Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
NVIDIA GameWorks Entegrasyon Nasıl Yapılır?
#11
(23-04-2016, Saat: 19:21)ululemr Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(23-04-2016, Saat: 13:46)cahitburak Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Onu da tıpkı bunlar gibi kendiniz yapmalısınız. Durum şöyle ya bu hazır olanları kullanacaksınız yada istediğiniz gibi bütün ilgili NVidia C++ SDK'ları indirip UE4'e kendiniz entegre edeceksiniz. Entegrasyon işlemi beklediğiniz üzere at, koyala çalıştır şeklinde doğrudan mümkün değildir. İleri seviyede UE4 Engine kaynak kodlarını(Render Pipeline, Physics...vb) bilmek gerekir ve buralarda değişikliklerle ilgili SDKları sisteme entegre etmek gerekir.

Valla @dyanikoglu'nun verdiği linkteki "GalaxyMan2015" adlı kullanıcı entegre etmiş ama nasıl yaptığını hâlâ çözemedim. Olmadı, onunla konuşacağım bu branch'i nasıl yaptığı ve kodları Unreal Engine içerisine nasıl aktardığı konusunda.

Başka da çarem kalmadı zaten Sad Çünkü kodlama ve programlamayı bilmiyorum. NVIDIA SDK'leri indirsem de yapamam.

Alıp kullanacaksınız işte o zaman, problem nerede anlayamadım. Adamın vereceği cevap da "oturdum kodladım" şeklinde olacak. Kodlama bilmiyorsanız, hazır yapılmışlarının verdiği kadarını alabilirsiniz.
Cevapla
#12
(23-04-2016, Saat: 21:28)cahitburak Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(23-04-2016, Saat: 19:21)ululemr Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Valla @dyanikoglu'nun verdiği linkteki "GalaxyMan2015" adlı kullanıcı entegre etmiş ama nasıl yaptığını hâlâ çözemedim. Olmadı, onunla konuşacağım bu branch'i nasıl yaptığı ve kodları Unreal Engine içerisine nasıl aktardığı konusunda.

Başka da çarem kalmadı zaten Sad Çünkü kodlama ve programlamayı bilmiyorum. NVIDIA SDK'leri indirsem de yapamam.

Alıp kullanacaksınız işte o zaman, problem nerede anlayamadım. Adamın vereceği cevap da "oturdum kodladım" şeklinde olacak. Kodlama bilmiyorsanız, hazır yapılmışlarının verdiği kadarını alabilirsiniz.

Merhaba. Şimdi ben de 4.11.2 kullanıyorum ve Nvidia GameWorks eklemek istiyorum. Ancak C++ programlama bilgim yok denebilir. C++ bilgisi olmadan hazır şekli nasıl entegre edeceğim? Bunu kendisi otomatikmen yapıyor mu? Bu arada 4.11.2 için GameWorks hazır kodları çıktı mı?
Ara
Cevapla
#13
(31-05-2016, Saat: 10:38)furkanxdgs4 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(23-04-2016, Saat: 21:28)cahitburak Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Alıp kullanacaksınız işte o zaman, problem nerede anlayamadım. Adamın vereceği cevap da "oturdum kodladım" şeklinde olacak. Kodlama bilmiyorsanız, hazır yapılmışlarının verdiği kadarını alabilirsiniz.

Merhaba. Şimdi ben de 4.11.2 kullanıyorum ve Nvidia GameWorks eklemek istiyorum. Ancak C++ programlama bilgim yok denebilir. C++ bilgisi olmadan hazır şekli nasıl entegre edeceğim? Bunu kendisi otomatikmen yapıyor mu? Bu arada 4.11.2 için GameWorks hazır kodları çıktı mı?

https://github.com/NvPhysX/UnrealEngine

Sisteminizde UE4 olması gerekmez. Önce sisteminize Visual Studio 2013 kurun daha sonra github üzerinde oturum açın ve yukarıdaki linke tıklayın. "Getting up and running" bölümündeki adımları takip ederek linkteki kaynak kodu derleyin. Derleme sonrası artık UE4ün GameWorks entegrasyonlu özel bir versiyonunu oluşturmuş olacaksınız. Yapamazsanız "Getting up and running" bölümünü tekrar takip edin. Yine yapamazsanız yine okuyun. C++ kodlamadan yapabileceğiniz tek yol bu.

GameWorks tamamen açık bir sistem değil. Bu yüzden tekrar söylüyorum, bu entegrasyonları kullanım amacanıza göre hazırlanmış kaynaklardan edineceksiniz. Başka yolu yok. Bekliyorsunuz ki "GameWorks plugin var ve bunu sisteme kurayım. Bütün bu GameWorks özelliklerinden yararlanayım." Böyle bir şey söz konusu değil. Mesela aşağıdaki entegrasyon bir kullanıcı tarafından plugin olarak yapılmış ve SSR gibi kısıtlı özelliklere sahip.

https://github.com/UE4-OceanProject/OceanProject
Cevapla
#14
(31-05-2016, Saat: 11:16)cahitburak Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(31-05-2016, Saat: 10:38)furkanxdgs4 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Merhaba. Şimdi ben de 4.11.2 kullanıyorum ve Nvidia GameWorks eklemek istiyorum. Ancak C++ programlama bilgim yok denebilir. C++ bilgisi olmadan hazır şekli nasıl entegre edeceğim? Bunu kendisi otomatikmen yapıyor mu? Bu arada 4.11.2 için GameWorks hazır kodları çıktı mı?

https://github.com/NvPhysX/UnrealEngine

Sisteminizde UE4 olması gerekmez. Önce sisteminize Visual Studio 2013 kurun daha sonra github üzerinde oturum açın ve yukarıdaki linke tıklayın. "Getting up and running" bölümündeki adımları takip ederek linkteki kaynak kodu derleyin. Derleme sonrası artık UE4ün GameWorks entegrasyonlu özel bir versiyonunu oluşturmuş olacaksınız. Yapamazsanız "Getting up and running" bölümünü tekrar takip edin. Yine yapamazsanız yine okuyun. C++ kodlamadan yapabileceğiniz tek yol bu.

GameWorks tamamen açık bir sistem değil. Bu yüzden tekrar söylüyorum, bu entegrasyonları kullanım amacanıza göre hazırlanmış kaynaklardan edineceksiniz. Başka yolu yok. Bekliyorsunuz ki "GameWorks plugin var ve bunu sisteme kurayım. Bütün bu GameWorks özelliklerinden yararlanayım." Böyle bir şey söz konusu değil. Mesela aşağıdaki entegrasyon bir kullanıcı tarafından plugin olarak yapılmış ve SSR gibi kısıtlı özelliklere sahip.

https://github.com/UE4-OceanProject/OceanProject

Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Ben dediğiniz gibi bir eklenti olduğunu ve onu C++'ya kopyala yapıştır yaparak kuracağımızı zannediyordum. Şimdi anladığım kadarını anlatmak istiyorum:
Öncelikle Nvidia'nın bu teknolojileri kullanıcının isteğine göre ayarlanan gelişmiş, ayrı ayrı oyun teknolojileri. Biz bunları teker teker Tutorial'ları izleyerek (Veya dediğiniz yolu takip ederek) oyunumuza ekleyeceğiz ancak Tutorial'lar UE4 ile ilgili olmayacak. Oyun motorunun kaynak kodlarını Visual Studio 2013 ile oynayarak derleyeceğiz ve bu kod bizim oyun motorumuzun sürümüne adapte olmuş olacak.
Ocean Project hakkında ise önceden ben o projeyi çok sevdiğim için indirmiştim. Deniz efekti çok güzel durduğundan onu kendi projeme eklemek istiyordum. Youtube'daki "Unreal Engine 4 Create Water" tutorial'ını izleyerek yapmaya çalışacaktım ki siz bu yorumu attınız. Şimdi öncelikle bu Ocean Project hakkında yardımınıza ihtiyacım var.
Benim o projeyi kullanabilmem için ilk attığınız linkteki işlemi uygulamam mı gerekiyor yoksa Ocean Project benim için yeterli mi? Ocean Project şuan elimde ve Gölgelerini build etmeye çalışıyor bilgisayar. Ben bundaki denizi ve deniz dalgalarını nasıl oyunuma ekleyebilirim? Önceden hiçbir deniz işi ile uğraşmadım.
Bu arada ilk verdiğiniz link tüm GameWorks'u kapsamıyor değil mi? Sadece PhysX'i kapsıyor?
Ara
Cevapla
#15
(31-05-2016, Saat: 12:25)furkanxdgs4 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Ben dediğiniz gibi bir eklenti olduğunu ve onu C++'ya kopyala yapıştır yaparak kuracağımızı zannediyordum. Şimdi anladığım kadarını anlatmak istiyorum:
Öncelikle Nvidia'nın bu teknolojileri kullanıcının isteğine göre ayarlanan gelişmiş, ayrı ayrı oyun teknolojileri. Biz bunları teker teker Tutorial'ları izleyerek (Veya dediğiniz yolu takip ederek) oyunumuza ekleyeceğiz ancak Tutorial'lar UE4 ile ilgili olmayacak. Oyun motorunun kaynak kodlarını Visual Studio 2013 ile oynayarak derleyeceğiz ve bu kod bizim oyun motorumuzun sürümüne adapte olmuş olacak.
Ocean Project hakkında ise önceden ben o projeyi çok sevdiğim için indirmiştim. Deniz efekti çok güzel durduğundan onu kendi projeme eklemek istiyordum. Youtube'daki "Unreal Engine 4 Create Water" tutorial'ını izleyerek yapmaya çalışacaktım ki siz bu yorumu attınız. Şimdi öncelikle bu Ocean Project hakkında yardımınıza ihtiyacım var.
Projeyi dökümantasyonda belirttiği gibi indirip GenerateProjectFiles.bat dosyasını çalıştırıp Visual Studio projesini oluşturacaksınız. Ardından projeyi VS ile açıp (.sln) Build/Rebuild dediğinizde Binaries klasörü altında özel UE4 sürümü oluşmuş olacak ve ilgili çalıştırılabilir(.exe) dosyaları çalıştırıp yeni oyun motorunu kullanabileceksiniz, teorik olarak.

(31-05-2016, Saat: 12:25)furkanxdgs4 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Benim o projeyi kullanabilmem için ilk attığınız linkteki işlemi uygulamam mı gerekiyor yoksa Ocean Project benim için yeterli mi? Ocean Project şuan elimde ve Gölgelerini build etmeye çalışıyor bilgisayar. Ben bundaki denizi ve deniz dalgalarını nasıl oyunuma ekleyebilirim? Önceden hiçbir deniz işi ile uğraşmadım.

Bu bir plugin şeklinde ve başka bağımlılığı yok yani ilk linkteki GameWorks yada başka bir şeye ihtiyacınız yok. İhtiyaç duyulan şeyler de projenin içinde üçüncü parti (Third Party) olarak mevcut. Nasıl kullanacağınızı da yine içindeki örnek projeyi inceleyerek ve dökümantasyonlarını inceleyerek öğrenebilirsiniz. Ben kullanmadım daha önce.


(31-05-2016, Saat: 12:25)furkanxdgs4 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Bu arada ilk verdiğiniz link tüm GameWorks'u kapsamıyor değil mi? Sadece PhysX'i kapsıyor?

Hayır kapsamıyor, neleri kapsadığını ayrıntılı olarak bilmiyorum. Bunun için linkteki belgeleri inceleyin.
Cevapla
#16
(31-05-2016, Saat: 13:50)cahitburak Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(31-05-2016, Saat: 12:25)furkanxdgs4 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Ben dediğiniz gibi bir eklenti olduğunu ve onu C++'ya kopyala yapıştır yaparak kuracağımızı zannediyordum. Şimdi anladığım kadarını anlatmak istiyorum:
Öncelikle Nvidia'nın bu teknolojileri kullanıcının isteğine göre ayarlanan gelişmiş, ayrı ayrı oyun teknolojileri. Biz bunları teker teker Tutorial'ları izleyerek (Veya dediğiniz yolu takip ederek) oyunumuza ekleyeceğiz ancak Tutorial'lar UE4 ile ilgili olmayacak. Oyun motorunun kaynak kodlarını Visual Studio 2013 ile oynayarak derleyeceğiz ve bu kod bizim oyun motorumuzun sürümüne adapte olmuş olacak.
Ocean Project hakkında ise önceden ben o projeyi çok sevdiğim için indirmiştim. Deniz efekti çok güzel durduğundan onu kendi projeme eklemek istiyordum. Youtube'daki "Unreal Engine 4 Create Water" tutorial'ını izleyerek yapmaya çalışacaktım ki siz bu yorumu attınız. Şimdi öncelikle bu Ocean Project hakkında yardımınıza ihtiyacım var.
Projeyi dökümantasyonda belirttiği gibi indirip GenerateProjectFiles.bat dosyasını çalıştırıp Visual Studio projesini oluşturacaksınız. Ardından projeyi VS ile açıp (.sln) Build/Rebuild dediğinizde Binaries klasörü altında özel UE4 sürümü oluşmuş olacak ve ilgili çalıştırılabilir(.exe) dosyaları çalıştırıp yeni oyun motorunu kullanabileceksiniz, teorik olarak.

(31-05-2016, Saat: 12:25)furkanxdgs4 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Benim o projeyi kullanabilmem için ilk attığınız linkteki işlemi uygulamam mı gerekiyor yoksa Ocean Project benim için yeterli mi? Ocean Project şuan elimde ve Gölgelerini build etmeye çalışıyor bilgisayar. Ben bundaki denizi ve deniz dalgalarını nasıl oyunuma ekleyebilirim? Önceden hiçbir deniz işi ile uğraşmadım.

Bu bir plugin şeklinde ve başka bağımlılığı yok yani ilk linkteki GameWorks yada başka bir şeye ihtiyacınız yok. İhtiyaç duyulan şeyler de projenin içinde üçüncü parti (Third Party) olarak mevcut. Nasıl kullanacağınızı da yine içindeki örnek projeyi inceleyerek ve dökümantasyonlarını inceleyerek öğrenebilirsiniz. Ben kullanmadım daha önce.


(31-05-2016, Saat: 12:25)furkanxdgs4 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Bu arada ilk verdiğiniz link tüm GameWorks'u kapsamıyor değil mi? Sadece PhysX'i kapsıyor?

Hayır kapsamıyor, neleri kapsadığını ayrıntılı olarak bilmiyorum. Bunun için linkteki belgeleri inceleyin.
Merhaba. Verdiğiniz PhysX Zip'ini normal zip olarak indirdim ancak Github'ın desktop programıyla deneyince 4GB'a yakın dosya indirdi ve sonunda durduk yere hata verdi. Sadece normal zip halini indirsem olur mu? Bu kadar geç cevap vermemin nedeni netim yavaş olduğu için çok yavaş indirmesiydi.
Ara
Cevapla
#17
(31-05-2016, Saat: 21:03)furkanxdgs4 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Merhaba. Verdiğiniz PhysX Zip'ini normal zip olarak indirdim ancak Github'ın desktop programıyla deneyince 4GB'a yakın dosya indirdi ve sonunda durduk yere hata verdi. Sadece normal zip halini indirsem olur mu? Bu kadar geç cevap vermemin nedeni netim yavaş olduğu için çok yavaş indirmesiydi.

Olur tabi ama bağlantının kesilmesini göze alabilirseniz.
Cevapla
#18
(31-05-2016, Saat: 21:03)furkanxdgs4 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(31-05-2016, Saat: 13:50)cahitburak Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Projeyi dökümantasyonda belirttiği gibi indirip GenerateProjectFiles.bat dosyasını çalıştırıp Visual Studio projesini oluşturacaksınız. Ardından projeyi VS ile açıp (.sln) Build/Rebuild dediğinizde Binaries klasörü altında özel UE4 sürümü oluşmuş olacak ve ilgili çalıştırılabilir(.exe) dosyaları çalıştırıp yeni oyun motorunu kullanabileceksiniz, teorik olarak.


Bu bir plugin şeklinde ve başka bağımlılığı yok yani ilk linkteki GameWorks yada başka bir şeye ihtiyacınız yok. İhtiyaç duyulan şeyler de projenin içinde üçüncü parti (Third Party) olarak mevcut. Nasıl kullanacağınızı da yine içindeki örnek projeyi inceleyerek ve dökümantasyonlarını inceleyerek öğrenebilirsiniz. Ben kullanmadım daha önce.



Hayır kapsamıyor, neleri kapsadığını ayrıntılı olarak bilmiyorum. Bunun için linkteki belgeleri inceleyin.
Merhaba. Verdiğiniz PhysX Zip'ini normal zip olarak indirdim ancak Github'ın desktop programıyla deneyince 4GB'a yakın dosya indirdi ve sonunda durduk yere hata verdi. Sadece normal zip halini indirsem olur mu? Bu kadar geç cevap vermemin nedeni netim yavaş olduğu için çok yavaş indirmesiydi.
Free Download Manager ile indirin. Kesilme de yaşamazsınız.
Ara
Cevapla
#19
VXGI 2.0  kurulumunun bir videosu var mı? Gameworks içerikleri hangi versiyon da iyidir acaba? 4.20 gelen yenilikleri güzel 4.18 kıyasla daha mı iyidir? Github gameworks içeren bir eklentileri baya bir zaman evvel indirmiştim fakat kurulumun hata vermişti. Mümkünse şu kurulum safhalarını anlatılacağı bir video çekebilir misiniz?
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yeni Bir Third Person Karakteri Nasıl Default Yapabilirim? utkutez 2 203 15-08-2018, Saat: 21:27
Son Yorum: KralArsla10
  [ACEMİ SORUSU] Karakter Bakışı Nasıl Değiştirilir? utkutez 1 166 13-08-2018, Saat: 13:51
Son Yorum: Ozzy
  Unreal Engine Nasıl Öğrenebilirim? utkutez 4 302 09-08-2018, Saat: 10:54
Son Yorum: kertenkele219
  Oyunu bitirdim uygulamaya nasıl dönüştüreceğim? UnlimitedDigitalEntertainment 1 462 29-05-2018, Saat: 18:37
Son Yorum: Phyrexian
  Herhangi Bir Objeye Birden Fazla Animasyon Nasıl verilir? Cenk 1 263 09-03-2018, Saat: 21:09
Son Yorum: Ozzy
Question Bir ekip nasil ayni projede calisir? Kop3ina 2 357 13-02-2018, Saat: 09:03
Son Yorum: mervetek
Question Blueprint'i C++'a Nasıl Dönüştürebilirim? theysfkaan 3 354 03-02-2018, Saat: 13:54
Son Yorum: Ozzy
  Ortak Proje Nasıl Yürütülür? theysfkaan 5 504 23-01-2018, Saat: 00:32
Son Yorum: Khubur
  Human Aura Nasıl Yapılır? MrFrodo 3 388 10-01-2018, Saat: 22:24
Son Yorum: MrFrodo
  Eski Commandos oyunu görüş alanı nasıl yapılır? Leon 2 368 09-01-2018, Saat: 19:34
Son Yorum: Leon

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.