Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Objelerin Sonradan Yüklenmesi
#1
Ue4'te mi sorun var benim bilgisayar mı yetersiz anlamadım.

Sistem: RX590 (1600mhz çekirdek 9000mhz bellek hızı ve 8Gb bellek boyutu)
Ryzen R3 1300x 3.7 ghz işlemci
8gb 3133 mhz Ram
MSI Gigabyte B450M gaming x Anakart

60Hz ekran

Unreal 150 gblik ssd ye kurulu.

Sahnem çok küçük olmasına rağmen kamerayı döndürünce bazı objeler sonradan gelmiş gibi oluyor sonradan spawn olmuş gibi. Çalışmalarımı BSP box ile yapıyorum bu BSP çok işlevsiz b*ktan bir şey sanırım büyütmesi küçültmesi ayrı dert kameranın içine girmesi ayrı dert en ufak bir hareketinde map üzerindeki tüm lightın tekrar buildlenmesi sorunu ayrı dert ciddi anlamda projelerinde BSP Box kullananlar var mı? Yada kullanıpta düzgün bir şeyler yapabilenler hertürlü şey yapılamıyor sanırım direkt olarak modelleyip atmak lazım motora bir şeyleri. Object Culling sıkıntısı var.
Ara
Cevapla
#2
Console commanda r.HZBOcclusion 1   yazarsan sorunun çözülür ama performans kaybı oluşabilir
Ara
Cevapla
#3
Sorunla ilgili video atarmısın. Sahnede kaç actor ve mesh var ve actorlerin iç yapısı nasıl .
Ara
Cevapla
#4
(26-06-2020, Saat: 22:39)Mattias Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Sorunla ilgili video atarmısın. Sahnede kaç actor ve mesh var ve actorlerin iç yapısı nasıl .

Video atamam çünkü sürekli olan bir şey değil bazen oluyor genelde sahne ilk yüklendiğinde oluyor bazen ışıklandırma geç geliyor vs tipik bir kaç olay var.
Ara
Cevapla
#5
BSP'lerin genel itibariyle 'blocking' aşamasından sonra kullanılması çok tavsiye edilmiyor aslında. Temel haliyle sahneyi oturttuktan sonra objelerinizi 3D meshler ile değiştirmenizde fayda var yoksa BSP'ler sahnenin yoğunluğu arttıkça problemlere sebep olabiliyorlar. 'Window' üst sekmesinden, 'Statistics' penceresini açar ve sahnenizle ilgili istatistiki bilgiyi buraya atarsanız bu tip optimizasyon problemlerinin neden olduğuyla ilgili bizde daha net yorum yapabiliriz.
Ara
Cevapla
#6
(29-06-2020, Saat: 22:35)berforge Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  BSP'lerin genel itibariyle 'blocking' aşamasından sonra kullanılması çok tavsiye edilmiyor aslında. Temel haliyle sahneyi oturttuktan sonra objelerinizi 3D meshler ile değiştirmenizde fayda var yoksa BSP'ler sahnenin yoğunluğu arttıkça problemlere sebep olabiliyorlar. 'Window' üst sekmesinden, 'Statistics' penceresini açar ve sahnenizle ilgili istatistiki bilgiyi buraya atarsanız bu tip optimizasyon problemlerinin neden olduğuyla ilgili bizde daha net yorum yapabiliriz.

Q1AOK1.png
TÜM OBJELERİN IŞIK ÇÖZÜNÜRLÜĞÜNÜ 64 YAPTIM BAZI ÖNEMLİ OLANLAR 128 VE 256 FAKAT BUNLARIN SAYISI AZ BAYA.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sadece Kameranın Gördüğü objelerin aktıf olması muhammedsgrl 6 611 07-02-2020, Saat: 02:38
Son Yorum: muhammedsgrl
  Unreal Engine 4 indirdiğim objelerin textureları gözükmüyor Scream 4 1,510 14-06-2016, Saat: 20:31
Son Yorum: Scream
  Karakter ilerledikçe belirli mesafe de ki objelerin görünmesi seckin 6 1,757 14-05-2016, Saat: 11:39
Son Yorum: cahitburak
  Objelerin Ağırlık Merkezi hsndmrts 7 1,430 05-08-2015, Saat: 23:20
Son Yorum: hsndmrts
  Multiplayeri sonradan eklemek? ClimbDown 2 841 13-07-2015, Saat: 01:30
Son Yorum: ClimbDown

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.