dyanikoglu' Alıntı:
Eklenti indirip atma gibi bir olay yok. Nvidia Gameworks Unreal Engine'e tamamen entegre bir sistem. Gereken dosyaları Unreal Engine kaynak dosyalarına ekleyip Visual Studio üzerinde kaynak kodundan build etmen gerekiyor. 20-30 dakika sürüyor bu işlemde.
Ben o işlerden anlamam diyorsan; burada entegre edilmiş hali var:
https://github.com/GalaxyMan2015/UnrealEngine/tree/4.9.2_NVIDIA_Techs . Github üzerinden Clone'layıp(Github desktop uygulamasını yüklemen gerekiyor) bilgisayarına inen dosyalar üzerinden "UE4.sln" dosyasını açarak build etmen gerek. .sln uzantılı bu dosyayı açmak için de Visual Studio 2013 kurmalısın(2015 desteklenmiyor, eski versiyonu bu Unreal Engine'in). Build işlemi sonucu oluşturulan .exe uzantılı dosyayı açarak normalce kullanmaya başlayabilirsin.
Ben bir aralar build etmiştim bu branch'i, sıkıntısızca kullanılıyor. Yalnız şu anda 4.11 dururken değmez, yeni branch'in çıkmasını bekle 4.11 için.
Not: Link açılmıyorsa Github hesabını Unreal Engine repository için kaydettirmen gerekiyor. Onu da buradan yapabilirsin:
https://www.unrealengine.com/ue4-on-github
Evet çalışıyor. Ben de trueSKY için simul şirketinin entegre ettiği 4.9 sürümünü kullanıyordum. Build yapmak kolay ama bu linkteki de 4.9.2 sürümü. Bana 4.10 sürümü gerek.
Sürüm konusunda haklısın, 4.11 ve üzeri DX12 destekleyecek ama 4.11 için ne zaman çıkar bilmiyorum
Peki ya birşey soracam, ben bu "VXGI, HBAO+, WaveWorks, HairWorks, FLEX, Volumetric Lighting, Turf Effects, ShadowWorks, PostWorks ve Turbulence" kodlarını indirip, UE4 içerisine aktararak kendim nasıl branch yapamaz mıyım?