak için de Visual Studio 2013 kurmalısın(2015 desteklenmiyor, eski versiyonu bu Unreal Engine'in). Build işlemi sonucu oluşturulan .exe uzantılı dosyayı açarak normalce kullanmaya başlayabilirsin.

Ben bir aralar build etmiştim bu branch'i, sıkıntısızca kullanılıyor. Yalnız şu anda 4.11 dururken değmez, yeni branch'in çıkmasını bekle 4.11 için.

Not: Link açılmıyorsa Github hesabını Unreal Engine repository için kaydettirmen gerekiyor. Onu da buradan yapabilirsin: https://www.unrealengine.com/ue4-on-github


Evet çalışıyor. Ben de trueSKY için simul şirketinin entegre ettiği 4.9 sürümünü kullanıyordum. Build yapmak kolay ama bu linkteki de 4.9.2 sürümü. Bana 4.10 sürümü gerek.

Sürüm konusunda haklısın, 4.11 ve üzeri DX12 destekleyecek ama 4.11 için ne zaman çıkar bilmiyorum Sad

Peki ya birşey soracam, ben bu "VXGI, HBAO+, WaveWorks, HairWorks, FLEX, Volumetric Lighting, Turf Effects, ShadowWorks, PostWorks ve Turbulence" kodlarını indirip, UE4 içerisine aktararak kendim nasıl branch yapamaz mıyım?

O konuda bir bilgim yok; ama yapılabiliyor. Yalnız bazıları 4.11 tarafından desteklenmiyor, vxgi, hbao+, hairworks ve turbulence destekleniyor şu anda sanırım. Kaynak koduyla doğrudan hiç uğraşmadım, uğraşan birisi varsa forumda o yardımcı olacaktır.
PROJECT BOREλLIS | Gameplay Systems Programmer

Cevapla
#9
(22-04-2016, Saat: 21:02)ululemr Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Peki ya birşey soracam, ben bu "VXGI, HBAO+, WaveWorks, HairWorks, FLEX, Volumetric Lighting, Turf Effects, ShadowWorks, PostWorks ve Turbulence" kodlarını indirip, UE4 içerisine aktararak kendim nasıl branch yapamaz mıyım?

Onu da tıpkı bunlar gibi kendiniz yapmalısınız. Durum şöyle ya bu hazır olanları kullanacaksınız yada istediğiniz gibi bütün ilgili NVidia C++ SDK'ları indirip UE4'e kendiniz entegre edeceksiniz. Entegrasyon işlemi beklediğiniz üzere at, koyala çalıştır şeklinde doğrudan mümkün değildir. İleri seviyede UE4 Engine kaynak kodlarını(Render Pipeline, Physics...vb) bilmek gerekir ve buralarda değişikliklerle ilgili SDKları sisteme entegre etmek gerekir.
Cevapla
#10
(23-04-2016, Saat: 13:46)cahitburak Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(22-04-2016, Saat: 21:02)ululemr Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Peki ya birşey soracam, ben bu "VXGI, HBAO+, WaveWorks, HairWorks, FLEX, Volumetric Lighting, Turf Effects, ShadowWorks, PostWorks ve Turbulence" kodlarını indirip, UE4 içerisine aktararak kendim nasıl branch yapamaz mıyım?

Onu da tıpkı bunlar gibi kendiniz yapmalısınız. Durum şöyle ya bu hazır olanları kullanacaksınız yada istediğiniz gibi bütün ilgili NVidia C++ SDK'ları indirip UE4'e kendiniz entegre edeceksiniz. Entegrasyon işlemi beklediğiniz üzere at, koyala çalıştır şeklinde doğrudan mümkün değildir. İleri seviyede UE4 Engine kaynak kodlarını(Render Pipeline, Physics...vb) bilmek gerekir ve buralarda değişikliklerle ilgili SDKları sisteme entegre etmek gerekir.

Valla @dyanikoglu'nun verdiği linkteki "GalaxyMan2015" adlı kullanıcı entegre etmiş ama nasıl yaptığını hâlâ çözemedim. Olmadı, onunla konuşacağım bu branch'i nasıl yaptığı ve kodları Unreal Engine içerisine nasıl aktardığı konusunda.

Başka da çarem kalmadı zaten Sad Çünkü kodlama ve programlamayı bilmiyorum. NVIDIA SDK'leri indirsem de yapamam.
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yeni Bir Third Person Karakteri Nasıl Default Yapabilirim? utkutez 2 201 15-08-2018, Saat: 21:27
Son Yorum: KralArsla10
  [ACEMİ SORUSU] Karakter Bakışı Nasıl Değiştirilir? utkutez 1 160 13-08-2018, Saat: 13:51
Son Yorum: Ozzy
  Unreal Engine Nasıl Öğrenebilirim? utkutez 4 294 09-08-2018, Saat: 10:54
Son Yorum: kertenkele219
  Oyunu bitirdim uygulamaya nasıl dönüştüreceğim? UnlimitedDigitalEntertainment 1 457 29-05-2018, Saat: 18:37
Son Yorum: Phyrexian
  Herhangi Bir Objeye Birden Fazla Animasyon Nasıl verilir? Cenk 1 262 09-03-2018, Saat: 21:09
Son Yorum: Ozzy
Question Bir ekip nasil ayni projede calisir? Kop3ina 2 354 13-02-2018, Saat: 09:03
Son Yorum: mervetek
Question Blueprint'i C++'a Nasıl Dönüştürebilirim? theysfkaan 3 352 03-02-2018, Saat: 13:54
Son Yorum: Ozzy
  Ortak Proje Nasıl Yürütülür? theysfkaan 5 491 23-01-2018, Saat: 00:32
Son Yorum: Khubur
  Human Aura Nasıl Yapılır? MrFrodo 3 383 10-01-2018, Saat: 22:24
Son Yorum: MrFrodo
  Eski Commandos oyunu görüş alanı nasıl yapılır? Leon 2 366 09-01-2018, Saat: 19:34
Son Yorum: Leon

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.