Leon

Yeni üye
29 Nis 2017
49
2
0
Belirtilmemiş
Merhaba.Arkadaşlar kısa bir sorum olacak.Modelleri 3d yazılımla hazırlamak ile  UE4 içinde hazırlamak arasında bir fark var mıdır?Bir binayı örneğin;Max ile düşük poli yapıp oyuna atmak ile UE4 içi araçlarla yapmak arasında  fark nedir?Teşekkür ederim.
 
Evet.Binayı örneğin; model olarak kullanmak ile BSP araçları ile aynı bina yada objeyi motor içinde yapılması arasında bir fark bulunuyor mu?Ben her objeyi (poligon sayılarına dikkat ederek)dışarıdan import ettiğimde bir olumsuzluk doğurur mu?
 
Static Meshler daha iyi performans ve daha detaylı meshler oluşturmak için daha kolaydır. BSP'nin tek avantajı, zaten editörde olmasıdır. BSP genel olarak prototipleme ve çok basit ortamların oluşturulması içindir. Yüksek poligon ortamları ölçeklenirken iyi bir performans göstermiyorlar.