Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Plane" objesinin kumaş gibi hareketi
#1

Herkese merhabalar, 

Proje Konusu : Level Sequence ile Pergola tente animasyonu

Problem : Tente Kumaşının katlanması 


Plane objesini level sequence içinde kumaş gibi hareket etmesini sağlayacak bir animasyona ihtiyacım var. 
Cloth yöntemi simülasyon ile oluştuğu için bunu level sequence içinde hareket ettiremedim. 
3ds Max içinde de durum aynı. Bones ya da dummy yöntemi ile kumaş gibi hareket etmiyor. 
Belki de ben beceremedim emin değilim. Bu konuda bir desteğe ihtiyacım var. Şimdiden teşekkür ederim.
Ara
Cevapla
#2
hocam sorunu biraz daha açıklarsan sanırım sana yardımcı ola bilirim bir foto yada video iyi olur
Ara
Cevapla
#3
(23-03-2019, Saat: 22:37)ahtek07 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  hocam sorunu biraz daha açıklarsan sanırım sana yardımcı ola bilirim bir foto yada video iyi olur

İlginiz için teşekkür ederim, 

daha önce hazırlanmış bir örnek animasyon buldum youtube'da. fakat bu animasyon max ya da benzer bir programda yapılmış. 

https://youtu.be/tKVDGh1dfm8?t=251

bu kumaş hareketini benim unreal içine mannequinlerin animasyonu gibi import edebilmem lazım ki level sequence içine animasyon şeklinde koyup oynatabileyim.  bunu nasıl yaparım?
Ara
Cevapla
#4
Merhabalar, kullandığınız 3D modelleme programı üzerinden animasyon olarak export etmelisiniz daha sonra önce perdenizi skeletal mesh olarak Unreal Engine 4 içine import edin daha sonrasında animasyonu import edin ve meshi seçin. Hazır kullanmak istemiyorum diyorsanız Morph yaratıp kullanabilirsiniz.
Ara
Cevapla
 


Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.