Merhabalar.
Unreal Engine üzerinden çalışmaya devam ediyorum, amacım bir objeye bakıldığında ve örnek olarak e tuşuna basıldığında bir olayı tetiklemek, bir ses gibi. Bunu Blueprint Class ile başaramadım, ancak Level Blueprint ile yaptım. Fakat yaptığımda sahnenin her yerinde ses çıkıyordu, biraz araştırıp şu şekilde bir çözüm buldum;
Bu kodda zaten bu işten anlayanlar sistemin nasıl işlediğini anlamıştır, triggerbox içerisine girip E tuşuna bastığında ses tetikleniyor. Fakat ben ileride bazı objelerin rastgele spawnlanmasını yapmaya düşünüyorum ve sanırım bunun için de bu yöntem işe yaramayacak.
İstediğim şey bunu Blueprint Class üzerinden halletmek, ayrıca bir kapsama alanı değil de objenin kendisine bakarken E ye bastığımda sesin tetiklenmesini sağlamak. Objeye bakacağım, E'ye basacağım ve ses tetiklenecek. Bunun için nasıl yapılabileceğine dair fikriniz var mı? Ya da objelerin rastgele spawnlanmasını ayarladığımda, şuan benim uygulamış olduğum yöntem (Level Blueprint) işe yarayacak mı, yani triggerbox rastgele spawnlanabilecek mi objeyle?
Teşekkürler. Araştıra araştıra başlangıca göre baya yol almanın mutluluğu içerisindeyim bu arada, forumun katkısı büyük.
Unreal Engine üzerinden çalışmaya devam ediyorum, amacım bir objeye bakıldığında ve örnek olarak e tuşuna basıldığında bir olayı tetiklemek, bir ses gibi. Bunu Blueprint Class ile başaramadım, ancak Level Blueprint ile yaptım. Fakat yaptığımda sahnenin her yerinde ses çıkıyordu, biraz araştırıp şu şekilde bir çözüm buldum;
Bu kodda zaten bu işten anlayanlar sistemin nasıl işlediğini anlamıştır, triggerbox içerisine girip E tuşuna bastığında ses tetikleniyor. Fakat ben ileride bazı objelerin rastgele spawnlanmasını yapmaya düşünüyorum ve sanırım bunun için de bu yöntem işe yaramayacak.
İstediğim şey bunu Blueprint Class üzerinden halletmek, ayrıca bir kapsama alanı değil de objenin kendisine bakarken E ye bastığımda sesin tetiklenmesini sağlamak. Objeye bakacağım, E'ye basacağım ve ses tetiklenecek. Bunun için nasıl yapılabileceğine dair fikriniz var mı? Ya da objelerin rastgele spawnlanmasını ayarladığımda, şuan benim uygulamış olduğum yöntem (Level Blueprint) işe yarayacak mı, yani triggerbox rastgele spawnlanabilecek mi objeyle?
Teşekkürler. Araştıra araştıra başlangıca göre baya yol almanın mutluluğu içerisindeyim bu arada, forumun katkısı büyük.