Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Objeyi Havada Tutmak
#1
Merhaba arkadaşlar ben drone yaptım ve bu dronenin havada biraz sarsılması gerekiyor bunu hallettim zaten sarsılma olayı falan var fakat drone yere düşüyor gravityi kapasam bile yavaş yavaş yere iniyor zemine kadar inmesini istemiyorum çalışır haldeyken yukarda tutacak güç lazım.
Şöyle bir şey var aklımda

işte 1 metre ile 3 metre arasındaysa bir olay gerçekleşmeyecek fakat 1 metre ve altına inerse bir güç onu itecek ve bu ittirme gücü 2 3 metreyi geçmeyecek gibisinden daha kolay nasıl yapılır bilmiyorum. Consantraintten pos'u Z block yapmak var fakat bu seferde sürekli havada kalıyor 1 gram bile aşagı yukarı oynamıyor. O seçenek o yüzden olmuyor.
Ara
Cevapla
#2
(10-07-2017, Saat: 21:36)leonscottkfm Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Merhaba arkadaşlar ben drone yaptım ve bu dronenin havada biraz sarsılması gerekiyor bunu hallettim zaten sarsılma olayı falan var fakat drone yere düşüyor gravityi kapasam bile yavaş yavaş yere iniyor zemine kadar inmesini istemiyorum çalışır haldeyken yukarda tutacak güç lazım.
Şöyle bir şey var aklımda

işte 1 metre ile 3 metre arasındaysa bir olay gerçekleşmeyecek fakat 1 metre ve altına inerse bir güç onu itecek ve bu ittirme gücü 2 3 metreyi geçmeyecek gibisinden daha kolay nasıl yapılır bilmiyorum. Consantraintten pos'u Z block yapmak var fakat bu seferde sürekli havada kalıyor 1 gram bile aşagı yukarı oynamıyor. O seçenek o yüzden olmuyor.

Drone statik ağ (static mesh component) bileşeninin altına belirli bir güç uygulaman gerekecek.

https://docs.unrealengine.com/latest/INT...index.html

1 ile 3 metre arasında gerçekleşmeyecekse şöyle bir şey yapabilirsin, aktör blueprintinin altına bir box collision koy ve bunu yaklaşık 1 veya 3 metre arasında olarak ayarla eğer yerdeki yüzeye overlap olduğunda gücü aktif etme.
-Ali Kubur, Gameplay Progammer: alikubur35@gmail.com
Cevapla
#3
(11-07-2017, Saat: 13:16)Khubur Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(10-07-2017, Saat: 21:36)leonscottkfm Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Merhaba arkadaşlar ben drone yaptım ve bu dronenin havada biraz sarsılması gerekiyor bunu hallettim zaten sarsılma olayı falan var fakat drone yere düşüyor gravityi kapasam bile yavaş yavaş yere iniyor zemine kadar inmesini istemiyorum çalışır haldeyken yukarda tutacak güç lazım.
Şöyle bir şey var aklımda

işte 1 metre ile 3 metre arasındaysa bir olay gerçekleşmeyecek fakat 1 metre ve altına inerse bir güç onu itecek ve bu ittirme gücü 2 3 metreyi geçmeyecek gibisinden daha kolay nasıl yapılır bilmiyorum. Consantraintten pos'u Z block yapmak var fakat bu seferde sürekli havada kalıyor 1 gram bile aşagı yukarı oynamıyor. O seçenek o yüzden olmuyor.

Drone statik ağ (static mesh component) bileşeninin altına belirli bir güç uygulaman gerekecek.

https://docs.unrealengine.com/latest/INT...index.html

1 ile 3 metre arasında gerçekleşmeyecekse şöyle bir şey yapabilirsin, aktör blueprintinin altına bir box collision koy ve bunu yaklaşık 1 veya 3 metre arasında olarak ayarla eğer yerdeki yüzeye overlap olduğunda gücü aktif etme.

Onu bende düşündüm teşekkürler de sorun burada işte yer yüzeyine değdiğini nasıl anlayacağız? yada herhangi bir şeyin overlap olduğunu aktör belirtmeden nasıl göstereceğiz?
Ara
Cevapla
#4
(12-07-2017, Saat: 09:49)leonscottkfm Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(11-07-2017, Saat: 13:16)Khubur Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Drone statik ağ (static mesh component) bileşeninin altına belirli bir güç uygulaman gerekecek.

https://docs.unrealengine.com/latest/INT...index.html

1 ile 3 metre arasında gerçekleşmeyecekse şöyle bir şey yapabilirsin, aktör blueprintinin altına bir box collision koy ve bunu yaklaşık 1 veya 3 metre arasında olarak ayarla eğer yerdeki yüzeye overlap olduğunda gücü aktif etme.

Onu bende düşündüm teşekkürler de sorun burada işte yer yüzeyine değdiğini nasıl anlayacağız? yada herhangi bir şeyin overlap olduğunu aktör belirtmeden nasıl göstereceğiz?

Event Hit?
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [ACEMİ SORUSU] Materyali değişen objeyi önceki haline döndürmek ASahin 3 119 02-06-2022, Saat: 11:57
Son Yorum: sbnkurt
  EKRANIN ORTASINDAN GELEN IŞINLA OBJEYİ DESTROY ETMEK muhammedsgrl 3 1,112 19-11-2019, Saat: 19:38
Son Yorum: muhammedsgrl
  Bir objeyi Sonradan etkinleştirme leonscottkfm 0 767 26-02-2017, Saat: 14:18
Son Yorum: leonscottkfm
  Objeyi Alıp Baseye Götürdüğümüzde Kazanmak nazim 3 1,222 22-08-2016, Saat: 17:31
Son Yorum: dumbbell
  Karakterimi başladığında havada uçuyor korlight 0 778 15-02-2016, Saat: 01:20
Son Yorum: korlight
  Mesh'in Havada Asılı Kalması dyanikoglu 4 1,559 21-12-2015, Saat: 23:23
Son Yorum: dyanikoglu
  Objeyi yere düşürme qukla 18 4,405 29-08-2015, Saat: 12:26
Son Yorum: ClimbDown
  Bir objeyi ekrana dokunarak ,seçmek ve döndürmek alikey 3 1,624 09-07-2015, Saat: 01:44
Son Yorum: Khameria

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.