Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Physics Constraint
#1
Physics Constraint kullanarak bir mekanizma yaptım diyelim ve bu mekanizma x ekseni doğrultusunda hareket edecek şekilde bir yere sabitli.
Fakat bu mekanizmayı hareket ettirmek için Physics Constraint'te bir ayar mevcut mu?
Mesela "motor" var linear motor angular motor falan bunlar nasıl kullanılıyor. Add impulse , torque veya force,thruster kullanmadan bu motor ile hareket sağlanabilir mi?
Ara
Cevapla
#2
Linear Motor'daki Position Target ve Velocity target değerleriyle belirlenen eksende hareketlendirebilirsin. Linear motor'u ivme kazandıracak thrust(örn: ilerleyen bir tren), angular motoru da torque(örn: araba tekerleği) olarak düşün. Ne tam olarak ne yapar hafızamda değil ama deneme yanılma ile çözmesi kolay parametreler zaten.
Özelden sorulan UE4 soruları cevaplanmayacaktır...
Cevapla
#3
(02-11-2020, Saat: 00:30)Jacky Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Linear Motor'daki Position Target ve Velocity target değerleriyle belirlenen eksende hareketlendirebilirsin. Linear motor'u ivme kazandıracak thrust(örn: ilerleyen bir tren), angular motoru da torque(örn: araba tekerleği) olarak düşün. Ne tam olarak ne yapar hafızamda değil ama deneme yanılma ile çözmesi kolay parametreler zaten.

Teşekkür ederim mesela ben dediğin gibi yaptım. " X " yönünden kitledim objeyi "sliding door" gibi bir şey yaptım ve şuan default olarak position 0 da.
Position targeti 10 yaparsam 10 birim ileri gidiyor.Ben bunu nasıl blueprint içerisinden değişirim peki? Mesela Level blueprintte "F" tuşuna basınca position targeti nasıl 10 arıttıracağım?

MVyD7V.png



Mesela burdan elle ayarlayınca olmuyor.
Evet arkadaşlar bu yol doğru fakat neden olmadığını buldum.
StaticMesh>WakeRigid Body yapmanız lazım.
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Simulate Physics Mouse leonscottkfm 11 1,750 07-05-2017, Saat: 02:17
Son Yorum: ClimbDown
  Set simulate physics leonscottkfm 6 1,382 16-10-2016, Saat: 23:56
Son Yorum: leonscottkfm
  Physics replication tranduil09 10 2,357 26-04-2016, Saat: 17:51
Son Yorum: cahitburak

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Unreal Engine Türkiye

This forum is community driven and supported by voluntary community members. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.