Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Play Loading Screen
#1
Play Loading Screen Ve Pause Loading Screen ne işe yaramaktadır ? Zaten bu ekranları kendimiz widget ile yapmıyormuyuz bunlar ne işe yarıyor ?
Ara
Cevapla
#2
Tahminimce bir şeyin yüklenmesini beklerken sıkıçı hale getirmemek için oyun tüyosu yada güzel bir görüntü veriliyor
Cevapla
#3
(24-07-2020, Saat: 20:52)leonscottkfm Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Play Loading Screen Ve Pause Loading Screen ne işe yaramaktadır ? Zaten bu ekranları kendimiz widget ile yapmıyormuyuz bunlar ne işe yarıyor ?

Bunları nerede gördün eğer söylersen bir bakabilirim
Ara
Cevapla
#4
(29-07-2020, Saat: 22:59)erginegider Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(24-07-2020, Saat: 20:52)leonscottkfm Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Play Loading Screen Ve Pause Loading Screen ne işe yaramaktadır ? Zaten bu ekranları kendimiz widget ile yapmıyormuyuz bunlar ne işe yarıyor ?

Bunları nerede gördün eğer söylersen bir bakabilirim

Unrealin kendi mmorpg demosunda var. action rpg
Ara
Cevapla
#5
(30-07-2020, Saat: 15:32)leonscottkfm Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  
(29-07-2020, Saat: 22:59)erginegider Adlı Kullanıcıdan Alıntı:  Bunları nerede gördün eğer söylersen bir bakabilirim

Unrealin kendi mmorpg demosunda var. action rpg
       C++ da kendi kodlarını yazmışlar aşağıda ki gibi. Yani standart Engine Kodu değil bu. Oyunu yaparken yazmışlar. Bu tarz şeylere bakarken onların yaptığı şekilde yapmana gerek yoktur genel de onlar daha ileri seviye kod kullanıyorlar. Sen daha basit bir şekilde aynı şeyi halledebilirsin.

Kodları burada ::


virtual void StartInGameLoadingScreen(bool bPlayUntilStopped, float PlayTime) override
{
FLoadingScreenAttributes LoadingScreen;
LoadingScreen.bAutoCompleteWhenLoadingCompletes = !bPlayUntilStopped;
LoadingScreen.bWaitForManualStop = bPlayUntilStopped;
LoadingScreen.bAllowEngineTick = bPlayUntilStopped;
LoadingScreen.MinimumLoadingScreenDisplayTime = PlayTime;
LoadingScreen.WidgetLoadingScreen = SNew(SRPGLoadingScreen);
GetMoviePlayer()->SetupLoadingScreen(LoadingScreen);
}

virtual void StopInGameLoadingScreen() override
{
GetMoviePlayer()->StopMovie();
}
Ara
Cevapla
 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Montage Play Bittikten Sonra İşlem Yaptırma SGames 1 322 01-02-2019, Saat: 16:08
Son Yorum: Ozzy
  Sadece İlk Girişe Mahsus Event Begin Play kinglord34 16 1,152 28-01-2019, Saat: 03:14
Son Yorum: kinglord34
Exclamation The widget 'LoadingScreen_C' was already added to the screen. SORUN!!! jalefshepherd 4 1,353 18-06-2018, Saat: 09:26
Son Yorum: jalefshepherd
  Play Sound At Location' ı susturmak qukla 14 2,249 13-08-2015, Saat: 23:43
Son Yorum: Jacky
Heart Mouse Click Play Animation BluePrint Sorunu? elifseymen 3 2,229 11-06-2015, Saat: 08:55
Son Yorum: Phyrexian

Hızlı Menü:


Unreal Engine Türkiye

This forum is only for fans and support. It has nothing to do with Epic Games.

Bu site sadece fan ve destek amaçlıdır. Epic Games ile bir ilgisi yoktur.