Ue4'te mi sorun var benim bilgisayar mı yetersiz anlamadım.

Sistem: RX590 (1600mhz çekirdek 9000mhz bellek hızı ve 8Gb bellek boyutu)
Ryzen R3 1300x 3.7 ghz işlemci
8gb 3133 mhz Ram
MSI Gigabyte B450M gaming x Anakart

60Hz ekran

Unreal 150 gblik ssd ye kurulu.

Sahnem çok küçük olmasına rağmen kamerayı döndürünce bazı objeler sonradan gelmiş gibi oluyor sonradan spawn olmuş gibi. Çalışmalarımı BSP box ile yapıyorum bu BSP çok işlevsiz b*ktan bir şey sanırım büyütmesi küçültmesi ayrı dert kameranın içine girmesi ayrı dert en ufak bir hareketinde map üzerindeki tüm lightın tekrar buildlenmesi sorunu ayrı dert ciddi anlamda projelerinde BSP Box kullananlar var mı? Yada kullanıpta düzgün bir şeyler yapabilenler hertürlü şey yapılamıyor sanırım direkt olarak modelleyip atmak lazım motora bir şeyleri. Object Culling sıkıntısı var.
 
BSP'lerin genel itibariyle 'blocking' aşamasından sonra kullanılması çok tavsiye edilmiyor aslında. Temel haliyle sahneyi oturttuktan sonra objelerinizi 3D meshler ile değiştirmenizde fayda var yoksa BSP'ler sahnenin yoğunluğu arttıkça problemlere sebep olabiliyorlar. 'Window' üst sekmesinden, 'Statistics' penceresini açar ve sahnenizle ilgili istatistiki bilgiyi buraya atarsanız bu tip optimizasyon problemlerinin neden olduğuyla ilgili bizde daha net yorum yapabiliriz.
 
berforge' Alıntı:
BSP'lerin genel itibariyle 'blocking' aşamasından sonra kullanılması çok tavsiye edilmiyor aslında. Temel haliyle sahneyi oturttuktan sonra objelerinizi 3D meshler ile değiştirmenizde fayda var yoksa BSP'ler sahnenin yoğunluğu arttıkça problemlere sebep olabiliyorlar. 'Window' üst sekmesinden, 'Statistics' penceresini açar ve sahnenizle ilgili istatistiki bilgiyi buraya atarsanız bu tip optimizasyon problemlerinin neden olduğuyla ilgili bizde daha net yorum yapabiliriz.


TÜM OBJELERİN IŞIK ÇÖZÜNÜRLÜĞÜNÜ 64 YAPTIM BAZI ÖNEMLİ OLANLAR 128 VE 256 FAKAT BUNLARIN SAYISI AZ BAYA.