Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Objeler arasındaki fark
#1
Merhaba.Arkadaşlar kısa bir sorum olacak.Modelleri 3d yazılımla hazırlamak ile  UE4 içinde hazırlamak arasında bir fark var mıdır?Bir binayı örneğin;Max ile düşük poli yapıp oyuna atmak ile UE4 içi araçlarla yapmak arasında  fark nedir?Teşekkür ederim.
Ara
Cevapla
#2
BSP ile arasındaki farkı mı soruyorsunuz ?
Ara
Cevapla
#3
Evet.Binayı örneğin; model olarak kullanmak ile BSP araçları ile aynı bina yada objeyi motor içinde yapılması arasında bir fark bulunuyor mu?Ben her objeyi (poligon sayılarına dikkat ederek)dışarıdan import ettiğimde bir olumsuzluk doğurur mu?
Ara
Cevapla
#4
Hiç bir olumsuzluk olmaz, aksine tavsiye edilen o zaten. BSP'leri haritanızın kabasını çıkarmak, prototip hazırlamak gibi şeyler için kullanın.
Özelden sorulan UE4 soruları cevaplanmayacaktır...
Cevapla
#5
Static Meshler daha iyi performans ve daha detaylı meshler oluşturmak için daha kolaydır. BSP'nin tek avantajı, zaten editörde olmasıdır. BSP genel olarak prototipleme ve çok basit ortamların oluşturulması içindir. Yüksek poligon ortamları ölçeklenirken iyi bir performans göstermiyorlar.
Ara
Cevapla
#6
Teşekkür ederim yanıtlarınız için.
Ara
Cevapla
 


Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.